abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 15 augustus 2008 @ 13:34:55 #141
9859 crew  Karina
Woman
pi_60852793
Nog niet gekeken, maar belooft veel goeds: The Midnight Meat Train, naar een verhaal van Clive Barker, dus dat moet wel spannend zijn. Ik heb er nog een paar liggen, wordt een horror weekendje
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_60853082
Zag er een recensie van ja, klonk goed
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60856834
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 10:44 schreef Herald het volgende:

[..]

de FTR bikkels die dan hun net gekeken films wéér gaan opsommen

Hier zitten allemaal mensen die zichzelf de grootste filmliefhebber noemen en dan onnozel gaan doen dat ze elkaar nodig hebben om nog tips te krijgen. Ik snap dat echt niet, behalve dat het leuk is voor je postcount. Of wil je beweren dat als Quir zegt dat [REC] een goeie film is dat je denkt "ik ken [REC] helegaar niet, die moet ik echt eens gaan kijken dan!".
Dan gaat het om evaringen uitwisselen en films aanraden (in dit geval zei ik alleen dat het een goede film was).
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 16:27:27 #144
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_60858224
quote:

[..]

Hier zitten allemaal mensen die zichzelf de grootste filmliefhebber noemen en dan onnozel gaan doen dat ze elkaar nodig hebben om nog tips te krijgen. Ik snap dat echt niet, behalve dat het leuk is voor je postcount. Of wil je beweren dat als Quir zegt dat [REC] een goeie film is dat je denkt "ik ken [REC] helegaar niet, die moet ik echt eens gaan kijken dan!".
Hartstikke goed, blijf je voortaan lekker weg uit dit topic
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 23:47:55 #145
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_60867913
quote:

[..]

Mensen die een van de nuttige dingen van een forum niet snappen

Ik zou zeggen: als je je zo irriteert aan het dit subforum en de mensen die er rond huppelen, blijf er dan weg wordt het gelijk een stuk gezelliger
pi_60868299
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 13:34 schreef Karina het volgende:
Nog niet gekeken, maar belooft veel goeds: The Midnight Meat Train, naar een verhaal van Clive Barker, dus dat moet wel spannend zijn. Ik heb er nog een paar liggen, wordt een horror weekendje
Kijk naar deze film erg uit, wat ik heb gelezen moet die erg goed zijn
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 00:31:18 #147
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_60868736
Kent iemand hier de Sleepaway Camp reeks. Iederen kent Halloween, Nightmare on Elmstreet en Friday 13th. Wat zo leuk is aan Sleepaway geen freaky debiel met een hockey mask of pizza-face maar gewoon een meisje van ~12
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_60868933
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 00:31 schreef Lambiekje het volgende:
Kent iemand hier de Sleepaway Camp reeks. Iederen kent Halloween, Nightmare on Elmstreet en Friday 13th. Wat zo leuk is aan Sleepaway geen freaky debiel met een hockey mask of pizza-face maar gewoon een meisje van ~12
Nope, nooit van gehoord. Zal hem morgen zoeken en downloaden kopen, klinkt wel leuk.

Heb net trouwens The Devil's Rejects gekeken, Zombie's werk bevalt me wel. Hij bouwt goed op, maar is iets minder "vernieuwend" dan House of 1000 Corpses (The Devil's Rejects is een vervolg).
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 10:58:46 #149
52357 Lambiekje
pi_60872884
sleepaway camp
quote:
The disclosure of the murderer's identity is the most shocking climax in the history of American cinema.
mmm. ik heb iets te veel gezegd:)
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_60873879
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 00:44 schreef Quir het volgende:

[..]

Nope, nooit van gehoord. Zal hem morgen zoeken en downloaden kopen, klinkt wel leuk.

Heb net trouwens The Devil's Rejects gekeken, Zombie's werk bevalt me wel. Hij bouwt goed op, maar is iets minder "vernieuwend" dan House of 1000 Corpses (The Devil's Rejects is een vervolg).
Misschien iets minder vernieuwend, maar wel veel beter. The Devil's Rejects is vooral een ode aan de jaren 70 horrors, vooral te zien aan de acteurs die bijna allemaal wel een grote naam hebben in de horror industrie.

House is grappig, maar Rejects is echt goed.
pi_60875369
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 00:44 schreef Quir het volgende:

[..]

Ik vond House of 1000 Corpses ook net wat toffer. Ik bedoel, Dr. Satan is cool .
En Captain Spaulding vond ik ook toffer/grappiger in House of 1000 Corpses dan in Devil's Rejects.
pi_60877042
"Goddamn motherfucker, got blood all over my best clownsuit!"
pi_60877918
Het is alleen zo jammer dat ie zo weinig screentime krijgt in House of 1000 Corpses

Otis B. Driftwood is trouwens ook briljant. "Boy, the next word that comes out of your mouth better be some brilliant fuckin' Mark Twain shit. 'Cause it's definitely getting chiseled on your tombstone."

Bill Mosely is sowieso een mega acteur. Laatst Texas Chainsaw Massacre 2 gezien en daar speelt ie Chop Top, ook zo'n heerlijk geschift figuur. Zal z'n moeder trots op hem zijn vraag ik me dan af .

Lick my plate, you dog dick!
pi_60877965
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 14:20 schreef Quir het volgende:
"Goddamn motherfucker, got blood all over my best clownsuit!"
Precies, dat.
pi_60877989
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 14:57 schreef Spaulding het volgende:
Het is alleen zo jammer dat ie zo weinig screentime krijgt in House of 1000 Corpses
Maar wat je van 'm ziet is gewoon zo vet!
pi_60878038
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 14:57 schreef Spaulding het volgende:

Otis B. Driftwood is trouwens ook briljant. "Boy, the next word that comes out of your mouth better be some brilliant fuckin' Mark Twain shit. 'Cause it's definitely getting chiseled on your tombstone."

Bill Mosely is sowieso een mega acteur. Laatst Texas Chainsaw Massacre 2 gezien en daar speelt ie Chop Top, ook zo'n heerlijk geschift figuur. Zal z'n moeder trots op hem zijn vraag ik me dan af .

[ afbeelding ]
Lick my plate, you dog dick!
Hehe, ja.
pi_60883815
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 00:31 schreef Lambiekje het volgende:
Ja leuke filmpjes, komen binnekort nog 2 delen uit en ook een remake geloof ik
pi_60883836
Jezus Herald, wat sla je de laatste tijd de plank toch ontzettend mis.
Graag op anoniem
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 20:24:37 #159
52357 Lambiekje
pi_60885988
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 18:34 schreef bob1234 het volgende:

[..]

Ja leuke filmpjes, komen binnekort nog 2 delen uit en ook een remake geloof ik
ik wacht met smart Zag vorig jaar al dat er iets op stapel staat.
  Moderator zaterdag 16 augustus 2008 @ 20:28:09 #160
9859 crew  Karina
Woman
pi_60886082
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 00:06 schreef bob1234 het volgende:

[..]

Kijk naar deze film erg uit, wat ik heb gelezen moet die erg goed zijn
Helaas, de versie die ik had was een fake Maar ik heb binnenkort vakantie, dus ik denk dat ik maar eens wat films in de bioscoop ga kijken, deze zal er ook eentje van zijn. Nou nog zien dat ik iemand zo gek krijg om mee te gaan, de meeste mensen houden niet zo van dit genre.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')