Als het vikt, moet je oppassen dat je je fingers niet brandtquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:25 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Als ie in de vik is, dan kun je gewoon rustig de pan heen en weer bewegen ( mits er nog olie in zit )
en dan langzaam blazen. Dan gaat het voor ook uit![]()
quote:Op maandag 14 juli 2008 11:04 schreef CANARIS het volgende:
Ach . het maakt denk ik niet meer uit. De patient is al lang dood , maar de doktor wil dat nog niet waar hebben.
Afgezien van wat fanaticie , kijkt toch geen mens meer. In Duitsland is het feit dat een Gerolsteiner in het geel reed, achterpagina nieuws geworden. 5 Regeltjes en niet eens een foto. De kijkcijfers van ZDF en ARD zijn zo slecht dat ik me afvraag op de tour volgend jaar in Duitsland ( De grootse Markt) nog op de buis komt.
De tour was vroeger iets archiasches. De tour stond voor mannen die groter waren als het leven zelf. Stierenharten en hercules benen hadden. Ik vroeg me keer op keer af , hoe die gasten daar in Helemsnaam naar boven konden fietsen. Ik hemelde ze aan.
Nu weet ik dat het allemaal bedriegers waren. Ik heb geen plaats meer voor valse helden. Het zal best nog wel een paar jaar doorgaan met de Tour maar ik ga er geen dag meer voor thuis blijven, of er in opgaan. Ik heb wel wat beters te doen als een bende bedriegers met een apotheek in hun kofferbak aan te hemelen.
Shit, zulke maak ik zelf ook.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:12 schreef Renesite het volgende:
Een juweeltje in mijn msn. Ik ben zelf ook niet vies van taalfouten overigens, maar ik vind deze wel weer uniek.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:03 schreef EvilFenris het volgende:
een jongen heeft zijn moterrijbewijs gehaald en gaat voor de eerste keer een rid maken met zijn meisje achterop
Zie daar de resultaten van reeds enige jaren in Duitstalig spraakgebied habitat hebben.quote:Op maandag 14 juli 2008 18:21 schreef Guard het volgende:
Uit een Tour topic (wat uiteraard over doping gaat), de schrijver probeert tegenstanders het zwijgen op te leggen door "dure woorden" te gebruiken, maar dat gaat niet helemaal goed:
[..]
Na 1 jaar heb ik daar noch kein Last vanquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:44 schreef Lienekien het volgende:
Zie daar de resultaten van reeds enige jaren in Duitstalig spraakgebied habitat hebben.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:54 schreef tre het volgende:
Wat een eigenaardig gedrag, er zullen niet veel verkoper zijn die vervolgens een 2e, beter bod, zo rancuneus van de hand wijzen hoor.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:35 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Toch wrapant dat de 2e helft dan toch beter loopt, met 7 doelpunten en geen tegen.
Ben benieuwd hoe het loopt als de selectie compleet is.
Wat is er verkeerd aan rancuneus?quote:
Het is dus geen originele spelfout maar wel een originele taalfout.quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:39 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Wat is er verkeerd aan rancuneus?
Misschien dat het niet in de context past, maar het woord is wel goed.
Prachtigquote:Op maandag 14 juli 2008 23:08 schreef BobbyB het volgende:
Waarom moet iedere vabricand ook weer een andere aansluiting hebben. Geldklopperij is het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |