Ik luister vaak radio op mijn Nokia telefoon op de fiets, en nu zit er ergens een draadbreuk in de connector (of het snoertje er net achter). Dus ik ben op zoek naar een vervanger. Als ik zo'n standaard backup-setje wil kopen ben ik al snel 40(!!) euro kwijt voor een paar snoertjes, wat ik toch wel iets te veel van het goede vindt.
Heeft iemand ervaring met eventuele 3rd party snoertjes? Ik ben ze nog niet tegen gekomen in de winkels namelijk
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b] neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Wat voor een connector zit er aan? Heb hier nog een setje liggen (HDS-3) met grote connector en microfoon. Zelf nooit gebruikt. kost trouwens maar 12.95 op internet.
Welk type Nokia? Voor oudere typen (N73, N70, E50, 6680, 6230 enz) heb je een met POP-port connector nodig, op nieuwere past een 2.5mm jack (6300, E51) en enkele uit de duurdere N-series (N82, N95) kun je gewoon een willekeurig 3.5 mm setje aansluiten.
40 euro is trouwens wel oplichterij voor een paar dopjes met draad die niet eens 3 euro waard zijn.