Laarzen, bruinequote:
Ik denk dat we met recht kunnen stellen dat Boe de meest kansloze idioot is die ooit op FOK! heeft rondgelopen.quote:
Met stip op 1, 2, 3, 4 en 5quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat we met recht kunnen stellen dat Boe de meest kansloze idioot is die ooit op FOK! heeft rondgelopen.
daar valt niet over te twisten iddquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat we met recht kunnen stellen dat Boe de meest kansloze idioot is die ooit op FOK! heeft rondgelopen.
Als je dat een schandaal wilt noemen dan kent Fok! er nog veel en veel meerquote:
En toen is er shoarma van gemaakt!quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:49 schreef Troel het volgende:
Ranger is/was toch het paard van Brechtje? Dat is heel ziek geweest op een gegeven moment.
Och, paar honderd kilo biefstuk dusquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:49 schreef Troel het volgende:
Ranger is/was toch het paard van Brechtje? Dat is heel ziek geweest op een gegeven moment.
Hij wilde Yvonne verdrinken omdat ze laarzen aan had onder de douche ipv de afgesproken sokkenquote:
Juistquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:18 schreef N.icka het volgende:
[..]
Hij wilde Yvonne verdrinken omdat ze laarzen aan had onder de douche ipv de afgesproken sokken
Volgens mij staan die ergens op de wiki.quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
het kan beter een lijst historische topics worden
OMG wat briljant!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:44 schreef Tim21 het volgende:
[..]
Deze site: http://www.wagononwheels.nl/nimmie/index.php
En dan staat de helft niet eens op FOK!quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Larrissa ik mis haarquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:12 schreef SunChaser het volgende:
[..]
En dan staat de helft niet eens op FOK!
Ik weet wel meer ouwe koeien trouwens die beter ouwe koeien kunnen blijven. De leukere ouwe koeien zijn die met Larissa, en de vele relatierelletjes, bv met sataN en dinges of Ludo en isje1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |