abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61017529
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 19:22 schreef Topspin het volgende:
3 dagen geleden via een schotelzender een film gezien over vampieren ergens in Alaska in een klein stadje. Best goede vampieren film moet ik zeggen, ben ff de naam kwijt maar het was vermakelijke horror.

30 dagen nacht ging het over, en toen kwamen de vampieren zich daar nestelen.
30 Days of night?
http://www.imdb.com/title/tt0389722/

Vond hem zelf niet zo goed
pi_61017550
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 19:23 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

30 Days of night?
http://www.imdb.com/title/tt0389722/

Vond hem zelf niet zo goed
Had net voor het lezen van jou post nog een edit gedaan over smaken die verschillen en dat er vast en zeker mensen zijn die de film niks vinden Heb de film ook niet met volle verstand gekeken dus vanzelf was ik niet helemaal zo kritisch aanwezig tijdens het kijken. Zo valt er altijd commentaar te leveren als ik een film kijk maar soms is het op brain-dead modus de film op me af laten komen.

Tis inderdaad 30 days of night, bedankt voor het opzoeken
Genieten is toegestaan!!!
pi_61017565
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 19:24 schreef Topspin het volgende:

[..]

Had net voor het lezen van jou post nog een edit gedaan over smaken die verschillen en dat er vast en zeker mensen zijn die de film niks vinden Heb de film ook niet met volle verstand gekeken dus vanzelf was ik niet helemaal zo kritisch aanwezig tijdens het kijken.
Ik viel in slaap
pi_61017596
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 19:25 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Ik viel in slaap
Kan gebeuren
pi_61023079
Het engst:

- The Exorcist (wel de orginele versie, niet The Director's Cut uit 2003. Alhoewel het spinnenloopje erg gaaf was)
- The Shining (de versie van Kubrick met Jack Nicholson)
- The Thing (uit 1980)
- People under the stairs (niet zozeer horror, wel ont-zet-tend weird)
- A Nightmare on Elm street (nr. 1 en nr. 3)
- Dracula (de versie uit 1958, met Christopher Lee als Dracula. Hij speelt briljant!)
- Evil Dead trilogie (van Sam Raimi)

Verder vond ik Scream, Sleepy Hollow (prachtig sprookje!) , The Lost Boys en Interview with the Vampire erg aangenaam kijkvoer

En eigenlijk is het geen horror (al staat het wel op de achterkant van de video), maar Gremlins vind ik echt heel leuk Gizmo

[ Bericht 53% gewijzigd door Ewelina op 21-08-2008 22:39:09 ]
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_61023183
Had ik poltergeist al genoemd

Film ligt klaar om te gaan kijken vanavond
pi_61025288
Poltergeist vond ik kut. Typische Steven Spielberg film, alleen één scene was wel tof.

Laatst de originele Texas Chainsaw Massacre weer eens herkeken, en dat is toch wel mijn favoriete horrorfilm. Een echte klassieker
pi_61028819
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:52 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

De eerste Ginger Snaps is wel vet
Daarna word het snel veel slechter
En er gaan geruchten dat deel 4 in de maak is
Ze staan op mijn lijstje om te kijken, ik heb ze gedownload omdat ik ze niet op DVD kon vinden... Ik koop ze alsnog wel als ik ze voor 5 euro of minder ergens tegenkom, al is het maar om de "serie" compleet te hebben.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_61069715
Vraagje. My Name is Bruce draait nu in Amerika (die film met Bruce Campbell, dat hij zichzelf speelt, maar mensen zien hem voor Ash aan als de pleuris uitbreekt en er overal zombies rondlopen ). Komt die ook nog een keer in Nederland uit? Of is 'ie al op dvd ofzo??
pi_61072874
Klinkt leuk, moet ik eens opzoeken, weet er zelf niks van.

Gisteren Hellraiser en Ôdishon (Audition) gezien, ik twijfel of de tweede echt horror was, maar 't laatste half uur was wel goed. De opbouw duurde te lang (dat was Takashi Miike's bedoeling, maar oké).
De eerste was wel vermakelijk, maar Pinhead is über, dus ik ga de rest ook maar eens bekijken.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_61076374
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 19:23 schreef Orbeatle het volgende:
Vraagje. My Name is Bruce draait nu in Amerika (die film met Bruce Campbell, dat hij zichzelf speelt, maar mensen zien hem voor Ash aan als de pleuris uitbreekt en er overal zombies rondlopen ). Komt die ook nog een keer in Nederland uit? Of is 'ie al op dvd ofzo??
Nee hij zal niet in de bios komen draait in amerika ook maar limited run in de bios. zal hier waarschijnlijk ergens in 2009 in de winkels liggen hopelijk. Dvd is nog niet uit in amerika.
pi_61077031
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 23:49 schreef bob1234 het volgende:

[..]

Nee hij zal niet in de bios komen draait in amerika ook maar limited run in de bios. zal hier waarschijnlijk ergens in 2009 in de winkels liggen hopelijk. Dvd is nog niet uit in amerika.
Had er ook niet op gerekend dat 'ie hier in de bioscoop zou komen.
We wachten gewoon rustig op de dvd release...
pi_61113346
gisteren The Exorcism of Emily Rose gezien..sterke film moet ik zeggen. Niet constante horror ofzo maar een goed verhaal, prima acteren en leuke horrorelementen.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 25 augustus 2008 @ 16:23:46 #194
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_61113526
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 23:30 schreef Spaulding het volgende:
Poltergeist vond ik kut. Typische Steven Spielberg film, alleen één scene was wel tof.

Laatst de originele Texas Chainsaw Massacre weer eens herkeken, en dat is toch wel mijn favoriete horrorfilm. Een echte klassieker
Openingshot van de Spider Rock
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_62143218
Voor de liefhebbers: Er is een Feast II (Sloppy Seconds)

Deel 1 was super, ben benieuwd naar deze..dvdrip is al uit.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 5 oktober 2008 @ 11:12:19 #196
165512 MASD
Music is dead.
pi_62143395
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 23:30 schreef Spaulding het volgende:

Poltergeist is geweldig. Het is een film die gewoon spannend is, wat best een aangename afwisseling is in dit tijdperk van horrorfilms die het moeten hebben van plotselinge schrikmomenten.
Long live music.
  zondag 5 oktober 2008 @ 13:12:17 #197
223634 MyDyingBride
Turning loose the swans
pi_62145506
Heeft iemand The Dentist 1 (deel 2 is een stuk minder) wel eens gezien hier? Had hem ooit op aanraden van iemand aangeschaft, en vondt hem qua gore (tanden die er zonder verdoving erg hardhandig uitgetrokken worden) wel geslaagt.

Hij is alleen niet erg gezicht voor mensen die (doods)angsten voor de tandarts hebben.
  zondag 5 oktober 2008 @ 13:18:34 #198
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_62145623
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 13:12 schreef MyDyingBride het volgende:
Heeft iemand The Dentist 1 (deel 2 is een stuk minder) wel eens gezien hier? Had hem ooit op aanraden van iemand aangeschaft, en vondt hem qua gore (tanden die er zonder verdoving erg hardhandig uitgetrokken worden) wel geslaagt.

Hij is alleen niet erg gezicht voor mensen die (doods)angsten voor de tandarts hebben.
Misschien moet ik die maar een keer laten zien aan een vriend van mij, die zojuist is afgestudeerd als tandarts. Hij houdt ervan om, zoals hij het zegt, 'te slageren'. Ben benieuwd of ie het nog leuk vindt na die film
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_62148999
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 10:55 schreef Tim86 het volgende:
Voor de liefhebbers: Er is een Feast II (Sloppy Seconds)

Deel 1 was super, ben benieuwd naar deze..dvdrip is al uit.
Vandaag gezien deel 2 en is echt fantastisch gewoon erg veel gore en erg over de top Beter dan deel 1.
  maandag 6 oktober 2008 @ 16:09:48 #200
58560 Oksel
Gezellig.
pi_62175933
Feast draaide op Night of Terror 2 jaar geleden. Helaas viel ik in slaap door een combi van teveel alcohol en MDMA.. Anyway, wat een zaadfilms worden hier genoemd. Stuk voor stuk de term horror niet waardig. Horror? Evil Aliens, DAT is horror.. Geweldige splatterhorror, heerlijk hersenloos, foute muziekjes, nog foutere humor. Dat is leuk. De rest is grotendeels troep. Serieuze horrorfilms zijn zaad. Horror moet grappig zijn.

Net Seed gezien.. zitten paar HELE smakeloze scene's in.. voor de rest KUTverhaal.

Horror? Irreversible, dat is horror. Niet omdat het heel vies is, maar omdat er mensonterende scenes inzitten.. heel naar. Of Fat Girl. Of Baise Moi. Naar, naar.. heel erg naar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')