30 Days of night?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:22 schreef Topspin het volgende:
3 dagen geleden via een schotelzender een film gezien over vampieren ergens in Alaska in een klein stadje. Best goede vampieren film moet ik zeggen, ben ff de naam kwijt maar het was vermakelijke horror.
30 dagen nacht ging het over, en toen kwamen de vampieren zich daar nestelen.
Had net voor het lezen van jou post nog een edit gedaan over smaken die verschillen en dat er vast en zeker mensen zijn die de film niks vindenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:23 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
30 Days of night?
http://www.imdb.com/title/tt0389722/
Vond hem zelf niet zo goed
Ik viel in slaapquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:24 schreef Topspin het volgende:
[..]
Had net voor het lezen van jou post nog een edit gedaan over smaken die verschillen en dat er vast en zeker mensen zijn die de film niks vindenHeb de film ook niet met volle verstand gekeken dus vanzelf was ik niet helemaal zo kritisch aanwezig tijdens het kijken.
Ze staan op mijn lijstje om te kijken, ik heb ze gedownload omdat ik ze niet op DVD kon vinden...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:52 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
De eerste Ginger Snaps is wel vet
Daarna word het snel veel slechter
En er gaan geruchten dat deel 4 in de maak is![]()
Nee hij zal niet in de bios komen draait in amerika ook maar limited run in de bios. zal hier waarschijnlijk ergens in 2009 in de winkels liggen hopelijk. Dvd is nog niet uit in amerika.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:23 schreef Orbeatle het volgende:
Vraagje. My Name is Bruce draait nu in Amerika (die film met Bruce Campbell, dat hij zichzelf speelt, maar mensen zien hem voor Ash aan als de pleuris uitbreekt en er overal zombies rondlopen). Komt die ook nog een keer in Nederland uit? Of is 'ie al op dvd ofzo??
Had er ook niet op gerekend dat 'ie hier in de bioscoop zou komen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:49 schreef bob1234 het volgende:
[..]
Nee hij zal niet in de bios komen draait in amerika ook maar limited run in de bios. zal hier waarschijnlijk ergens in 2009 in de winkels liggen hopelijk. Dvd is nog niet uit in amerika.
Openingshot van de Spider Rockquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:30 schreef Spaulding het volgende:
Poltergeist vond ik kut. Typische Steven Spielberg film, alleen één scene was wel tof.
Laatst de originele Texas Chainsaw Massacre weer eens herkeken, en dat is toch wel mijn favoriete horrorfilm. Een echte klassieker
Poltergeist is geweldig. Het is een film die gewoon spannend is, wat best een aangename afwisseling is in dit tijdperk van horrorfilms die het moeten hebben van plotselinge schrikmomenten.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:30 schreef Spaulding het volgende:
Poltergeist vond ik kut. Typische Steven Spielberg film, alleen één scene was wel tof.
Laatst de originele Texas Chainsaw Massacre weer eens herkeken, en dat is toch wel mijn favoriete horrorfilm. Een echte klassieker
Misschien moet ik die maar een keer laten zien aan een vriend van mij, die zojuist is afgestudeerd als tandarts. Hij houdt ervan om, zoals hij het zegt, 'te slageren'. Ben benieuwd of ie het nog leuk vindt na die filmquote:Op zondag 5 oktober 2008 13:12 schreef MyDyingBride het volgende:
Heeft iemand The Dentist 1 (deel 2 is een stuk minder) wel eens gezien hier? Had hem ooit op aanraden van iemand aangeschaft, en vondt hem qua gore (tanden die er zonder verdoving erg hardhandig uitgetrokken worden) wel geslaagt.
Hij is alleen niet erg gezicht voor mensen die (doods)angsten voor de tandarts hebben.
Vandaag gezien deel 2 en is echt fantastisch gewoon erg veel gore en erg over de topquote:Op zondag 5 oktober 2008 10:55 schreef Tim86 het volgende:
Voor de liefhebbers: Er is een Feast II (Sloppy Seconds)
Deel 1 was super, ben benieuwd naar deze..dvdrip is al uit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |