Ik zit al een hele tijd met een probleem.. op mn armen heb ik al geruime tijd ontzettende last van exeem.
Ik ben er al een x mee naar de dokter geweest en die had me een zalfje gegeven (geen idee wat het was is al een aantal jaar terug) Maar het probleem bij dat zalfje was dat mn huid er echt extreem dun van werd en de klachten aanbleven.
Nu is het de laatste tijd wel weer heel erg aan het opzetten, als mn armen in contact komen met water worden ze gelijk vuurrood en gaan ze ontzettend jeuken.
Ik heb een tijd gedacht dat het kwam door chocolade eten, maar ik eet al tijden geen chocolade meer en nog steeds heb ik die klote armen.
Ik zou er natuurlijk weer mee naar de dokter kunnen gaan, maar ik kijk eerst even of iemand hier goeie tips heeft. En ik heb geen tijd om naar de dokter te gaan i.v.m werk.
De zalf die ik tegenwoordig gebruik en totaal niet helpt maar wel de ergste jeuk weghaald is
nestosyl. Ook heb ik nog een of ander homeopatisch middel gebruikt, maar daar werd het alleen maar erger van...
Zo ziet het er dus uit:
![]()
hier ben ik net uit de douche en is het al een beetje weggetrokken maar het was vuurrood
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.