ja, goed ook om te lezen dat hij oog voor anderen heeft (vorige wedstrijd ook al 3 assists geloof ik)quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:27 schreef Happel het volgende:
Met Erasmus komt het dus wel goed. Tijdje trainen met Tomasson, Makaay en Mols en de goals vliegen je om de oren.
quote:Radio Rijnmond meldt dat Feyenoord een megagroot trainingscomplex wil laten neerzetten. De club wil een trainings/jeugdcomplex dat bestaat uit maar liefst veertien voetbalvelden en een overdekte hal met daarin een veld. Dat staat te lezen op pagina 470 en 471 van het dinsdag verschenen jubileumboek. In de uitgave ter ere van het 100-jarig bestaan is een tekening opgenomen met daarop behalve de hal, vier velden voor de A-selectie, drie kunstgrasvelden, vier trainingsvelden voor de jeugd en drie wedstrijdvelden.
Feyenoord Netwerk
Feyenoord wil het nieuwe complex het liefst direct naast het nieuw te bouwen stadion. Als dat niet mogelijk blijkt komt het complex elders.
Zo, geld zat daar.quote:
quote:Hofland monteur bij kapotte bus
KLOETINGE - De spelers van Feyenoord baalden ondanks een 9-1 overwinning op Groot Goes. De spelersbus was namelijk kapot, waardoor de voetballers niet tijdig naar huis konden.
afbeelding vergroten De spelersbus van Feyenoord. FOTO KRAS
Kevin Hofland speelde voor monteur door de motor te controleren. Toen de chauffeur daarna de motor startte vielen alle lichten uit. De bus had het helemaal begeven.
De spelers zochten hierna hun toevlucht in de kantine van VV Kloetinge, waar de wedstrijd werd gespeeld. De Zeeuwen zorgden voor enige troost door snel bitterballen te serveren aan de selectie van Feyenoord.
Toch wrapant dat de 2e helft dan toch beter loopt, met 7 doelpunten en geen tegen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:21 schreef JenDaMan het volgende:
Groot Goes – Feyenoord 1-9
Scoreverloop:
22’ 0-1 El Ahmadi
25’ 0-2 Bruins
38’ 1-2 Weijers
56’ 1-3 Pedro
60’ 1-4 Leerdam
69’ 1-5 Pedro
73’ 1-6 Leerdam
76’ 1-7 Janota
82’ 1-8 Janota
87’ 1-9 Pedro
quote:
quote:Kevin Hofland speelde voor monteur door de motor te controleren. Toen de chauffeur daarna de motor startte vielen alle lichten uit. De bus had het helemaal begeven.
Schoenmaker blijf bij je leest zou ik zeggenquote:Kevin Hofland speelde voor monteur door de motor te controleren. Toen de chauffeur daarna de motor startte vielen alle lichten uit. De bus had het helemaal begeven.
Dacht dat die Harrisson alweer terug in Afrika was?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:10 schreef Zjakkie het volgende:
En de opstellingen:
Eerste helft: Darley; Buijs, Bahia, Lensky; Landzaat, Greene, Bruins, El Ahmadi; Slory, Erasmus en De Guzman.
Tweede helft: Kostas; Harrisson, Leerdam, Nieveld, Nelom; Ramsteijn, Hofs, Tiendalli; Pedro, Wijnaldum en Janota.
Beter.quote:AMSTERDAM - Tim Krul (20), die onlangs zijn contract bij Newcastle United tot 2012 verlengde, staat in de belangstelling van Chelsea. Ook Feyenoord en SC Heerenveen willen Krul overnemen.
De Engelse topclub wilde de goalie kopen en verhuren aan het eveneens geïnteresseerde PSV of aan Ipswich Town. Omdat Chelsea-scout Piet de Visser brak met PSV is deze optie echter uitgesloten. PSV trok inmiddels Andreass Isaksson aan.De Rotterdammers willen hem graag huren en tevens een optie tot koop bedingen. In Friesland zien ze Krul als een directe versterking
Ik snap er niks van hoor.quote:
Mulder is er niet (verhuur aan Excelsior), Ekramy mag weg dus dat Krul voor Ekramy zou komen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 08:57 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik snap er niks van hoor.Ik dacht dat er met Mulder, Darley en Kostas al genoeg talent rondliep. Krul is een uitstekende aankoop uiteraard en een goede concurrent voor Timmer, maar het blijft zonde van de eerder genoemden.
Mulder is verhuurd (en ik zie er ook geen topper in maar goed, dat kan nog komen) en Darley is hier toch nog maar pas? Hij en Kostas lijken me nog te onervaren.quote:Op woensdag 16 juli 2008 08:57 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik snap er niks van hoor.Ik dacht dat er met Mulder, Darley en Kostas al genoeg talent rondliep. Krul is een uitstekende aankoop uiteraard en een goede concurrent voor Timmer, maar het blijft zonde van de eerder genoemden.
En volgens mij is Ekramy nog steeds niet definitief weg toch??quote:Op woensdag 16 juli 2008 08:57 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Zodra Doesburg zegt dat er in de vorm van Mulder weer eens voor het eerst sinds Hiele een Feijenoord-jeugd keeper door kan breken in Feijenoord I is het een potentiële topper.quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:01 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Mulder is verhuurd (en ik zie er ook geen topper in maar goed, dat kan nog komen) en Darley is hier toch nog maar pas? Hij en Kostas lijken me nog te onervaren.
Indeed.quote:Al hebben we inderdaad redelijk wat potentiele 1e keepers onder contract.
Maar alles beter dan Timmer.
Ekramy was ook een topper... En volgens Stafleu zou Snoyl binnen een paar jaar in Oranje spelen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:17 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zodra Doesburg zegt dat er in de vorm van Mulder weer eens voor het eerst sinds Hiele een Feijenoord-jeugd keeper door kan breken in Feijenoord I is het een potentiële topper.
Ekramy is/ was in potentie ook een topper. Maar alleen door trainen krijg je die potentie er niet uit.quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:27 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Ekramy was ook een topper... En volgens Stafleu zou Snoyl binnen een paar jaar in Oranje spelen.
Niet dat ik Ekramy hiermee de grond in wil boren, ik wil alleen maar zeggen dat t geen zekerheid geeft. Maar ik hoop het van harte hoor
Zie liever goede verdedigers trouwens!
Ik zie in Krul meer talent dan die 3 bij elkaar. Al kan Mulder ook wel een balletje vangen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 08:57 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Tsja, jammer dat hij het nooit een aantal wedstrijden heeft mogen laten zien. Op de trainingen vond ik m nooit verkeerd (tot de laatste keer bij Bolnes, was echt een drama). Maar krul heeft meer potentie denk ik, en is Nederlands.quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:32 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ekramy is/ was in potentie ook een topper. Maar alleen door trainen krijg je die potentie er niet uit.
Ekramy heeft pech gehad met zijn trainerts.
Dan ben je toch niet zo goedquote:Snoyl is/ was ook goed... Heeft alleen een pleuriskarakter... Zie maar eens de problemen die hem "achtervolgen" -> Grote smoel, overgewicht, slechte discipline, wijf in elkaar geslagen (meen ik..)..
Kwaliteit en karakter zijn 2 andere dingenquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:12 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Tsja, jammer dat hij het nooit een aantal wedstrijden heeft mogen laten zien. Op de trainingen vond ik m nooit verkeerd (tot de laatste keer bij Bolnes, was echt een drama). Maar krul heeft meer potentie denk ik, en is Nederlands.
[..]
Dan ben je toch niet zo goed
De meeste dromen zijn bedrog.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:58 schreef JenDaMan het volgende:
Timmer meteen op de bank te zetten.
De moeite waard om aan te schaffen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:18 schreef Luni het volgende:
Zit trouwens vandaag een Jubileumbijlage bij het AD van 24 pagina's.
quote:Foppe de Haan neemt Luigi Bruins niet mee naar Peking omdat de middenvelder volgens de oefenmeester de échte drive mist. Die drive ziet de bondscoach wel bij zijn Feyenoord-ploeggenoot Jonathan de Guzman.
"Bij Bruins miste ik te vaak het besef waar het om draait in het topvoetbal," legt De Haan uit in het AD. "Het is te vrijblijvend bij hem. Je moet wel uitstralen dat je écht wilt, de échte drive hebben."
De Haan denkt dat hij lang genoeg heeft geprobeerd om die drive in het spel van Bruins te krijgen. "Op een eindtoernooi wil ik die strijd niet meer voortdurend aangaan, dan moet dat uit jezelf komen. De Guzman heeft die drive van nature meer, vind ik."
ad
Het waren er toch eerst vier?quote:De lichtgeblesseerden Roy Makaay, Jon Dahl Tomasson, Ron Vlaar, Michael Mols, Theo Lucius en Tim Vincken hebben woensdagmiddag nog apart van de groep getraind. De zes kwamen dinsdag niet in actie tegen Groot Goes en werkten een dag later op de training voornamelijk zonder bal met conditietrainer Bjorn Rekelhof. Makaay had eerder op de dag al individueel op het trainingsveld voor De Kuip getraind.
Op de drukbezochte training op de velden van SV Bolnes werd de groep opnieuw in tweeën opgedeeld. Hierbij werden voor een groot deel de elftallen van de wedstrijd tegen Groot Goes in stand gehouden. Beide groepen trainden voornamelijk op afwerkvormen.
Het elftal dat dinsdag de eerste helft in actie kwam, deed dit onder leiding van Verbeek en Wim Jansen, terwijl Alex Pastoor en John Lammers de andere groep onder hun hoede namen.
Roy Makaay voorafgaand aan de training in gesprek met Gertjan Verbeek.
Jawel is wel geinig, en voor het geld hoef je het niet te laten.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:19 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
De moeite waard om aan te schaffen?
Verbeek's trainingen schijnen nogal zwaar te zijn.quote:
Vorm moeten ze halen van Utrecht.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:58 schreef JenDaMan het volgende:
Zou een wereldzet zijn van Feyenoord om Krul (of Velthuizen) te halen en Timmer meteen op de bank te zetten.
En als Timmer dan in vorm komt moet je ze allebei ontslaan wegens onzedelijk gedrag op de training.quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Vorm moeten ze halen van Utrecht.
Zo slecht dat het grappig isquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
En als Timmer dan in vorm komt moet je ze allebei ontslaan wegens onzedelijk gedrag op de training.
AD.nlquote:Feyenoord meldt zich voor keeper Tim Krul
ROTTERDAM - Feyenoord heeft zich officieel gemeld bij Newcastle United voor doelman Tim Krul.
De Rotterdammers willen de 20-jarige Hagenaar voor een seizoen huren en hem daarna definitief overnemen. De Engelsen willen Krul echter alleen verkopen. Het eveneens geïnteresseerde SC Heerenveen lijkt daarom over de beste papieren te beschikken. De Friezen zijn namelijk wel bereid om de vraagprijs van naar verluidt 2,5 miljoen euro te betalen.
Behalve Heerenveen, waar Krul eerste keeper kan worden, is ook Chelsea in de markt voor de Hagenaar. De doelman zet momenteel alle opties op een rijtje. Een jaar geleden tekende hij bij Newcastle een sterk verbeterd contract tot 2012. Krul hóeft niet weg, maar weet dat hij komend seizoen waarschijnlijk genoegen moet nemen met een bijrol achter Shay Given en Steve Harper.
Bij Feyenoord kan hij stand-in worden achter eerste keus Henk Timmer. In de Egyptenaar Sherif Ekramy, de afgelopen drie jaar reservekeeper in de Kuip, heeft de clubleiding in Rotterdam geen vertrouwen. Van de Braziliaan Darley en Erwin Mulder wordt wel veel verwacht, maar beiden zijn nog te jong voor het grote werk. Darley maakt in de voorbereiding tot dusverre een grillige indruk. Mulder is voor een jaar gestald bij Excelsior.
De talentvolle Krul, door Jong Oranje-bondscoach Foppe de Haan op de stand by-lijst gezet voor de Olympische Spelen, verruilde de jeugd van ADO Den Haag drie jaar geleden voor een avontuur in de Premier League.
bij ons nietquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:18 schreef Luni het volgende:
Zit trouwens vandaag een Jubileumbijlage bij het AD van 24 pagina's.
was dat een grapquote:
quote:Feyenoord-aanwinst Manteiga vrijdag in Nederland
16 juli 2008
Feyenoord-aanwinst David Henrique dos Santos, voetbalnaam Manteiga, heeft zijn werk- en verblijfsvergunning binnen. Hierdoor kan de Braziliaan donderdag op het vliegtuig stappen naar Nederland, waar hij een dag later landt. Op zaterdag, tijdens de feestelijke Open Dag, wordt hij gepresenteerd aan het Rotterdamse Legioen.
Manteiga, een 18-jarige middenvelder, tekent bij Feyenoord een contract voor drie seizoenen. Hij is afkomstig van Gama, een ploeg uit de Braziliaanse tweede divisie. "Met zijn komst anticiperen we op de toekomst. Hij zal nog moeten rijpen, maar een dergelijk talent is op latere leeftijd voor ons niet meer haalbaar", zei technisch directeur Peter Bosz vorige week over de komst van het Zuid-Amerikaanse talent.
En hoe weet je dat?quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:43 schreef Happel het volgende:
Gescout door onze grote vriend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |