quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb last van uitlaatgassen, mag ik nu auto's verbieden, of zijn de automobilisten zo egoistisch om mij te laten stikken? Binnen in een kroeg kunnen rokers roken zonder dat aderen daar last van hebben. Nu moeten ze buiten roken zodat ze de hele stad kunnen vergiftigen. Word je daar blij van?
[..]
Maar zijn ze ook origineel? Daar gaat het hier om.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:25 schreef angle het volgende:
Taal foute bij de post is het nog errrruger
zelf alle mensen kunnen foute make da doe ik ook hoor!!!!
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:11 schreef EiSl het volgende:
Wellicht een weetje, maar zowat de meeste 22" schermen hebben een TN-paneel. Dit is uitstekend voor gamen ed, maar als je voor beeldkwaliteit gaat is een ander paneel beter (PVA/MVA/IPS). TN-paneel heeft maar 6-bits voor kleurdiepte; de rest wordt 'gefaked' door backpanel light te varieren. Ze vallen allemaal door de boot als je een moeilijk breed contract plaatje erop zet. Die andere paneel types hebben wel 8-bits (of meer) kleurdiepte EN daarnaast eventuele variable backlight voorziening.
In de 24" range zal je meer merken vinden die de betere paneel types gebruiken, waaronder Dell die kwalitatief goede LCD aflevert.
Je moet bij jezelf dus even nagaan wat belangrijker is, want naast snelle responsetijd zijn de TN-schermen ook het goedkoopst te produceren. Tegenwoordig zijn die andere panelen ook wel snel genoeg (vind ik).
Meer een gevalletje schizofreen. Tinoz komt met enige regelmaat op het forum om dit soort verhalen te doen, meestal als hij weer een tijdje op eigen initiatief gestopt is met zijn medicijnen. Vervolgens krijgt hij een ban van yvonne, wordt hij opgenomen en krijgt hij dwangbehandeling, als hij weer is opgeknapt meldt hij zich bij yvonne en komt hij hier vertellen dat alles weer goed is en dan gaat het goed tot hij weer besluit dat hij zijn medicijnen niet nodig heeft.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 02:16 schreef ElizabethR het volgende:
Gevalletje 'Drank maakt meer kapot dan je lief is' denk ik, hoop ik....
[..]
quote:Op maandag 23 juni 2008 02:01 schreef KopieerMachine het volgende:
Aantal maanden later heb ik het erg benauwd, vaak omstreeks het slapen gaan begin ik het erg benauwd te krijgen. Ik ben me dan heel erg bewust van mijn eigen ademhaling, verhoogd tempo en het gevoel dat ik geen zuurstof binnen krijg(terwijl ik wel adem). En aventoe dat ik even vergeet te ademen ofzo.
[...]
Ik rook aventoe in de kroeg, en ik merk dat door alcohol ik het wat eerder benauwd krijg en mijn hartritme verhoogd.
Valt dat onder de Verlichting, dat vraag ik me dan af...quote:neonmarxisme
quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:40 schreef DivineJester het volgende:
Valt dat onder de Verlichting, dat vraag ik me dan af...
Rooie zeik.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:31 schreef DS4 het volgende:
[..]
Met alle respect, maar er is verdomd weinig nodig om KK over de kling te jagen. Het zal best dat er mensen zijn die het er om doen, maar veel vaker zie ik KK ontsporen terwijl daar echt geen enkele aanleiding voor is.
Dat hij dat wel meent geloof ik ook wel, maar objectief bezien...
quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:21 schreef Meki het volgende:
Mevrouw ( tokkie eerste klas ) ging door haar lint
Nee.quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2008 08:48 schreef hestria het volgende:
Michelle krijgt wel kadootjes tussendoor maar niet omdat ze iets gehaalt heeft.
Michelle heeft 2 zwemdiploma's (teddyberen brons en zilver) en bij beide keren heeft ze alleen maar een applause en complimeten gekregen, dat was ook meer als voldoende.
Wel tijdens het s'nachts zindelijk, s'nachts geen fiep meer, heeft ze stickers mogen plakken en na een week kreeg ze dan een kadootje omdat ze het zo goed had gedaan!
Ik vind het veel leuker om met miesje naar de winkel te gaan en haar iets te laten uitkiezen(met mijn leiding natuurlijk) of haar gewoon te verassen.
De fout zelf is niet zo origineel, maar in de context vond ik 'm wel grappigquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:33 schreef feetjai het volgende:
Echt triest. Ik ben zelf ook wel bestolen geweest. wat geld verloren. Deur kapot....
Maar ik geloof --> boontje komt om zijn loontje..... noem het karma...noem het God die straft...
leiden zullen ze ooit....
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 02:49 schreef Sjibble het volgende:
Dus omdat je vriendin niet in een bh rondloopt bij je thuis vind je dr niet leuk meer? of juist minder?
Ik vind losse kleding zoals een joggingbroek en overmaat vliestrui ook wel leuk
Je klinkt alsof jij de verzorger/begeleider bentquote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:02 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Meer een gevalletje schizofreen. Tinoz komt met enige regelmaat op het forum om dit soort verhalen te doen, meestal als hij weer een tijdje op eigen initiatief gestopt is met zijn medicijnen. Vervolgens krijgt hij een ban van yvonne, wordt hij opgenomen en krijgt hij dwangbehandeling, als hij weer is opgeknapt meldt hij zich bij yvonne en komt hij hier vertellen dat alles weer goed is en dan gaat het goed tot hij weer besluit dat hij zijn medicijnen niet nodig heeft.
Hoezo? Zo gaat het al jaren, iedereen die af en toe in R&P rondneust weet wel hoe het zit met tinoz.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:06 schreef FP128 het volgende:
[..]
Je klinkt alsof jij de verzorger/begeleider bent
Pijnlijkquote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:45 schreef mies73 het volgende:
vraag me toch af hoe je zoiets 's nachts kan krijgen.
laatste keer dat ik kramp in me kuit kreeg kon ik niet zo snel van bed komen.
toen dat uiteindelijk was gelukt moest ik nodig naar het toilet.
daar ben ik onderuit gegaan en me rug open gehaald aan het haakje voor een handdoekje...
klotenkramp..........
't lijkt wel een hype in OUD, hé?quote:
Goed weer voor een ommetje?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:44 schreef Diemux het volgende:
Vannacht werd ik wakker door een heel raar omweers geluid.We kregen een 5 minuten duurend gedonder dat continu was en heel hard. Het klonk alleen als een soort metalen ton die van een heuvel werd gegooid en die al stuiterend naar beneden kwam, echt een freaky geluid.
Heeft iemand dit nog meer gehoord en wat was het?
Dit is een puntje uit de actievoorwaarden van een zomeractie van een (even niet bekendgemaakt) supermarktmerk. Wat moet ik nu doen?quote:<knip> Met 1 volle spaarkaart (10 [merk] [actienaam]zegels) kan men kiezen uit een set van 2 handdoeken + ¤ 4,99 (keuze uit 4 verschillende kleuren), een badhanddoek + ¤ 3,99 (keuze uit 4 verschillende kleuren) en een strandlaken + ¤ 6,99 (keuze uit 2 verschillende kleuren). <knip>
Leuke vraag, maar dit topic is vooral voor originele taal- en spelfouten, waar je misschien kromme tenen van krijgt, maar ook nog om kunt glimlachen. Jouw voorbeeld valt meer onder onduidelijk taalgebruik.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
Moet het hier over taal-, stijl-, spel- of weet-ik-wat-voor-fouten op 't forum gaan?
Ik heb hier iets voor me liggen waar ik jullie mening over zou willen hebben:
[..]
Dit is een puntje uit de actievoorwaarden van een zomeractie van een (even niet bekendgemaakt) supermarktmerk. Wat moet ik nu doen?
Spaarkaart met zegels inleveren en 2 handdoeken + ¤ 4,99 meekrijgen?
Spaarkaart met zegels inleveren en een badhanddoek + een badlaken + ¤ 3,99 + ¤ 6,99 meekrijgen?
Of wat anders, afgaande op dit punt van de actievoorwaarden?
Hahahaha, ik vind t anders wel een heel leuke taalfout! Ze schrijven inderdaad dat je er geld bij krijgt!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Leuke vraag, maar dit topic is vooral voor originele taal- en spelfouten, waar je misschien kromme tenen van krijgt, maar ook nog om kunt glimlachen. Jouw voorbeeld valt meer onder onduidelijk taalgebruik.
Als het vikt, moet je oppassen dat je je fingers niet brandtquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:25 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Als ie in de vik is, dan kun je gewoon rustig de pan heen en weer bewegen ( mits er nog olie in zit )
en dan langzaam blazen. Dan gaat het voor ook uit![]()
quote:Op maandag 14 juli 2008 11:04 schreef CANARIS het volgende:
Ach . het maakt denk ik niet meer uit. De patient is al lang dood , maar de doktor wil dat nog niet waar hebben.
Afgezien van wat fanaticie , kijkt toch geen mens meer. In Duitsland is het feit dat een Gerolsteiner in het geel reed, achterpagina nieuws geworden. 5 Regeltjes en niet eens een foto. De kijkcijfers van ZDF en ARD zijn zo slecht dat ik me afvraag op de tour volgend jaar in Duitsland ( De grootse Markt) nog op de buis komt.
De tour was vroeger iets archiasches. De tour stond voor mannen die groter waren als het leven zelf. Stierenharten en hercules benen hadden. Ik vroeg me keer op keer af , hoe die gasten daar in Helemsnaam naar boven konden fietsen. Ik hemelde ze aan.
Nu weet ik dat het allemaal bedriegers waren. Ik heb geen plaats meer voor valse helden. Het zal best nog wel een paar jaar doorgaan met de Tour maar ik ga er geen dag meer voor thuis blijven, of er in opgaan. Ik heb wel wat beters te doen als een bende bedriegers met een apotheek in hun kofferbak aan te hemelen.
Shit, zulke maak ik zelf ook.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:12 schreef Renesite het volgende:
Een juweeltje in mijn msn. Ik ben zelf ook niet vies van taalfouten overigens, maar ik vind deze wel weer uniek.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:03 schreef EvilFenris het volgende:
een jongen heeft zijn moterrijbewijs gehaald en gaat voor de eerste keer een rid maken met zijn meisje achterop
Zie daar de resultaten van reeds enige jaren in Duitstalig spraakgebied habitat hebben.quote:Op maandag 14 juli 2008 18:21 schreef Guard het volgende:
Uit een Tour topic (wat uiteraard over doping gaat), de schrijver probeert tegenstanders het zwijgen op te leggen door "dure woorden" te gebruiken, maar dat gaat niet helemaal goed:
[..]
Na 1 jaar heb ik daar noch kein Last vanquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:44 schreef Lienekien het volgende:
Zie daar de resultaten van reeds enige jaren in Duitstalig spraakgebied habitat hebben.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:54 schreef tre het volgende:
Wat een eigenaardig gedrag, er zullen niet veel verkoper zijn die vervolgens een 2e, beter bod, zo rancuneus van de hand wijzen hoor.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:35 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Toch wrapant dat de 2e helft dan toch beter loopt, met 7 doelpunten en geen tegen.
Ben benieuwd hoe het loopt als de selectie compleet is.
Wat is er verkeerd aan rancuneus?quote:
Het is dus geen originele spelfout maar wel een originele taalfout.quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:39 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Wat is er verkeerd aan rancuneus?
Misschien dat het niet in de context past, maar het woord is wel goed.
Prachtigquote:Op maandag 14 juli 2008 23:08 schreef BobbyB het volgende:
Waarom moet iedere vabricand ook weer een andere aansluiting hebben. Geldklopperij is het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |