Ik doe iedereen na een fles wijnquote:Op dinsdag 8 juli 2008 02:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En is ie een beetje te doen? Gewoon te doen of met een wijntje of vijf te doen?
Ik in ieder geval niet! Anders kan ik nooit echt De Kardinaal worden!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 02:02 schreef LastRequest het volgende:
Ik ben benieuwd, wie is er wel en niet te doen?
Ik ga slapen als mijn accu gaat slapen!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 02:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga mijn bed maar eens inklimmen.. Wat een kansloze tijd ook weer
Hedde ut tegen mij, vrouwke?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 02:37 schreef LastRequest het volgende:
Ik ben er ook nog.. waar LG is weet ik niet, maar Gos heeft nog een vraag gesteld die je moet beantwoorden
Ik dacht al! Ik kon er met mijn vmbo-brein dan ook niet uitkomen!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 02:45 schreef LastRequest het volgende:
Oh nee sorry tegen LG.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:20 schreef LastRequest het volgende:
Je moet iig even beslissen of je friet of patat zegt, ik geloof dat dat hier de belangrijkste vraag is
Oh en of je naar de eerstvolgende meet komt, dat zal de volgende vraag wel zijn... en vervolgens word je gePMd voor je hyves
Je hebt een eindje te gaanquote:
pils is netzoiets als patat en luchthavensquote:
Whahaha... en hoe moet ze dat voor zich hebben gezien? Jijzelf in een lendedoekje rondhuppelend en dan later met één of ander programma jezelf klonen?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:14 schreef LastRequest het volgende:
True! Total hotness!
Deze is ook leuk hoor, lekker zomerssss voor je maand op vakantie naar wat was het.. Bali?
Doodkapje ik had trouwens het Yatta-filmpje naar m'n zusje gekrabbeld.. en toen vroeg iemand aan mij of ik die zelf gemaakt had
Bier, friet en vliegveld... no contest...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:24 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
pils is netzoiets als patat en luchthavens
Ik was al slapen, maar ik denk dat ik hem heb beantwoord?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 02:37 schreef LastRequest het volgende:
Ik ben er ook nog.. waar LG is weet ik niet, maar Gos heeft nog een vraag gesteld die je moet beantwoorden
Jij wel heaquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:29 schreef Mikkie het volgende:
Piet, ga jij vanavond naar Puberpop?
Zie ik er zo uitquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
En Piet je kan toch ook gewoon niet drinkenen niet te laat naar huis
Ja ik ookquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:40 schreef LaGrive het volgende:
Ik heb wel twee zijkanten, jij?
Jij komt wel, jij bent veel te nieuwsgierig naar die vriendinnen van LRquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:41 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga ook optijd naar huis (als ik kom)
Alsquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:41 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga ook optijd naar huis (als ik kom)
Zie je dat als het mensen met tieten zijn, je niet die posts krijgt van:quote:
Daar was ie net mee begonnen, vrij tactischquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zie je dat als het mensen met tieten zijn, je niet die posts krijgt van:
Stel jezelf eens even fatsoenlijk voor
Het werkte zaterdag anders primaquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Owjah dat werkt alleen bij Mikkie hea
nee is al gebeurtquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Zie je dat als het mensen met tieten zijn, je niet die posts krijgt van:
Stel jezelf eens even fatsoenlijk voor
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:47 schreef Mikkie het volgende:
Piet, waarom heb je al onze ava's in jouw avatar staan?
mogguhquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:47 schreef Mikkie het volgende:
Piet, waarom heb je al onze ava's in jouw avatar staan?
Ik was serieus bezig met uploaden toen ik zag dat jij 'm in jouw ava had staanquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
omfg, ik zei net op msn tegen Yashi dat 't me verbaasde dat niemand 'm nog veranderd had![]()
.
meaningquote:
Onzintopic, alfabet, swarma = ....... you do the mathquote:
Ja manquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gaan jullie zaterdag naar de zomerfeesten? Ik wel
, maar qua optredens is er niet echt wat bijzonders. Zondag enge buren, donderdag beef
.
Maarre ik hoorde dat fintroll kwam, lijkt me wel weer leuk om te checkenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gaan jullie zaterdag naar de zomerfeesten? Ik wel
, maar qua optredens is er niet echt wat bijzonders. Zondag enge buren, donderdag beef
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |