Ik was al slapen, maar ik denk dat ik hem heb beantwoord?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 02:37 schreef LastRequest het volgende:
Ik ben er ook nog.. waar LG is weet ik niet, maar Gos heeft nog een vraag gesteld die je moet beantwoorden
Jij wel heaquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:29 schreef Mikkie het volgende:
Piet, ga jij vanavond naar Puberpop?
Zie ik er zo uitquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
En Piet je kan toch ook gewoon niet drinkenen niet te laat naar huis
Ja ik ookquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:40 schreef LaGrive het volgende:
Ik heb wel twee zijkanten, jij?
Jij komt wel, jij bent veel te nieuwsgierig naar die vriendinnen van LRquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:41 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga ook optijd naar huis (als ik kom)
Alsquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:41 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga ook optijd naar huis (als ik kom)
Zie je dat als het mensen met tieten zijn, je niet die posts krijgt van:quote:
Daar was ie net mee begonnen, vrij tactischquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zie je dat als het mensen met tieten zijn, je niet die posts krijgt van:
Stel jezelf eens even fatsoenlijk voor
Het werkte zaterdag anders primaquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Owjah dat werkt alleen bij Mikkie hea
nee is al gebeurtquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Zie je dat als het mensen met tieten zijn, je niet die posts krijgt van:
Stel jezelf eens even fatsoenlijk voor
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:47 schreef Mikkie het volgende:
Piet, waarom heb je al onze ava's in jouw avatar staan?
mogguhquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:47 schreef Mikkie het volgende:
Piet, waarom heb je al onze ava's in jouw avatar staan?
Ik was serieus bezig met uploaden toen ik zag dat jij 'm in jouw ava had staanquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
omfg, ik zei net op msn tegen Yashi dat 't me verbaasde dat niemand 'm nog veranderd had![]()
.
meaningquote:
Onzintopic, alfabet, swarma = ....... you do the mathquote:
Ja manquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gaan jullie zaterdag naar de zomerfeesten? Ik wel
, maar qua optredens is er niet echt wat bijzonders. Zondag enge buren, donderdag beef
.
Maarre ik hoorde dat fintroll kwam, lijkt me wel weer leuk om te checkenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
, maar qua optredens is er niet echt wat bijzonders. Zondag enge buren, donderdag beef
.
Zaterdag moet een vriendin van me dansen op Plein 44, dus ik vermoed dat ik dan daar benquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |