abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 augustus 2008 @ 22:29:45 #126
3767 Herald
Come get some
pi_60838247
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 22:21 schreef Quir het volgende:
Als dit een reeks word
want? Alle FTR bezoekers gaan dan elke dag vertellen wat de beste horror is?

"weet je nog dat ik gisteren zei dat Susperia de beste was?? Nou vandaag is Cat People (1942) de beste!!"
"ha gisteren vond ik Cat People de beste, ik heb nu Sssssss gezien en die was niet zo boeiend, maar omdat dit topic over de beste horror gaat vind ik het de beste horror ooit!"
"ik heb eindelijk Dog Soldiers gekeken, leuke film. Ehm ik weet niet meer welke film ik gisteren de beste vond, maar nu is dat Dog Soldiers, kan deze naast de 256 andere beste horrorfilms in je OP quir???"
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_60838363
Niet beste horror, gewoon algemeen zou ik zeggen
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60838887
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 22:29 schreef Herald het volgende:

[..]

"weet je nog dat ik gisteren zei dat Susperia de beste was?? Nou vandaag is Cat People (1942) de beste!!"
"ha gisteren vond ik Cat People de beste, ik heb nu Sssssss gezien en die was niet zo boeiend, maar omdat dit topic over de beste horror gaat vind ik het de beste horror ooit!"
"ik heb eindelijk Dog Soldiers gekeken, leuke film. Ehm ik weet niet meer welke film ik gisteren de beste vond, maar nu is dat Dog Soldiers, kan deze naast de 256 andere beste horrorfilms in je OP quir???"

Goed plan, was ik zelf nog niet opgekomen.

Gewoon algemeen dus.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_60838897
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 22:29 schreef Herald het volgende:

[..]

Het kan ook gewoon algemeen horror topic zijn zoals Tim al zegt

OT:

Helaas heb ik zelf de laatste tijd geen horror meer in m'n bezit gehad...Ik wacht nog op nieuw materiaal
  donderdag 14 augustus 2008 @ 22:56:38 #130
3767 Herald
Come get some
pi_60839051
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 22:33 schreef Tim86 het volgende:
Niet beste horror, gewoon algemeen zou ik zeggen
jullie FTR luitjes zijn echt sneu eh

Het wordt dan gewoon weer een groot opsom topic na de "wat heb je net gekeken" "wat ga je morgen kijken" "welke film komt er op TV" "wat heb je gehuurd" "wat heb je gekocht" "wat heb je gekocht, maar nog niet binnen gekregen" "wat is de beste comedy" etc topics.

Het is sowieso schande dat er nog steeds "de beste"-topics geopend mogen worden in FTR. Iedereen noemt toch een andere film op. Of als zo'n simpele ziel vraagt "welke film moet ik huren" en al die FTR luitjes de meest gare koreaanse films op gaan noemen die ze toch niet in de videotheek hebben. Wat heb je nou aan die topics?

Elke film heeft sowieso al een eigen topic, wat voor zin heeft het dan te proberen om in 24 andere topics het over die film te hebben. Wat ik wél leuk vind zijn MikeyMo's topics over horrorseries. Reageert ook geen hond in op MM en zijn meest huidige scharrel na, maar het is leuker dan in de "wat heb je gekeken" "welke dvd heb je gekocht" "wat is de beste horrorfilm" "welke film uit de jaren 80 is leuk" "welke film mogen ze niet remaken" topics elke keer dezelfde film op te noemen.

Frappant dat juist FTRsnobjes die het altijd maar hebben over het gebrek aan originaliteit in films kwantiteit zelf ook erg hoog in het vaandel hebben.
pi_60839133
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 22:56 schreef Herald het volgende:

[..]

jullie FTR luitjes zijn echt sneu eh

Het wordt dan gewoon weer een groot opsom topic na de "wat heb je net gekeken" "wat ga je morgen kijken" "welke film komt er op TV" "wat heb je gehuurd" "wat heb je gekocht" "wat heb je gekocht, maar nog niet binnen gekregen" "wat is de beste comedy" etc topics.

Het is sowieso schande dat er nog steeds "de beste"-topics geopend mogen worden in FTR. Iedereen noemt toch een andere film op. Of als zo'n simpele ziel vraagt "welke film moet ik huren" en al die FTR luitjes de meest gare koreaanse films op gaan noemen die ze toch niet in de videotheek hebben. Wat heb je nou aan die topics?

Elke film heeft sowieso al een eigen topic, wat voor zin heeft het dan te proberen om in 24 andere topics het over die film te hebben. Wat ik wél leuk vind zijn MikeyMo's topics over horrorseries. Reageert ook geen hond in op MM en zijn meest huidige scharrel na, maar het is leuker dan in de "wat heb je gekeken" "welke dvd heb je gekocht" "wat is de beste horrorfilm" "welke film uit de jaren 80 is leuk" "welke film mogen ze niet remaken" topics elke keer dezelfde film op te noemen.

Frappant dat juist FTRsnobjes die het altijd maar hebben over het gebrek aan originaliteit in films kwantiteit zelf ook erg hoog in het vaandel hebben.
Je hebt overduidelijk wat diepgewortelde issues met dit subforum, kan je dat niet eerst uitpraten met je psychiater voordat je hier komt baggeren?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 14 augustus 2008 @ 23:12:11 #132
3767 Herald
Come get some
pi_60839509
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 22:59 schreef Tim86 het volgende:
Je hebt overduidelijk wat diepgewortelde issues met dit subforum, kan je dat niet eerst uitpraten met je psychiater voordat je hier komt baggeren?
volgens mij is baggeren alleen posten in topics met een cijfer in de titel zoals deze sufkut doet.
pi_60839670
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 23:12 schreef Herald het volgende:

[..]

volgens mij is baggeren alleen posten in topics met een cijfer in de titel zoals deze sufkut doet.
Gelukkig komt er bij jou wel een hoogstaand rijtje uit. Snap nog steeds niet wat je issue is met FTR en zeker niet wat er mis is met een algemeen horror topic (en niet "beste" zoals jij in al je argumenten gebruikt), maar goed..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  donderdag 14 augustus 2008 @ 23:35:18 #134
3767 Herald
Come get some
pi_60840137
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 23:18 schreef Tim86 het volgende:
Gelukkig komt er bij jou wel een hoogstaand rijtje uit. Snap nog steeds niet wat je issue is met FTR en zeker niet wat er mis is met een algemeen horror topic (en niet "beste" zoals jij in al je argumenten gebruikt), maar goed..
Ik zie het nut niet in van een algemeen horrortopic, anders dat jij en je vriendjes weer at random films kunnen posten die je net hebt gekeken. Wat verwacht jij dat het algemene horrortopic over gaat? De nieuwe Friday the 13th van Michael Bay past namelijk in: Friday the 13th Serie - Jason's slashfests Centraal remake topic en het nog te komen Friday the 13th (2009) topic. Ohja en dan in het algemene horror topic.

En uiteindelijk kun je het er nog over hebben in DVD Slowchat #47: Waar Pixar en The Dark Knight heersen! iets later in [DVD] DVD's die binnenkort in je brievenbus vallen [#23] daarna in DVD Dragon weer een poosje later in Deze film komt op tv en moet je echt gaan zien! en [Centraal] Wat keek jij vanavond?

Dus mijn post over de nog te komen Friday the 13 in februari 2009 kan ik mooi 9 keer gebruiken. Kwaliteitje hoor
pi_60840705
Met een beetje goede wil en fantastie kan je elke post tig keer plaatsen op FOK. In VBL kan ik een post over Huntelaar in een Huntelaar topic plaatsen, het Ajax topic, NL elftal en ga zo maar door. Een algemeen horror topic is in mijn ogen een prima oplossing omdat er dan gewoon, zoals de TT aangeeft, horrorfilms in het algemeen kunnen worden besproken. Natuurlijk eindigen ECHT specifieke dingen vanzelf in de desbetreffende filmtopics, maar die zijn er juist bij horror relatief weinig. Er is genoeg vraag naar en op die manier heb je vanzelf een vaste kliek mensen + een aantal voorbijgangers die het op waarde zullen schatten. Een topic als deze heb ik bijv al een keer of 5,6 voorbij zien komen in het laatste jaar en ook andere vergelijkbare dingen. Die vallen dan juist allemaal onder 1 dak en zouden juist het aantal topics verminderen, waar jij blijkbaar wel een voorstander van bent. Denk dat het een prima reeks zal worden en voor dit specifieke genre werkt het prima..bij comedy etc. gaat het toch anders.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 00:22:57 #136
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_60841355
Mij lijkt het een goed plan, Tim86. Een algemeen topic waar fokkers elkaar tips kunnen geven over horrorfilm, zou best een succes kunnen worden.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 10:44:36 #137
3767 Herald
Come get some
pi_60848281
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 23:55 schreef Tim86 het volgende:
Er is genoeg vraag naar en op die manier heb je vanzelf een vaste kliek mensen + een aantal voorbijgangers die het op waarde zullen schatten.
de FTR bikkels die dan hun net gekeken films wéér gaan opsommen

Hier zitten allemaal mensen die zichzelf de grootste filmliefhebber noemen en dan onnozel gaan doen dat ze elkaar nodig hebben om nog tips te krijgen. Ik snap dat echt niet, behalve dat het leuk is voor je postcount. Of wil je beweren dat als Quir zegt dat [REC] een goeie film is dat je denkt "ik ken [REC] helegaar niet, die moet ik echt eens gaan kijken dan!".
pi_60849017
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 10:44 schreef Herald het volgende:

[..]

Of wil je beweren dat als Quir zegt dat [REC] een goeie film is dat je denkt "ik ken [REC] helegaar niet, die moet ik echt eens gaan kijken dan!".
Ja
Als ik dit tip niet had gekregen had ik nooit [REC] gezien
pi_60849097
Ik wil geen Spoanse, en Japanse horrors vind ik niet leuk omdat ik de acteurs/actrices niet uit elkaar kan houden.
pi_60849220
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 11:16 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil geen Spoanse, en Japanse horrors vind ik niet leuk omdat ik de acteurs/actrices niet uit elkaar kan houden.
Bij die Spaanse is het wel te doen...Bij de Jappen word het al snel wat moeilijker
  Moderator vrijdag 15 augustus 2008 @ 13:34:55 #141
9859 crew  Karina
Woman
pi_60852793
Nog niet gekeken, maar belooft veel goeds: The Midnight Meat Train, naar een verhaal van Clive Barker, dus dat moet wel spannend zijn. Ik heb er nog een paar liggen, wordt een horror weekendje
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_60853082
Zag er een recensie van ja, klonk goed
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_60856834
quote:

[..]

Hier zitten allemaal mensen die zichzelf de grootste filmliefhebber noemen en dan onnozel gaan doen dat ze elkaar nodig hebben om nog tips te krijgen. Ik snap dat echt niet, behalve dat het leuk is voor je postcount. Of wil je beweren dat als Quir zegt dat [REC] een goeie film is dat je denkt "ik ken [REC] helegaar niet, die moet ik echt eens gaan kijken dan!".
Dan gaat het om evaringen uitwisselen en films aanraden (in dit geval zei ik alleen dat het een goede film was).
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 16:27:27 #144
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_60858224
quote:

[..]

Hartstikke goed, blijf je voortaan lekker weg uit dit topic
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 23:47:55 #145
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_60867913
quote:

[..]

Mensen die een van de nuttige dingen van een forum niet snappen

Ik zou zeggen: als je je zo irriteert aan het dit subforum en de mensen die er rond huppelen, blijf er dan weg wordt het gelijk een stuk gezelliger
pi_60868299
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 13:34 schreef Karina het volgende:
Nog niet gekeken, maar belooft veel goeds: The Midnight Meat Train, naar een verhaal van Clive Barker, dus dat moet wel spannend zijn. Ik heb er nog een paar liggen, wordt een horror weekendje
Kijk naar deze film erg uit, wat ik heb gelezen moet die erg goed zijn
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 00:31:18 #147
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_60868736
Kent iemand hier de Sleepaway Camp reeks. Iederen kent Halloween, Nightmare on Elmstreet en Friday 13th. Wat zo leuk is aan Sleepaway geen freaky debiel met een hockey mask of pizza-face maar gewoon een meisje van ~12
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_60868933
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 00:31 schreef Lambiekje het volgende:
Kent iemand hier de Sleepaway Camp reeks. Iederen kent Halloween, Nightmare on Elmstreet en Friday 13th. Wat zo leuk is aan Sleepaway geen freaky debiel met een hockey mask of pizza-face maar gewoon een meisje van ~12
Nope, nooit van gehoord. Zal hem morgen zoeken en downloaden kopen, klinkt wel leuk.

Heb net trouwens The Devil's Rejects gekeken, Zombie's werk bevalt me wel. Hij bouwt goed op, maar is iets minder "vernieuwend" dan House of 1000 Corpses (The Devil's Rejects is een vervolg).
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 10:58:46 #149
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_60872884
sleepaway camp
quote:
The disclosure of the murderer's identity is the most shocking climax in the history of American cinema.
mmm. ik heb iets te veel gezegd:)
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_60873879
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 00:44 schreef Quir het volgende:

[..]

Nope, nooit van gehoord. Zal hem morgen zoeken en downloaden kopen, klinkt wel leuk.

Heb net trouwens The Devil's Rejects gekeken, Zombie's werk bevalt me wel. Hij bouwt goed op, maar is iets minder "vernieuwend" dan House of 1000 Corpses (The Devil's Rejects is een vervolg).
Misschien iets minder vernieuwend, maar wel veel beter. The Devil's Rejects is vooral een ode aan de jaren 70 horrors, vooral te zien aan de acteurs die bijna allemaal wel een grote naam hebben in de horror industrie.

House is grappig, maar Rejects is echt goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')