Dat was Yildizquote:Op maandag 30 juni 2008 12:15 schreef sjimz het volgende:
En die user met zijn tas vol met balonnen op het station.
Dat was toch geen schandaalquote:Op maandag 30 juni 2008 12:15 schreef Remzz het volgende:
ijsmeis
ojaquote:Op maandag 30 juni 2008 12:17 schreef dubidub het volgende:
AnthonyZeus en z'n collega.
haha..quote:Op maandag 30 juni 2008 12:17 schreef DroogDok het volgende:
Was toch ook iets met Admins die PM's hadden gelezen ofzo?
Die ken ik niet, linkje?quote:Op maandag 30 juni 2008 12:17 schreef dubidub het volgende:
AnthonyZeus en z'n collega.
Deel 1: Collega-MILF neuken onder werktijd...quote:
Hehe.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:26 schreef dubidub het volgende:
Ja en ook nog een keer wat met een stel, die ergens in een bos de hond gingen uitlaten en een geheim overheidsproject tegenkwamen. Ze gingen verder op onderzoek uit, foto's enzo, en opeens reageerden ze niet meer. Mensen gingen naar ze op zoek en het bleek één grote prank geweest te zijn, 't stel zat ergens op een camping. Werelds.
Stali en Ryan3 volgens mijquote:Op maandag 30 juni 2008 12:26 schreef dubidub het volgende:
Ja en ook nog een keer wat met een stel, die ergens in een bos de hond gingen uitlaten en een geheim overheidsproject tegenkwamen. Ze gingen verder op onderzoek uit, foto's enzo, en opeens reageerden ze niet meer. Mensen gingen naar ze op zoek en het bleek één grote prank geweest te zijn, 't stel zat ergens op een camping. Werelds.
Geen pottenkijkers. Deel XXII - Ryan3 en Stali zoek? - deze toch?quote:Op maandag 30 juni 2008 12:26 schreef dubidub het volgende:
Volgens mij ruim 20?quote:Op maandag 30 juni 2008 12:36 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Stali en Ryan3 volgens mijWas wel een prachtig verhaal. Ook een deel of 10 heeft dat zeker geduurd.
Ja, die dusquote:Op maandag 30 juni 2008 12:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Geen pottenkijkers. Deel XXII - Ryan3 en Stali zoek? - deze toch?
[MED]Aan de persoon uit Hengelo die me liep te spammenquote:Op maandag 30 juni 2008 12:46 schreef Remzz het volgende:
Was kastanova(of xnogwat) niet een keer ontslagen door FOK!?
Hehe die jaquote:Op maandag 30 juni 2008 12:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
[MED]Aan de persoon uit Hengelo die me liep te spammen
Daar hoor je trouwens niets meer van de laatste tijd. En waar is Mirage gebleven?quote:Op maandag 30 juni 2008 12:14 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Die clown met zijn ID natuurlijk. Dat was een erg trieste actie waar die kerel volgens mij nog steeds trots op is en op elke verjaardag zijn ID aan iedereen showt.
Ik vond dat wel een leuke aktie hoor.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:14 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Die clown met zijn ID natuurlijk. Dat was een erg trieste actie waar die kerel volgens mij nog steeds trots op is en op elke verjaardag zijn ID aan iedereen showt.
Kloptquote:Op maandag 30 juni 2008 14:15 schreef rulerofdeath het volgende:
Oversight was toch die joker?
http://wiki.fok.nl/index.php/Kittengatequote:Op maandag 30 juni 2008 14:51 schreef baNEEL het volgende:
Kittengate al genoemd?
Ben benieuwdquote:Op maandag 30 juni 2008 14:57 schreef DroogDok het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Kittengate
OMG dat is fucking ingewikkeld, welke die-hard legt het even uit?
Was dat dezelfde als waar Yvonne over vertelde in de FOK!-documentaire?quote:Op maandag 30 juni 2008 14:59 schreef dubidub het volgende:
En d'r was nog een keer een ventje die pillen ging slikken en zou blijven reageren totdat ie dood was ofzo. Viavia werd z'n adres achterhaalt en werd 'ie gestopt. Was volgens mij géén hoax.
Ik snap niet waarom die F&F modjes weg moesten/gingen?quote:Op maandag 30 juni 2008 14:57 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Zoals het er staat, lees maar even door en maak je eigen samenvattingquote:Op maandag 30 juni 2008 14:57 schreef DroogDok het volgende:
[..]
En toen gingen alle andere modjes in staking om voor de F&F mods op te komen, waarna ze allemaal een IP ban kregen. En tenslotte kregen ze met kerst allemaal gratie. Zoiets?quote:Op maandag 30 juni 2008 15:12 schreef baNEEL het volgende:
[..]
Zoals het er staat, lees maar even door en maak je eigen samenvatting
'T kwam er op neer dat iemand z'n kittens wilde verdrinken, om hulp vroeg in F&F, mods het topic dichtgooide, Danny het topic weer opende omdat 'ie de grap wel zag zitten ofzo. En toen mods massaal resigneerden. Geloof ik. Zoiets.
Die was goed ja.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
gboy26... met zijn topic LIVE LIVE LIVEquote:Op maandag 30 juni 2008 15:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Was dat dezelfde als waar Yvonne over vertelde in de FOK!-documentaire?
Ja dat kan ik me herinneren, waar is het topicquote:Op maandag 30 juni 2008 15:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Was dat dezelfde als waar Yvonne over vertelde in de FOK!-documentaire?
Oude quote gevonden:quote:Op maandag 30 juni 2008 15:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ja dat kan ik me herinneren, waar is het topic?
En de trieste afloop: Mineo39-76 condoleance-topic - Rest In Peacequote:Op donderdag 25 mei 2006 16:31 schreef MUUS het volgende:
Gboy/mineo heeft toen in R&P aangekondigd zelfmoord te gaan plegen. Paniek alom uiteraard.
Crew heeft toen het één en ander in werking gezet en toen is hij idd met een overdosis pillen in zijn strot thuis gevonden door de hulpdiensten. Naar het ziekenhuis, Gboy gered en daarna een flinke tijd therapie.
Die topics (met zijn aankondiging etc) zijn achter de schermen gezet.
daar is yvonne nog heengegaan geloof ik..quote:Op maandag 30 juni 2008 14:59 schreef dubidub het volgende:
En d'r was nog een keer een ventje die pillen ging slikken en zou blijven reageren totdat ie dood was ofzo. Viavia werd z'n adres achterhaalt en werd 'ie gestopt. Was volgens mij géén hoax.
Die danny he... Das best wel een erg mannetje he! Ik lees alleen maar dit soort acties. Een beetje een dictatortjequote:Op maandag 30 juni 2008 15:21 schreef DroogDok het volgende:
[..]
En toen gingen alle andere modjes in staking om voor de F&F mods op te komen, waarna ze allemaal een IP ban kregen. En tenslotte kregen ze met kerst allemaal gratie. Zoiets?
sssst...quote:Op maandag 30 juni 2008 16:47 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Die danny he... Das best wel een erg mannetje he! Ik lees alleen maar dit soort acties. Een beetje een dictatortje
De bestequote:Op maandag 30 juni 2008 12:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja dus? Als hij wilt bannen, dan moet ie dat vooral niet laten. Maar hij zou er dan wel iets mee bewijzen...quote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 12:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Sokolsky overledenquote:Op maandag 30 juni 2008 16:09 schreef PDOA het volgende:
Ik kan me ook nog iets herinneren met ene Sosolsky (o.i.d.) uit het FT&R forum. Dat was toch die gast die voor de trein was gesprongen, een jaartje geleden ofzo? Was ook wel heftig.
Foto?quote:Op maandag 30 juni 2008 18:30 schreef DarkManta het volgende:
Dat sararaats niet is genoemd
Ze poste haar rode doos met dildo en al
Oh jah, en ze was/is verliefd op yvonne
hehe, voor dit soort topics zit ik dus op FOK!quote:Op maandag 30 juni 2008 12:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Foto? Daar was een hele reeks aan foto`s van, en geloof me dat wil je niet zien.quote:
Ik ben wel benieuwdquote:Op maandag 30 juni 2008 19:33 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Foto? Daar was een hele reeks aan foto`s van, en geloof me dat wil je niet zien.
quote:Op maandag 30 juni 2008 12:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jap waar zijn die foto's van de rode doos nu gebleven?quote:
watching you.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:16 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Daar hoor je trouwens niets meer van de laatste tijd. En waar is Mirage gebleven?
Neejoh, die OP is al een slechte parodie, volgens mij ben je geHOAXtquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:06 schreef Rbnn het volgende:
jongens op msn die je chanteren.
was geniaal, dat wijf bleek echt te zijn ook!(had der nog toegevoegd)
samenvatting?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:45 schreef Plastic_Power het volgende:
Nog eentje met Kastanova:
Foto's Defqon 2006
Kasta, de ex en het geld
Kasta het geld en de ex, deel 3
Kasta, het geld en de ex deel 4
Kasta, het geld en de ex(en) deel 5
Kasta, het geld en de ex | deel 6
Kasta, het geld en de ex deel 7
Kasta, het geld, de ex(en) deel 8
Kasta, het geld, de ex(en) deel 9
Kasta, het geld, de ex(en) deel 10
Nope.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 02:03 schreef Rbnn het volgende:
[..]
heeft ie uiteindelijk zn geld teruggehad?
zo he.. ben jij even een potje stoer..quote:Op maandag 30 juni 2008 15:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nou ja ik weet er wel 1 hier op fok, maar de namen ga ik niet noemen XD
Whehe, dat herrinner ik me nog. Toen had ik nog niet eens een acount. Vuile lurker die ik wasquote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:50 schreef SunChaser het volgende:
De nimmy Prank heette t geloof ik
Welke ik heb meegemaakt / nog (veel) van weet, de actie van Yildiz natuurlijk, Kittengate, ID-joker, MaddoxX...en misschien onbewust nog wel een paarquote:Op woensdag 2 juli 2008 00:56 schreef MrManiak het volgende:
Oh, hier staan ook nog een paar leuke tussen:
Owned door fok !?
meesterlijkquote:Op woensdag 2 juli 2008 01:39 schreef r_one het volgende:
De RobbieRicardo topics van Croupouque:
hulp nodig bij het maken van een contact
[TTT] Croupouque, meesterkloner!
jah die kan ik me ook nog herinnerenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:55 schreef Party_P het volgende:
Was er een paar jaar ook niet gedoe dat het leek alsof een Fokker verdwenen was na een nachtje kamperen in het bos, en dat hij/zij ook was opgegeven als vermist, maar helemaal niet vermist was?
Die was goe-hoed.quote:
Het schandaal was dat Boebiedoe fotoprintjes ging uitdelen op haar school.quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:11 schreef TerroRobbie het volgende:
IJsmeis was toch geen schandaal.
Haar lichaam tenminste zeker niet.
LINK LINK LINKquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:26 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het schandaal was dat Boebiedoe fotoprintjes ging uitdelen op haar school.
En tijdens dat schandaal was er ook nog iets dat boebiedoe illegaal achter de schermen van FOK! bezig was (?), waarna Danny hem aanklaagde (?) en de school waar we toentertijd op zaten een ban kreeg en boebiedoe uiteindelijk van school werd getrapt.quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:26 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het schandaal was dat Boebiedoe fotoprintjes ging uitdelen op haar school.
Geef dan linkjes.quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En tijdens dat schandaal was er ook nog iets dat boebiedoe illegaal achter de schermen van FOK! bezig was (?), waarna Danny hem aanklaagde (?) en de school waar we toentertijd op zaten een ban kreeg en boebiedoe uiteindelijk van school werd getrapt.
Oja, we hadden m bij FOK!radio aan de telefoon en toen huilde hij zowat. Is later braaf op visite geweest bij Danny en Yvonne. Daar heeft Nolius nog wel opnames van.quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En tijdens dat schandaal was er ook nog iets dat boebiedoe illegaal achter de schermen van FOK! bezig was (?), waarna Danny hem aanklaagde (?) en de school waar we toentertijd op zaten een ban kreeg en boebiedoe uiteindelijk van school werd getrapt.
Ja, waarvan? Dat is 't 'm juist. Er zijn geen linkjes. Behalve dan linkjes naar weblogs waar staat dat mijn ex-vriend (wtf? welke ex-vriend?) uit wraak wat foto's van mij online gezet heeft.quote:
Ik had ze zelf verwijderd, maar dan staan ze vast en zeker dus nog op je schijf. En ik kan me niet herinneren dat ik ooit de C-schijf waar die bestanden dan vast op staan ooit gedeeld had staan.quote:
Jeezz...quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik had ze zelf verwijderd, maar dan staan ze vast en zeker dus nog op je schijf. En ik kan me niet herinneren dat ik ooit de C-schijf waar die bestanden dan vast op staan ooit gedeeld had staan.
Maar in ieder geval is ie (dat moet wel) via het school-netwerk waar wij allemaal op zaten 'ingebroken'.
Voordat hij de boel ging doorsturen hebben we hem nog vriendelijk doch dringend verzocht om die zooi te verwijderen. Meneer knikte braaf ja, maar goed, zoals verwacht had hij dat dus niet gedaan.
Zodoende kwam het overal op school terecht zo'n beetje. En toen kreeg ik allerlei dreigingen in mijn mail en gastenboek, ook zogenaamd vanuit het hoofd van de school. Dat is toen blijkbaar door iemand anders gemeld en toen moest ik (en later mijn ouders na een heel verhaal weer) uiteindelijk op het matje komen bij het hoofd van de school.
^---- I second that.quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:24 schreef Stali het volgende:
[..]
Jeezz...
Kende wel het gegeven dat ijsmeis.rar een issue op Fok is geweest die nog weleens genoemd wordt maar heb het verhaal nooit meegekregen.
Lijkt me wel enorm klote wanneer iemand op je school naaktfoto's van je loopt uit te delen..
Nou ditte:quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:23 schreef MrManiak het volgende:
[..]
^---- I second that.
Niet om plat over te komen ofzo,maar wat stond er dan precies op die foto's?
hahhahahah pwnedquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik had ze zelf verwijderd, maar dan staan ze vast en zeker dus nog op je schijf. En ik kan me niet herinneren dat ik ooit de C-schijf waar die bestanden dan vast op staan ooit gedeeld had staan.
Maar in ieder geval is ie (dat moet wel) via het school-netwerk waar wij allemaal op zaten 'ingebroken'.
Voordat hij de boel ging doorsturen hebben we hem nog vriendelijk doch dringend verzocht om die zooi te verwijderen. Meneer knikte braaf ja, maar goed, zoals verwacht had hij dat dus niet gedaan.
Zodoende kwam het overal op school terecht zo'n beetje. En toen kreeg ik allerlei dreigingen in mijn mail en gastenboek, ook zogenaamd vanuit het hoofd van de school. Dat is toen blijkbaar door iemand anders gemeld en toen moest ik (en later mijn ouders na een heel verhaal weer) uiteindelijk op het matje komen bij het hoofd van de school.
Ieuwwww, ik moet er niet aan denken...quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Joh, die pics zullen me aan mijn reet roesten. De mensen die me daadwerkelijk kende op school, deden er heel normaal over. De mensen die er kansloos over deden, waren ook gewoon de nerds en de kansloze sukkeltjes van de school.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:50 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ieuwwww, ik moet er niet aan denken...
Reken maar dat het schoolhoofd die pics heeft gezien en wie weet wat nog meer heeft gedaan
met zwarte laarzen aanquote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:04 schreef P0rt0 het volgende:
Kan iemand de (naakt)foto's van Yvonne nog herinneren? In de badkamer (douchegordijn meen ik) geschoten. Ik heb ze gehad, samen met sara raats (was dat het wijf met de behaarde doos?).zip
Als dit al een schandaal is.....quote:Op maandag 30 juni 2008 12:14 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Dat snap ik ook niet, die kerel had een leuke maas in de wet gevonden en daar handig gebruik van gemaakt.quote:
Word....quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:13 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet, die kerel had een leuke maas in de wet gevonden en daar handig gebruik van gemaakt.
Klinkt eerder als een afgunstige post omdat hij dat niet bedacht had.
En het topic waar het mee begon: Ik ga UPC pestenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:31 schreef MrManiak het volgende:
Niet echt een schandaal, maar er staat me nog wel iets bij dat een user andere users probeerden mee te krijgen om allemaal crap naar UPC te sturen. Reden; UPC stuurde toch ook ongevraagd die digitale mediaboxen naar mensen...
En een TROEP dat UPC ontving, niet normaal
focking awesomequote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:44 schreef Tim21 het volgende:
[..]
Deze site: http://www.wagononwheels.nl/nimmie/index.php
En wat zou jij daar mee moetenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:39 schreef julian6 het volgende:
heeft iemand nog een link naar dat filmpje van die fok user die die milf neukt?
haha ja al die fokkertjes mochten hun printer terug sturenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:21 schreef PieterBas het volgende:
Ik kan me ook nog iets herinneren van gratis printer die je bij de Wehkamp kon krijgen, maar dat was niet echt een schandaal
Dat was idd wel minder kan ik me wel voorstellenquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:35 schreef Qwea het volgende:
omg, dus je blotte tetten foto's e.d zijn verspreid op school?how lame.
ben ik ook wel benieuwd naar..quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:45 schreef Plastic_Power het volgende:
Nog eentje met Kastanova:
Foto's Defqon 2006
Kasta, de ex en het geld
Kasta het geld en de ex, deel 3
Kasta, het geld en de ex deel 4
Kasta, het geld en de ex(en) deel 5
Kasta, het geld en de ex | deel 6
Kasta, het geld en de ex deel 7
Kasta, het geld, de ex(en) deel 8
Kasta, het geld, de ex(en) deel 9
Kasta, het geld, de ex(en) deel 10
*kuch* MaddoxX *kuch*quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:34 schreef TheThirdMark het volgende:
Toch wel leuk om weer eens al die oude schandalen te lezen.
Wordt wel weer tijd trouwens voor een nieuwe
Dan ben je verkeerd ingelicht. Ze mòchten ze idd terugsturen. Maar degenen die dat niet hebben gedaan hebben nog steeds thuis een gratis printer staan zonder gevolgen (nou ja, misschien kunnen ze nooit meer bij wehkamp bestellen)quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:45 schreef Sport_Life het volgende:
haha ja al die fokkertjes mochten hun printer terug sturen.
Sokken .quote:
Maddox is dus alweer verleden tijdquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:34 schreef TheThirdMark het volgende:
Toch wel leuk om weer eens al die oude schandalen te lezen.
Wordt wel weer tijd trouwens voor een nieuwe
Mochten idd, zei ik ook !quote:Op woensdag 9 juli 2008 02:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan ben je verkeerd ingelicht. Ze mòchten ze idd terugsturen. Maar degenen die dat niet hebben gedaan hebben nog steeds thuis een gratis printer staan zonder gevolgen (nou ja, misschien kunnen ze nooit meer bij wehkamp bestellen)
Wat had de vrouw van Golfer *ook alweer* met houten wasknijpers?quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
toch niet de knorretje aan de ketting foto
Daarvoor heb ik nog steeds een permban voor op Tweakers.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:25 schreef most_wanted het volgende:
En dat forum van EO die was gelollerpwned toch?
Een beetje fokker heeft een ban op tweakers men. Mijn god wat een trieste zooi is dat bij elkaar.quote:Op donderdag 10 juli 2008 01:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik nog steeds een permban voor op Tweakers.
Ik zie je nu denken, omgwtfbbqbqb wat heeft tweakers er mee te maken, moet je t topic maar lezen.
Ze nemen zichzelf veels te serieus.quote:Op donderdag 10 juli 2008 01:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Een beetje fokker heeft een ban op tweakers men. Mijn god wat een trieste zooi is dat bij elkaar.
Die waren inderdaad meesterlijk.quote:Op woensdag 2 juli 2008 01:39 schreef r_one het volgende:
De RobbieRicardo topics van Croupouque:
hulp nodig bij het maken van een contact
[TTT] Croupouque, meesterkloner!
Ja, 15 jaar.quote:Op donderdag 10 juli 2008 02:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Klopt het dat die foto's van een minderjarige Ijsmeis waren?
Kan je niet eens een nieuwe serie maken, nu je de leeftijd hebt dat het wel bekeken kan wordenquote:
Hell no. Ik zweer je, ze had laarzen aan. Ik moet ze nog wel ergens hebben.quote:
Ik heb geprobeerd om aangifte te doen bij Meldpunt Kinderporno. Maar zij beweerden dat ik niet kon bewijzen dat ik die leeftijd daar had.quote:
ik zou gewoon naar het bureau gaan. En als ze geen aangifte op hadden willen nemen had ik toch een scene getrapt. 15 jaar, das wel heul ziek gewoonquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd om aangifte te doen bij Meldpunt Kinderporno. Maar zij beweerden dat ik niet kon bewijzen dat ik die leeftijd daar had.
Uiteindelijk heb ik ze papieren verstuurd waarin ik het wel kon bewijzen, geen reactie op gehad, mails verstuurd, gebeld, maar nooit meer een fatsoenlijke reactie gehad.
Toen heb ik het maar laten zitten.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:49 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
Dat haalde de panorama nog![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Jammer dat het filmpje het niet meer doet
Ik heb net gekeken, ze heeft sokken aanquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hell no. Ik zweer je, ze had laarzen aan. Ik moet ze nog wel ergens hebben.
dan heb ik toch echt anderenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:14 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik heb net gekeken, ze heeft sokken aan
Dat was niet echt een schandaal, wel een toffe actiequote:Op maandag 30 juni 2008 12:44 schreef Piles het volgende:
Geen pottenkijkers. Deel XXII - Ryan3 en Stali zoek? - deze toch?
Dude, na 2 topics haakte ik af.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat was niet echt een schandaal, wel een toffe actieZeker omdat ik er vanaf het begin af aan het heb meegemaakt.
Op msn zei hij ooit dat hij dat had gedaanquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Geniaal was dat, die website over "De Pit" en die zoektocht in dat bos dat hele weekend.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:11 schreef l3laster het volgende:
[..]
jah die kan ik me ook nog herinneren
Wel eens met iemand van de zedenpolitie gesproken?quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd om aangifte te doen bij Meldpunt Kinderporno. Maar zij beweerden dat ik niet kon bewijzen dat ik die leeftijd daar had.
Uiteindelijk heb ik ze papieren verstuurd waarin ik het wel kon bewijzen, geen reactie op gehad, mails verstuurd, gebeld, maar nooit meer een fatsoenlijke reactie gehad.
Ben even kwijt met wat het ook alweer was.quote:Op donderdag 10 juli 2008 01:06 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Wat had de vrouw van Golfer *ook alweer* met houten wasknijpers?
Ik snap niet zo waarom we daarop terug komen. Wees in elk geval voorzichtig met wat je post. En het schandaal ligt niet bij jou maar bij de mensen hier maar op terug blijven komen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zal voorlopig ook wel blijven gebeuren, dat herinneringen opgehaald worden.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:04 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik snap niet zo waarom we daarop terug komen. Wees in elk geval voorzichtig met wat je post. En het schandaal ligt niet bij jou maar bij de mensen hier maar op terug blijven komen.
Het was ook geen kinderporno, er is geen een sexuele handeling te zien, als jouw foto's kinderporno zijn, dan zijn de foto's van jock sturgess, Sally Mann en de Nudistencatalogus dat ook.quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die staat standaard gedeeld als C$quote:Ik had ze zelf verwijderd, maar dan staan ze vast en zeker dus nog op je schijf. En ik kan me niet herinneren dat ik ooit de C-schijf waar die bestanden dan vast op staan ooit gedeeld had staan.
Iets dat destijds uit een besloten forum gelekt was.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben even kwijt met wat het ook alweer was.
Deze kittens leven overigens nog, ze wonen bij Aventura.quote:Op maandag 30 juni 2008 15:12 schreef baNEEL het volgende:
[..]
Zoals het er staat, lees maar even door en maak je eigen samenvatting
'T kwam er op neer dat iemand z'n kittens wilde verdrinken
No way, het kwam gewoon van een openbaar forum, volgens mij had ik de link naar het forum ooit van sunchaser gekregen.quote:Op zondag 13 juli 2008 23:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Iets dat destijds uit een besloten forum gelekt was.
Was er ook niet iets ooit met een te loslippige Tara tegenover een journalist?quote:Op zondag 13 juli 2008 23:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja de fameuze 300.zip over katjes verdrinken, stakende mods en danny's spierballen. Mooi kijkje achter de schermen was dat.quote:Op zondag 13 juli 2008 23:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:30 schreef bibi het volgende:
Was er ook niet iets ooit met een te loslippige Tara tegenover een journalist?
Tara heeft genoeg schandalen gehad, whats newquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:30 schreef bibi het volgende:
[..]
Was er ook niet iets ooit met een te loslippige Tara tegenover een journalist?
quote:Op donderdag 17 juli 2008 03:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]dat was niet waar, maar iedereen herinnert zich dat nog steeds zo.
Het was meer een 'wie een hond wil slaan...' situatie.
Laarzen, bruinequote:
Ik denk dat we met recht kunnen stellen dat Boe de meest kansloze idioot is die ooit op FOK! heeft rondgelopen.quote:
Met stip op 1, 2, 3, 4 en 5quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat we met recht kunnen stellen dat Boe de meest kansloze idioot is die ooit op FOK! heeft rondgelopen.
daar valt niet over te twisten iddquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat we met recht kunnen stellen dat Boe de meest kansloze idioot is die ooit op FOK! heeft rondgelopen.
Als je dat een schandaal wilt noemen dan kent Fok! er nog veel en veel meerquote:
En toen is er shoarma van gemaakt!quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:49 schreef Troel het volgende:
Ranger is/was toch het paard van Brechtje? Dat is heel ziek geweest op een gegeven moment.
Och, paar honderd kilo biefstuk dusquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:49 schreef Troel het volgende:
Ranger is/was toch het paard van Brechtje? Dat is heel ziek geweest op een gegeven moment.
Hij wilde Yvonne verdrinken omdat ze laarzen aan had onder de douche ipv de afgesproken sokkenquote:
Juistquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:18 schreef N.icka het volgende:
[..]
Hij wilde Yvonne verdrinken omdat ze laarzen aan had onder de douche ipv de afgesproken sokken
Volgens mij staan die ergens op de wiki.quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
het kan beter een lijst historische topics worden
OMG wat briljant!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:44 schreef Tim21 het volgende:
[..]
Deze site: http://www.wagononwheels.nl/nimmie/index.php
En dan staat de helft niet eens op FOK!quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Larrissa ik mis haarquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:12 schreef SunChaser het volgende:
[..]
En dan staat de helft niet eens op FOK!
Ik weet wel meer ouwe koeien trouwens die beter ouwe koeien kunnen blijven. De leukere ouwe koeien zijn die met Larissa, en de vele relatierelletjes, bv met sataN en dinges of Ludo en isje1
n00bquote:
Samenvatting:quote:Op zondag 20 juli 2008 12:47 schreef slakkie het volgende:
[..]
n00b
Wat IMQ zei, Communicatie werkgroep, was een initiatief om Fok democratischer te maken (zo zal ik het maar uitleggen). Of zoals men nu in de politiek zou zeggen, om de afstand tussen burger (user) en overheid (Danny & co) kleiner te maken. Het is uitgelopen op een fiasco, met meer rellen, meer ontevredenheid (zowel bij users als crew), etc etc. Users die dreigden weg te lopen (maar er nog steeds zijn), drama drama drama. Denk als je die topics nu gaat lezen dat je krom ligt (van het lachen of het huilen)..
Ik zat erin, zowel als user als crewlid (eerst als user, maar daarna werd ik crew volgens mij). Nu hebben we MED, FB wordt niet meer gemod door regular mods, eigenlijk idee'en die de CWG had moeten bedenken. Maar goed, achteraf is het makkelijk oordelen
Dat ookquote:Op zondag 20 juli 2008 15:19 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Samenvatting:
De CommunicatieWerkgroep had een onderling een groot communicatieprobleem
Dat gaat niet meer, Sara. Je maakt onderdeel uit van de geschiedenis van FOK!quote:Op zondag 20 juli 2008 19:10 schreef sararaats het volgende:
zou je mij er alstublieft buiten kunnen houden?
hoogachtend,
Sara Raats
Ja sorry hoor, daar heb ik gewoon overheen gelezen... Kan gebeuren toch?quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Juist
Zeg mensen, ga gewoon even op zoek op FOK! en kom geen n00b vragen stellen, zeker niet als ze gewoon op een vorige pagina staan.
Luilakjes
Ik zie in het hele topic eik weinig schandalen, bijzondere topics gebeurtenissen, maar schandalen, weinig.
Jazeker, het allergrootste schandaal was toch wel die verkapte tvp van onlogisch...quote:Op maandag 21 juli 2008 01:21 schreef onlogisch het volgende:
Geen zin om het hele topic door te lezen, maar waren er nou nog meer fok schandalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |