Dan gaat het om evaringen uitwisselen en films aanraden (in dit geval zei ik alleen dat het een goede film was).quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:44 schreef Herald het volgende:
[..]
de FTR bikkels die dan hun net gekeken films wéér gaan opsommen![]()
Hier zitten allemaal mensen die zichzelf de grootste filmliefhebber noemen en dan onnozel gaan doen dat ze elkaar nodig hebben om nog tips te krijgen. Ik snap dat echt niet, behalve dat het leuk is voor je postcount. Of wil je beweren dat als Quir zegt dat [REC] een goeie film is dat je denkt "ik ken [REC] helegaar niet, die moet ik echt eens gaan kijken dan!".
Hartstikke goed, blijf je voortaan lekker weg uit dit topicquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:44 schreef Herald het volgende:
[..]
Hier zitten allemaal mensen die zichzelf de grootste filmliefhebber noemen en dan onnozel gaan doen dat ze elkaar nodig hebben om nog tips te krijgen. Ik snap dat echt niet, behalve dat het leuk is voor je postcount. Of wil je beweren dat als Quir zegt dat [REC] een goeie film is dat je denkt "ik ken [REC] helegaar niet, die moet ik echt eens gaan kijken dan!".
Mensen die een van de nuttige dingen van een forum niet snappenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:44 schreef Herald het volgende:
[..]
Kijk naar deze film erg uit, wat ik heb gelezen moet die erg goed zijnquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:34 schreef Karina het volgende:
Nog niet gekeken, maar belooft veel goeds: The Midnight Meat Train, naar een verhaal van Clive Barker, dus dat moet wel spannend zijn. Ik heb er nog een paar liggen, wordt een horror weekendje
Nope, nooit van gehoord. Zal hem morgen zoeken en downloaden kopen, klinkt wel leuk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:31 schreef Lambiekje het volgende:
Kent iemand hier de Sleepaway Camp reeks. Iederen kent Halloween, Nightmare on Elmstreet en Friday 13th. Wat zo leuk is aan Sleepaway geen freaky debiel met een hockey mask of pizza-face maar gewoon een meisje van ~12
mmm. ik heb iets te veel gezegd:)quote:The disclosure of the murderer's identity is the most shocking climax in the history of American cinema.
Misschien iets minder vernieuwend, maar wel veel beter. The Devil's Rejects is vooral een ode aan de jaren 70 horrors, vooral te zien aan de acteurs die bijna allemaal wel een grote naam hebben in de horror industrie.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:44 schreef Quir het volgende:
[..]
Nope, nooit van gehoord. Zal hem morgen zoeken en downloaden kopen, klinkt wel leuk.
Heb net trouwens The Devil's Rejects gekeken, Zombie's werk bevalt me wel. Hij bouwt goed op, maar is iets minder "vernieuwend" dan House of 1000 Corpses (The Devil's Rejects is een vervolg).
Ik vond House of 1000 Corpses ook net wat toffer. Ik bedoel, Dr. Satan is coolquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:44 schreef Quir het volgende:
[..]
Nope, nooit van gehoord. Zal hem morgen zoeken en downloaden kopen, klinkt wel leuk.
Heb net trouwens The Devil's Rejects gekeken, Zombie's werk bevalt me wel. Hij bouwt goed op, maar is iets minder "vernieuwend" dan House of 1000 Corpses (The Devil's Rejects is een vervolg).
Precies, dat.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:20 schreef Quir het volgende:
"Goddamn motherfucker, got blood all over my best clownsuit!"
Maar wat je van 'm ziet is gewoon zo vet!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:57 schreef Spaulding het volgende:
Het is alleen zo jammer dat ie zo weinig screentime krijgt in House of 1000 Corpses![]()
Hehe, ja.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:57 schreef Spaulding het volgende:
Het is alleen zo jammer dat ie zo weinig screentime krijgt in House of 1000 Corpses![]()
Otis B. Driftwood is trouwens ook briljant. "Boy, the next word that comes out of your mouth better be some brilliant fuckin' Mark Twain shit. 'Cause it's definitely getting chiseled on your tombstone."
Bill Mosely is sowieso een mega acteur. Laatst Texas Chainsaw Massacre 2 gezien en daar speelt ie Chop Top, ook zo'n heerlijk geschift figuur. Zal z'n moeder trots op hem zijn vraag ik me dan af.
[ afbeelding ]
Lick my plate, you dog dick!
Ja leuke filmpjes, komen binnekort nog 2 delen uit en ook een remake geloof ikquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:31 schreef Lambiekje het volgende:
Kent iemand hier de Sleepaway Camp reeks. Iederen kent Halloween, Nightmare on Elmstreet en Friday 13th. Wat zo leuk is aan Sleepaway geen freaky debiel met een hockey mask of pizza-face maar gewoon een meisje van ~12
ik wacht met smartquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:34 schreef bob1234 het volgende:
[..]
Ja leuke filmpjes, komen binnekort nog 2 delen uit en ook een remake geloof ik
Helaas, de versie die ik had was een fakequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:06 schreef bob1234 het volgende:
[..]
Kijk naar deze film erg uit, wat ik heb gelezen moet die erg goed zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |