13 minuten, een recordquote:Op maandag 7 juli 2008 23:33 schreef morgane het volgende:
Fipo!
Ik moet bekennen dat het niet heel moeilijk was, 't aantal teams vanavond was nogal beperktquote:
Gefeli... wat heb je dan gekregen?quote:Op maandag 7 juli 2008 23:53 schreef Mikkie het volgende:
Owh ik heb vanavond met drie vrienden weer de pubquiz in Van Buren gewonnen
Zie drie posts boven jequote:
Dus je gaat met Yashi én je vriendinnen?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:04 schreef LastRequest het volgende:
Ik wil ook wel eens een pubquiz doen, nog nooit gedaan! Wat voor vragen zijn het dan Mikkie?
En mijn vriendinnen smsten daarstraks ineens dat we toch afgesproken hadden morgen samen naar Puberpop te gaan
Wtfquote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:05 schreef LastRequest het volgende:
Ik was trouwens bij een vriendin vanavond, en haar zusje was er ook.. die vertelde even alles over de afgelopen jarenZe is nu weer redelijk in orde maar was helemaal ontspoord, die verhalen van haar over de gevangenissen waar ze gezeten heeft enzo, echt idioot! En het kipfiletverhaal kwam er ongeveer ook in voor
Freaky hoorquote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:16 schreef LastRequest het volgende:
@ Mikkie ja ik heb teruggestuurd dat ik nu eigenlijk met iemand anders afgesproken heb dus dat ze een beetje laat zijn.. maarja ik hoor morgen nog wel van ze.
@ Doodkapje het is het zusje dat zo ontspoord is haha.. maar ze vertelde dat ze in de isoleercel moest () en dat daar een matras lag... en ze wilde daar dus absoluut niet slapen omdat ze wist wat er met het matras gebeurde
De jongens daar hadden natuurlijk maandenlang geen seks.. dus die maakten een gat in het matras en als ze dan kip aten ging dat daarin enz enz... en ze heeft staan huilen en schreeuwen omdat ze er tóch moest slapen terwijl de begeleiding wist wat ermee gebeurde... uiteindelijk heeft ze 3 dagen/2 nachten niet geslapen en aan de andere kant van de cel gezeten
Ze zat meerdere keren in verschillende inrichtingen, waarvoor weet ik niet precies.. dat vond ik iets te persoonlijk om te vragen. Maar afgelopen jaren hoorde ik natuurlijk wel eens wat.. Volgens mij vooral geweldpleging, drinken enzo, spijbelen gok ik, misschien stelen ofzo.. iig nogal ontspoord. Maar ze is er wel van teruggekomen nu, best een sterk meisje.quote:
True that, griefje.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar ik ben heel eng, en contactgestoord
Ik ook! Iedereen die een actief forumleven heeft tochquote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar ik ben heel eng, en contactgestoord
Ja wordt weer een mooi avondje!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:34 schreef LastRequest het volgende:
LG je past hier al helemaal volgens mij.
Heb wel zin in morgen weer met hossende Gosse
Ja daar moest ik ook aan wennen maar dan moet je ; ( pakkenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:38 schreef LaGrive het volgende:
Waarom is het : ( zo boos! Ik wil dat hij alleen teleurgesteld/verdrietig is!
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
haha ik zeg net op msn:
Yashi - It's gonna be me you and the dance floor.. zegt:
mensen die geen hyves hebben
Rotjong ik ben lui.quote:
Rotjong? Rotjong? Ik heb nog met de vader van je opa in de brugklas gezeten! In mijn tijd....quote:
Oh ben jij het.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Rotjong? Rotjong? Ik heb nog met de vader van je opa in de brugklas gezeten! In mijn tijd....
Kijken of je een beetje te doen bentquote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:54 schreef Houniet het volgende:
Wat moet je trouwens met mijn hivs?
En is ie een beetje te doen? Gewoon te doen of met een wijntje of vijf te doen?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Kijken of je een beetje te doen bent
Ik doe iedereen na een fles wijnquote:Op dinsdag 8 juli 2008 02:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En is ie een beetje te doen? Gewoon te doen of met een wijntje of vijf te doen?
Ik in ieder geval niet! Anders kan ik nooit echt De Kardinaal worden!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 02:02 schreef LastRequest het volgende:
Ik ben benieuwd, wie is er wel en niet te doen?
Ik ga slapen als mijn accu gaat slapen!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 02:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga mijn bed maar eens inklimmen.. Wat een kansloze tijd ook weer
Hedde ut tegen mij, vrouwke?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 02:37 schreef LastRequest het volgende:
Ik ben er ook nog.. waar LG is weet ik niet, maar Gos heeft nog een vraag gesteld die je moet beantwoorden
Ik dacht al! Ik kon er met mijn vmbo-brein dan ook niet uitkomen!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 02:45 schreef LastRequest het volgende:
Oh nee sorry tegen LG.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:20 schreef LastRequest het volgende:
Je moet iig even beslissen of je friet of patat zegt, ik geloof dat dat hier de belangrijkste vraag is
Oh en of je naar de eerstvolgende meet komt, dat zal de volgende vraag wel zijn... en vervolgens word je gePMd voor je hyves
Je hebt een eindje te gaanquote:
pils is netzoiets als patat en luchthavensquote:
Whahaha... en hoe moet ze dat voor zich hebben gezien? Jijzelf in een lendedoekje rondhuppelend en dan later met één of ander programma jezelf klonen?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:14 schreef LastRequest het volgende:
True! Total hotness!
Deze is ook leuk hoor, lekker zomerssss voor je maand op vakantie naar wat was het.. Bali?
Doodkapje ik had trouwens het Yatta-filmpje naar m'n zusje gekrabbeld.. en toen vroeg iemand aan mij of ik die zelf gemaakt had
Bier, friet en vliegveld... no contest...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:24 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
pils is netzoiets als patat en luchthavens
Ik was al slapen, maar ik denk dat ik hem heb beantwoord?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 02:37 schreef LastRequest het volgende:
Ik ben er ook nog.. waar LG is weet ik niet, maar Gos heeft nog een vraag gesteld die je moet beantwoorden
Jij wel heaquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:29 schreef Mikkie het volgende:
Piet, ga jij vanavond naar Puberpop?
Zie ik er zo uitquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
En Piet je kan toch ook gewoon niet drinkenen niet te laat naar huis
Ja ik ookquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:40 schreef LaGrive het volgende:
Ik heb wel twee zijkanten, jij?
Jij komt wel, jij bent veel te nieuwsgierig naar die vriendinnen van LRquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:41 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga ook optijd naar huis (als ik kom)
Alsquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:41 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga ook optijd naar huis (als ik kom)
Zie je dat als het mensen met tieten zijn, je niet die posts krijgt van:quote:
Daar was ie net mee begonnen, vrij tactischquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zie je dat als het mensen met tieten zijn, je niet die posts krijgt van:
Stel jezelf eens even fatsoenlijk voor
Het werkte zaterdag anders primaquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Owjah dat werkt alleen bij Mikkie hea
nee is al gebeurtquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Zie je dat als het mensen met tieten zijn, je niet die posts krijgt van:
Stel jezelf eens even fatsoenlijk voor
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:47 schreef Mikkie het volgende:
Piet, waarom heb je al onze ava's in jouw avatar staan?
mogguhquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:47 schreef Mikkie het volgende:
Piet, waarom heb je al onze ava's in jouw avatar staan?
Ik was serieus bezig met uploaden toen ik zag dat jij 'm in jouw ava had staanquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
omfg, ik zei net op msn tegen Yashi dat 't me verbaasde dat niemand 'm nog veranderd had![]()
.
meaningquote:
Onzintopic, alfabet, swarma = ....... you do the mathquote:
Ja manquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gaan jullie zaterdag naar de zomerfeesten? Ik wel
, maar qua optredens is er niet echt wat bijzonders. Zondag enge buren, donderdag beef
.
Maarre ik hoorde dat fintroll kwam, lijkt me wel weer leuk om te checkenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
, maar qua optredens is er niet echt wat bijzonders. Zondag enge buren, donderdag beef
.
Zaterdag moet een vriendin van me dansen op Plein 44, dus ik vermoed dat ik dan daar benquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
Wat de leek niet weet is dat vooraf aan het hosselen er wel eerst gecheckt dient te worden. Da's les 2 ofzo in mijn pimp o'the century -manualquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Is dat wel te combineren met al die hosselpraktijken?
Ja gister was wel bar jaquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
04. 132 Yashaaaaa
06. 122 PietjePuk007
45. 056 swarmahoer
Piet spammert
Nou de toevoeging van skreech zou schelen.quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een symptoom van ouderdom is het slecht kunnen omgaan met veranderingen.
Jij kan er dan ook mee omgaanquote:
zelfs ik had er moeite meequote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:38 schreef swarmahoer het volgende:
mn laptop is teruggekomen (mn oude) hebben ze de hardeschijf vervangenmn bestanden, wat doe je !!
Oh noes, daar gaan de quotesquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:38 schreef swarmahoer het volgende:
mn laptop is teruggekomen (mn oude) hebben ze de hardeschijf vervangenmn bestanden, wat doe je !!
tja als dat t enige wasquote:
Niet dusquote:
Slecht geslapenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:57 schreef swarmahoer het volgende:
maak gewoon n eigen topic aan
nee nog steeds t zelfde liedjequote:
-Stukje verder schuift van Morgane-quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:20 schreef morgane het volgende:
Zo ff een broodje shoarma naar binnen werkenmet kruidenboter, bij gebrek aan knoflooksaus.
Nee er zit nu een of ander programma van Leef je leven ofzoquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tijdrit in de tour vandaag, heeft misschien daarmee te maken.
Ik heb geen zin. En morgen kan ik met iemand samen doenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mikkie als je hem nu vandaag maakt kan je vanavond mee gaan vieren dat je vakantie hebt
Ik zou een doktersbezoek overwegenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:30 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb geen zin.
Maar je komt dus vanavond, tofquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb geen zin. En morgen kan ik met iemand samen doenProbleem is alleen dat die geen verstand heeft van computers, dus moet ik nog alles zelf doen
Nu eerst maar eens naar de garage, even iets laten checken en nieuwe banden laten monteren. Kortom: ik ben dadelijk weer blut
Processor, geheugen, videokaart, harde schijf, aantal jaar garantie na aankoop.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:37 schreef swarmahoer het volgende:
iemand n laptop kopen?
pietje welke dingen moet je weten van een laptop om een beetje n verkoopprijs te vormen?
Als ik niet vandaag zo vroeg wakker was gebeld dan kwam ik nu ook ongeveer uit me bed rollenquote:
Kut hequote:
Ik ook, ik schaam me dood.quote:
DANCE VALLEYquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:15 schreef swarmahoer het volgende:
wat is er zaterdag?
Ik baal er ook een beetje van want je hele dag is gelijk verneuktquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:15 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik ook, ik schaam me dood.
En dan zit er al iemand shoarma te eten
Haha moet je ook maar op tijd naar bed gaanquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:15 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik ook, ik schaam me dood.
En dan zit er al iemand shoarma te eten
Ja precies, nog maar even en ik moet al avondetenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik baal er ook een beetje van want je hele dag is gelijk verneukt [ afbeelding ].
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:18 schreef LastRequest het volgende:
En Yasha dat hoef ik helemaal niet want normaal sta ik netjes om 10 uur op 's ochtends.. alleen vandaag deed ik m'n kussen over m'n hoofd om de schoonmaakster niet te horen om 8u haha, daardoor ben ik meteen maar doorgeslapen ofzo.
De bobquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:20 schreef swarmahoer het volgende:
zwanger bob treed op in het nijmegen house zondag de 13e
Oh die, ik dacht die van zo'n topic, geen idee of ie bob heet eigenlijkquote:
I know, dan gaan ook al mn vrienden en vriendinnen mee..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:23 schreef swarmahoer het volgende:
nijmegen kan je gelijk naar de zomerfeesten goed excuus
Haarlemquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:22 schreef LastRequest het volgende:
Ja alleen wilde ik vandaag m'n hele kamer uitgebreid schoonmaken enz.. maar het helpt ook niet dat het zo regent, nu kan ik niks op m'n balkon zetten![]()
En ik heb een weekenddilemma, ik heb zaterdag twee verjaardagen, één in Nijmegen en één in HaarlemIk wil liever naar die in Nijmegen maar die ander gaat dat niet leuk vinden
Nice! Stiekem is het volgens mij in Heemstede maar dat weten de meeste mensen niet te liggenquote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:33 schreef LastRequest het volgende:
Nice! Stiekem is het volgens mij in Heemstede maar dat weten de meeste mensen niet te liggen
Inderdaadquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:33 schreef LastRequest het volgende:
Nice! Stiekem is het volgens mij in Heemstede maar dat weten de meeste mensen niet te liggen
Dat is een kwartier verderop, Bloemendaal.quote:
Mijn hele familie woont verspreid in Noord Holland en aangezien ik naar Dance Valley toe ga zaterdag met mijn nichtje kan ik daar mooi crashen van het weekendquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:39 schreef LastRequest het volgende:
Echt? Daar woont mn vriendje dus ik woon er ook 1/3 vind ik
Wat ga je daar doen dan?
Vergeet niet in Helmond te stoppen!quote:
CTRL - F5. Of je opties aanpassenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:53 schreef LastRequest het volgende:
Oh dat wilde ik melden! Ik zie Pietjes oude ava gewoon al de hele tijd..
Opties --> weergave --> onderaan "voorkeur UI omkeren" --> jaquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:53 schreef LastRequest het volgende:
Oh dat wilde ik melden! Ik zie Pietjes oude ava gewoon al de hele tijd..
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:58 schreef LastRequest het volgende:
Wauw er gaat een wereld voor me open, ik had die opties nog niet gespot haha, thanks!
Nu heeft HouNiet ook ineens een andere
Daar kun je CP de schuld van gevenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:29 schreef Dupje het volgende:
En er staat alweer een enorme metershoge telefoonmast in de tuin
Yashi ik denk dat 't weinig indruk maaltquote:
Echt hequote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat snapt mtv niet aan hun eigen concept.. My super sweet 16 en als ik dat kijk zijn het altijd verjaardagen van 15 jarige ofzo
Uit Teddy Ruxpin natuurlijk!!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom komt Grubby de rukspin uit dan?
nu ik thuis ben zie ik m op tafel liggenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
De nabezorgde krant heeft wel de vierdaagse-bijlage.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:07 schreef swarmahoer het volgende:
nu ik thuis ben zie ik m op tafel liggen
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, wat heb je aan jou
. Ik aan mijn mamma vertellen dat niemand 'm heeft gehad
.
Mja... waar is die periode van GI Joe, Maple Town, Jayce a/t Wheeled Warriors, TMNT, Thundercats en M.A.S.K. gebleven...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:02 schreef Mikkie het volgende:
Yashi, mijn avatar is gewoon van voor jouw tijd, daarom vind je 'm niet leuk
Maple townquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Mja... waar is die periode van GI Joe, Maple Town, Jayce a/t Wheeled Warriors, TMNT, Thundercats en M.A.S.K. gebleven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |