quote:Op maandag 23 juni 2008 02:01 schreef KopieerMachine het volgende:
Ik rook aventoe in de kroeg, en ik merk dat door alcohol ik het wat eerder benauwd krijg en mijn hartritme verhoogd.
Ja als ik in de kroeg ben wil ik nog wel eens wat sigaretten roken.quote:
Volgens mij gaat het hem om 'aventoe'quote:Op maandag 23 juni 2008 02:08 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ja als ik in de kroeg ben wil ik nog wel eens wat sigaretten roken.
De klachten komen echt onregelmatig voor. De ene keer wel en de andere keer niet...
Dat kan te maken hebben met slaapapneu, snurken dus. Je stopt dan met ademen, dat kan heel angstig voelen, ook angstdromen veroorzaken. Ik weet niet of je een partner hebt maar die kan jou erop wijzen en anders toch even naar de HA.quote:Op maandag 23 juni 2008 03:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat ik nog wel bijzonder irritant vind en waar ik ook maar niet vanaf schijn te komen is dat ik voor 95% slaap en dan ineens wakker schrik van het gevoel dat ik niet meer adem en dan enorme hartkloppingen krijg.
Bij mij lijkt het erop dat het iets met de liggende toestand te maken heeft, ik heb het ook heel af en toe als ik op de bank lig. Dan heb ik een drukkend gevoel op mijn borst.
quote:Op maandag 23 juni 2008 07:04 schreef Hardrebel het volgende:
TS is nog niet wakker. Zou die nog leven? Of zou die echt wat ernstigs hebben:P
Soms dan word ik wel ineens wakker en dan maakt mijn lichaam een hele spatische beweging en vervolgens slaap ik direct weerquote:Op maandag 23 juni 2008 03:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het is trouwens aan te raden om naar een huisarts te gaan. Je hoort dan van een professional dat er niets aan de hand is en dan kan je jezelf daarvan overtuigen als je weer zo'n aanval hebt.
Ja, dat heeft (bijna) iedereen weleensquote:Op maandag 23 juni 2008 10:24 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Soms dan word ik wel ineens wakker en dan maakt mijn lichaam een hele spatische beweging en vervolgens slaap ik direct weer![]()
Ja ik heb overgewicht.quote:Op maandag 23 juni 2008 14:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, dat heeft (bijna) iedereen weleens
TS, heb je overgewicht?
quote:Op maandag 23 juni 2008 03:27 schreef Morwen het volgende:
Maar ik denk eerder huisstofmijt, je matras zit er vol mee. Kan nooit kwaad iig
quote:Op maandag 23 juni 2008 15:10 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ja ik heb overgewicht.
1 kilo ofzo![]()
Het is inderdaad erg kutquote:Op woensdag 9 juli 2008 02:38 schreef Shirltjhee het volgende:
Ik herken een aantal dingen in wat hier allemaal gezegt wordt.
Zelf ben ik ook benauwd voor dat ik ga slapen en probeer mezelf dan ook te kalmeren door te zeggen dat het niets is.
Ik ben ook al een aantal keer naar de Huisarts geweest en die zei ook dat het niets is, maar toch heb ik er nog steeds last van en kan ik mezelf niet altijd kalmeren door te tegen mezelf te zeggen dat het niets is..Ik vind het heel irritant, want ik zou graag eens normaal in slaap willen vallen zonder eerst afleiding te hoeven zoeken...Ik heb vaak het gevoel dat er iets in mijn keel zit waardoor ik niet kan ademen en ga dan bewust op mijn ademhaling letten..Meestal kan ik wel afleiding vinden door bijv een spelletje op mijn mobiel te doen, maar dit lukt niet altijd waardoor ik dus niet of slecht in slaap kan komen...Net had ik er ookweer last van, en daarom ben ik ook even op het internet gaan kijken en daardoor kwam ik op deze site...ik vind dat er wel een paar handige dingen instaan...De volgende keer als ik er weer last van heb zal ik zeker hier even aan denken;)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |