Ja precies, nog maar even en ik moet al avondetenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik baal er ook een beetje van want je hele dag is gelijk verneukt [ afbeelding ].
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:18 schreef LastRequest het volgende:
En Yasha dat hoef ik helemaal niet want normaal sta ik netjes om 10 uur op 's ochtends.. alleen vandaag deed ik m'n kussen over m'n hoofd om de schoonmaakster niet te horen om 8u haha, daardoor ben ik meteen maar doorgeslapen ofzo.
De bobquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:20 schreef swarmahoer het volgende:
zwanger bob treed op in het nijmegen house zondag de 13e
Oh die, ik dacht die van zo'n topic, geen idee of ie bob heet eigenlijkquote:
I know, dan gaan ook al mn vrienden en vriendinnen mee..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:23 schreef swarmahoer het volgende:
nijmegen kan je gelijk naar de zomerfeesten goed excuus
Haarlemquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:22 schreef LastRequest het volgende:
Ja alleen wilde ik vandaag m'n hele kamer uitgebreid schoonmaken enz.. maar het helpt ook niet dat het zo regent, nu kan ik niks op m'n balkon zetten![]()
En ik heb een weekenddilemma, ik heb zaterdag twee verjaardagen, één in Nijmegen en één in HaarlemIk wil liever naar die in Nijmegen maar die ander gaat dat niet leuk vinden
Nice! Stiekem is het volgens mij in Heemstede maar dat weten de meeste mensen niet te liggenquote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:33 schreef LastRequest het volgende:
Nice! Stiekem is het volgens mij in Heemstede maar dat weten de meeste mensen niet te liggen
Inderdaadquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:33 schreef LastRequest het volgende:
Nice! Stiekem is het volgens mij in Heemstede maar dat weten de meeste mensen niet te liggen
Dat is een kwartier verderop, Bloemendaal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |