Je weet dat "horrror" in het latijn letterlijk angst betekend?quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:09 schreef Oksel het volgende:
Feast draaide op Night of Terror 2 jaar geleden. Helaas viel ik in slaap door een combi van teveel alcohol en MDMA..Anyway, wat een zaadfilms worden hier genoemd. Stuk voor stuk de term horror niet waardig. Horror? Evil Aliens, DAT is horror..
Geweldige splatterhorror, heerlijk hersenloos, foute muziekjes, nog foutere humor. Dat is leuk. De rest is grotendeels troep. Serieuze horrorfilms zijn zaad. Horror moet grappig zijn.
Net Seed gezien.. zitten paar HELE smakeloze scene's in.. voor de rest KUTverhaal.
Horror? Irreversible, dat is horror. Niet omdat het heel vies is, maar omdat er mensonterende scenes inzitten.. heel naar. Of Fat Girl. Of Baise Moi. Naar, naar.. heel erg naar.
Grappig filmpje met paar aardige scenes maar niet speciaalquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:16 schreef Oksel het volgende:
En de beste splatterhorror allertijden is Evil Aliens..
Ja, wel hele slechtequote:Op zondag 19 oktober 2008 11:08 schreef Oksel het volgende:
Dance of the Dead.. veel gore?
Die was toch al gepost?quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:17 schreef Oksel het volgende:
Als je echt slechte gore wilt zien moet je Poultrygeist kijken.... met RON JEREMY!
![]()
Geen idee ze blijven het maar uitstellen staat nu voor ergens in 2009 gepland pas jammer genoegquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:00 schreef Prego het volgende:
[..]
ik ook, waarom duurt het allemaal zo lang?
Wat een geniale film titelquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:57 schreef Spaulding het volgende:
En anders Surf Nazis Must Die proberen.
Toxic Avengerquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:57 schreef Spaulding het volgende:
Toxic Avenger is wel een kroonjuweeltje in hun oeuvre. En anders Surf Nazis Must Die proberen.
Die komt er, helaas. En [REC] krijgt eigenlijk niet eens een kans in Amerika.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:22 schreef Dulk het volgende:
ik kom er net achter dat er een remake komt van [REC]
als ik de trailer zie dan is het echt bijna een 1 op 1 kopie
http://www.imdb.com/title/tt1082868/
Gisteren ook gezien..wat een filmquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:55 schreef Devrim_ het volgende:
Net trailer park of terror gezien
Review:_!
"Haa...My penis!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naast The Beyond z'n beste.
Is die Italiaans of Engels gedubbed?quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:27 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb City of the Living Dead hier nog liggen van Fulci NL ondertiteld ook. Mocht iemand hem willen overnemen dan hoor ik het graag, niet mijn type horror helaas.
The Convent is geweldig inderdaad. Vooral dat neon bloed wat uit ieders nek opspuitquote:Op woensdag 26 november 2008 23:24 schreef A_Soul1980 het volgende:
Een film die je gezien moet hebben: The Convent
Een ontzettende B-movie met crappy effects. Niet eng, maar wel gegarandeerd lachen!
Oh ja, en Coolio speelt ook een rolletje...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |