antwoordnummer is gratis.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:16 schreef -skippybal- het volgende:
Zijn wel dure geintjes dan
En die grindtegels dan?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:16 schreef Conflict het volgende:
[..]
antwoordnummer is gratis.
Ook vis ja
vis?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:17 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Zend er ook één namens mij.
Of een doos met blikken soepquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:18 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
En die grindtegels dan?
En wat zal het postkantoor wel niet zeggen als jij elka dag met pakketje grindtegel aan komt zetten...
Je kan beter een zooi waspoeder sturen!
ik heb al eens een lege doos met alleen een boze brief gestuurdquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:19 schreef welkominspace het volgende:
zend namens mij een hele grote(bijna) lege doos met in het midden ee donsveertje
ow ik heb hier nog een joekel van een defecte kleurentelevisie staan, die zal ik ook eens naar UPC sturenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:19 schreef SuperRogier het volgende:
Interesse in een +/- 50 tal defecte teuleviesies?![]()
beste is naar het antwoordnummer van de digitale televisie. Vandaar mijn haat, ze sturen zomaar dozen naar iedereen, dan ga ik ook zomaar dozen naar hun sturenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:21 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Kunnen we niet met zn alle, op dezelfde dag, allemaal nutteloze pakketjes naar dat antwoordnummer sturen?
* Sneeuwvlok doet mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |