Whahaha... en hoe moet ze dat voor zich hebben gezien? Jijzelf in een lendedoekje rondhuppelend en dan later met één of ander programma jezelf klonen?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:14 schreef LastRequest het volgende:
True! Total hotness!
Deze is ook leuk hoor, lekker zomerssss voor je maand op vakantie naar wat was het.. Bali?
Doodkapje ik had trouwens het Yatta-filmpje naar m'n zusje gekrabbeld.. en toen vroeg iemand aan mij of ik die zelf gemaakt had
Bier, friet en vliegveld... no contest...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:24 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
pils is netzoiets als patat en luchthavens
Ik was al slapen, maar ik denk dat ik hem heb beantwoord?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 02:37 schreef LastRequest het volgende:
Ik ben er ook nog.. waar LG is weet ik niet, maar Gos heeft nog een vraag gesteld die je moet beantwoorden
Jij wel heaquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:29 schreef Mikkie het volgende:
Piet, ga jij vanavond naar Puberpop?
Zie ik er zo uitquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
En Piet je kan toch ook gewoon niet drinkenen niet te laat naar huis
Ja ik ookquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:40 schreef LaGrive het volgende:
Ik heb wel twee zijkanten, jij?
Jij komt wel, jij bent veel te nieuwsgierig naar die vriendinnen van LRquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:41 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga ook optijd naar huis (als ik kom)
Alsquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:41 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga ook optijd naar huis (als ik kom)
Zie je dat als het mensen met tieten zijn, je niet die posts krijgt van:quote:
Daar was ie net mee begonnen, vrij tactischquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zie je dat als het mensen met tieten zijn, je niet die posts krijgt van:
Stel jezelf eens even fatsoenlijk voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |