Zaterdag moet een vriendin van me dansen op Plein 44, dus ik vermoed dat ik dan daar benquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gaan jullie zaterdag naar de zomerfeesten? Ik wel
, maar qua optredens is er niet echt wat bijzonders. Zondag enge buren, donderdag beef
.
Wat de leek niet weet is dat vooraf aan het hosselen er wel eerst gecheckt dient te worden. Da's les 2 ofzo in mijn pimp o'the century -manualquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Is dat wel te combineren met al die hosselpraktijken?
Ja gister was wel bar jaquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
04. 132 Yashaaaaa
06. 122 PietjePuk007
45. 056 swarmahoer
Piet spammert
Nou de toevoeging van skreech zou schelen.quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een symptoom van ouderdom is het slecht kunnen omgaan met veranderingen.
Jij kan er dan ook mee omgaanquote:
zelfs ik had er moeite meequote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:38 schreef swarmahoer het volgende:
mn laptop is teruggekomen (mn oude) hebben ze de hardeschijf vervangenmn bestanden, wat doe je !!
Oh noes, daar gaan de quotesquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:38 schreef swarmahoer het volgende:
mn laptop is teruggekomen (mn oude) hebben ze de hardeschijf vervangenmn bestanden, wat doe je !!
tja als dat t enige wasquote:
Niet dusquote:
Slecht geslapenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:57 schreef swarmahoer het volgende:
maak gewoon n eigen topic aan
nee nog steeds t zelfde liedjequote:
-Stukje verder schuift van Morgane-quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:20 schreef morgane het volgende:
Zo ff een broodje shoarma naar binnen werkenmet kruidenboter, bij gebrek aan knoflooksaus.
Nee er zit nu een of ander programma van Leef je leven ofzoquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tijdrit in de tour vandaag, heeft misschien daarmee te maken.
Ik heb geen zin. En morgen kan ik met iemand samen doenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mikkie als je hem nu vandaag maakt kan je vanavond mee gaan vieren dat je vakantie hebt
Ik zou een doktersbezoek overwegenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:30 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb geen zin.
Maar je komt dus vanavond, tofquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb geen zin. En morgen kan ik met iemand samen doenProbleem is alleen dat die geen verstand heeft van computers, dus moet ik nog alles zelf doen
Nu eerst maar eens naar de garage, even iets laten checken en nieuwe banden laten monteren. Kortom: ik ben dadelijk weer blut
Processor, geheugen, videokaart, harde schijf, aantal jaar garantie na aankoop.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:37 schreef swarmahoer het volgende:
iemand n laptop kopen?
pietje welke dingen moet je weten van een laptop om een beetje n verkoopprijs te vormen?
Als ik niet vandaag zo vroeg wakker was gebeld dan kwam ik nu ook ongeveer uit me bed rollenquote:
Kut hequote:
Ik ook, ik schaam me dood.quote:
DANCE VALLEYquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:15 schreef swarmahoer het volgende:
wat is er zaterdag?
Ik baal er ook een beetje van want je hele dag is gelijk verneuktquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:15 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik ook, ik schaam me dood.
En dan zit er al iemand shoarma te eten
Haha moet je ook maar op tijd naar bed gaanquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:15 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik ook, ik schaam me dood.
En dan zit er al iemand shoarma te eten
Ja precies, nog maar even en ik moet al avondetenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik baal er ook een beetje van want je hele dag is gelijk verneukt [ afbeelding ].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |