Ik vond dat toch een van de betere, alhoewel het meer om te lachen is. See no evil vond ik ook wel goed.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:56 schreef Quir het volgende:
[..]
Volgens mij wel, wel vermakelijk, maar verder niet meer.
Philosophy of the knife schijnt de meest smerige te zijn op het moment. Veel martelingen etc, gebasseerd op de Japanse kampen in Chinaquote:Op maandag 11 augustus 2008 01:30 schreef Quir het volgende:
Wat zijn eigenlijk films zonder plot maar wel wat gore? Ik vond bijvoorbeeld Flowers of Flesh and Blood en The Devil's Experiment (Za Ginipiggu) wel geinig, maar zwaar overrated qua schokfactor...
quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:30 schreef Quir het volgende:
Wat zijn eigenlijk films zonder plot maar wel wat gore? Ik vond bijvoorbeeld Flowers of Flesh and Blood en The Devil's Experiment (Za Ginipiggu) wel geinig, maar zwaar overrated qua schokfactor...
Seul Contre Tous is geen horror. Het is een ontzettende zwarte kijk op de (Franse) samenleving van de regisseur, die daarna Irreversible maakte.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:51 schreef Devrim_ het volgende:
Ook schijnt Seul contre tous ( I stand alone) een goede franse horror film te zijn
http://www.imdb.com/title/tt0157016/
nzb
Ik ken die films al...quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:20 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Films met veel bloed en smerigheid:
City of the Living Dead uit 1980
The Machine Girl
Cannibal Holocaust
August Underground series
Films met martelingen
The Girl Next Door (2007)
Verder kan ik niet op films komen
Schokfactor qua sex:
Salo
Nekromantik 1 en 2
Let wel op...erg smerige films
Philosophy of a Knife komt dit jaar uit dus die kun je wel in de bios zienquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:57 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik ken die films al...![]()
Philisophy of a knife heb ik wel 's van gehoord, mischien 's proberen.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:20 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Films met martelingen
The Girl Next Door (2007)
Verder kan ik niet op films komen
Unit 731, alweer hè... Hei Tang Yang 731-stijl?quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:02 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Philosophy of a Knife komt dit jaar uit dus die kun je wel in de bios zien
Check de review:quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:15 schreef Quir het volgende:
[..]
Unit 731, alweer hè... Hei Tang Yang 731-stijl?
Mja maar die japanse meuk is mij wat te ziek. Weet de titel niet meer maar het plot was als volgt: Meisje wordt inelkaar gemept tot ze zichzelf onderpist, daarna verkracht en met beton het water ingeflikkerd. Niet echt mijn ding.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:34 schreef Quir het volgende:
Zombies zijn altijd leuk, daar voel je niks voor dus die kun je genadeloos af laten slachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net klaar met House of 1000 Corpses, ook een goede film (origineel gebruik van effecten en muziek).
Als dit een reeks word wil ik trouwens wel een OP regelen met gepaste header en tekst.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:21 schreef Quir het volgende:
Van de week He Never Dies! (Za Ginipiggu 3), Planet Terror en [REC] gekeken.
Bij He Never Dies was ik wederom zwaar teleurgesteld in de gore (de serie is redelijk overhyped, maar oké, toch wel vermakelijk en voor de "mainstream" filmganger toch wat zwaarder), Planet Terror was wel geinig en [REC] was goed. Ondanks dat ik wist...Klinkt goed, algemeen horror topic ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net klaar met House of 1000 Corpses, ook een goede film (origineel gebruik van effecten en muziek).
Als dit een reeks word wil ik trouwens wel een OP regelen met gepaste header en tekst.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |