Ja wordt weer een mooi avondje!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:34 schreef LastRequest het volgende:
LG je past hier al helemaal volgens mij.
Heb wel zin in morgen weer met hossende Gosse
Ja daar moest ik ook aan wennen maar dan moet je ; ( pakkenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:38 schreef LaGrive het volgende:
Waarom is het : ( zo boos! Ik wil dat hij alleen teleurgesteld/verdrietig is!
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
haha ik zeg net op msn:
Yashi - It's gonna be me you and the dance floor.. zegt:
mensen die geen hyves hebben
Rotjong ik ben lui.quote:
Rotjong? Rotjong? Ik heb nog met de vader van je opa in de brugklas gezeten! In mijn tijd....quote:
Oh ben jij het.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Rotjong? Rotjong? Ik heb nog met de vader van je opa in de brugklas gezeten! In mijn tijd....
Kijken of je een beetje te doen bentquote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:54 schreef Houniet het volgende:
Wat moet je trouwens met mijn hivs?
En is ie een beetje te doen? Gewoon te doen of met een wijntje of vijf te doen?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Kijken of je een beetje te doen bent
Ik doe iedereen na een fles wijnquote:Op dinsdag 8 juli 2008 02:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En is ie een beetje te doen? Gewoon te doen of met een wijntje of vijf te doen?
Ik in ieder geval niet! Anders kan ik nooit echt De Kardinaal worden!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 02:02 schreef LastRequest het volgende:
Ik ben benieuwd, wie is er wel en niet te doen?
Ik ga slapen als mijn accu gaat slapen!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 02:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga mijn bed maar eens inklimmen.. Wat een kansloze tijd ook weer
Hedde ut tegen mij, vrouwke?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 02:37 schreef LastRequest het volgende:
Ik ben er ook nog.. waar LG is weet ik niet, maar Gos heeft nog een vraag gesteld die je moet beantwoorden
Ik dacht al! Ik kon er met mijn vmbo-brein dan ook niet uitkomen!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 02:45 schreef LastRequest het volgende:
Oh nee sorry tegen LG.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:20 schreef LastRequest het volgende:
Je moet iig even beslissen of je friet of patat zegt, ik geloof dat dat hier de belangrijkste vraag is
Oh en of je naar de eerstvolgende meet komt, dat zal de volgende vraag wel zijn... en vervolgens word je gePMd voor je hyves
Je hebt een eindje te gaanquote:
pils is netzoiets als patat en luchthavensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |