De spelers:quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:31 schreef AnthonyZeus het volgende: Vinden jullie dit acceptabel? Ik moet tot 5 uur, maar ze stuurd me een sms dat haar rok zeiknat is en dat ze niet kan wachten tot ik haar helemaal de "shits" in neuk...
Meningen graag!![]()
't is niet echt een MILF hoor.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:50 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
eigenlijk wel erg. 2 topics vollullen over een of andere gozert die neuqsex heeft met een MILF![]()
Nu wel.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:51 schreef 907 het volgende:
de linkjes werken trouwens in de OP niet naar de vorige delen...
mooie OPquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:51 schreef Scorpie het volgende:
Hehe, enige wat ik me kan bedenken is 'owned!'![]()
TVP = Terug vind postquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:53 schreef Megalomaniac het volgende:
[noobmode]WTF betekenen al die afkortingen eigenlijk (tvp en OP enzow)???
Is er een afkortingenlijst oid?? [/noobmode]
I know, I love you too.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:54 schreef LENUS het volgende:
Nou degene die chuck norris naar voren haalde, zat er nog niets eens ver vandaan![]()
tvp=terugvindpostquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:53 schreef Megalomaniac het volgende:
wat is oid?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:53 schreef Megalomaniac het volgende:
WTF = What The Fuckquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:53 schreef Megalomaniac het volgende:
Ik ben je eeuwig dankbaarquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:55 schreef LENUS het volgende:
[..]
tvp=terugvindpost
op=openingspost
tt=topic titel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |