Kloptquote:Op maandag 30 juni 2008 14:15 schreef rulerofdeath het volgende:
Oversight was toch die joker?
http://wiki.fok.nl/index.php/Kittengatequote:Op maandag 30 juni 2008 14:51 schreef baNEEL het volgende:
Kittengate al genoemd?
Ben benieuwdquote:Op maandag 30 juni 2008 14:57 schreef DroogDok het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Kittengate
OMG dat is fucking ingewikkeld, welke die-hard legt het even uit?
Was dat dezelfde als waar Yvonne over vertelde in de FOK!-documentaire?quote:Op maandag 30 juni 2008 14:59 schreef dubidub het volgende:
En d'r was nog een keer een ventje die pillen ging slikken en zou blijven reageren totdat ie dood was ofzo. Viavia werd z'n adres achterhaalt en werd 'ie gestopt. Was volgens mij géén hoax.
Ik snap niet waarom die F&F modjes weg moesten/gingen?quote:Op maandag 30 juni 2008 14:57 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Zoals het er staat, lees maar even door en maak je eigen samenvattingquote:Op maandag 30 juni 2008 14:57 schreef DroogDok het volgende:
[..]
En toen gingen alle andere modjes in staking om voor de F&F mods op te komen, waarna ze allemaal een IP ban kregen. En tenslotte kregen ze met kerst allemaal gratie. Zoiets?quote:Op maandag 30 juni 2008 15:12 schreef baNEEL het volgende:
[..]
Zoals het er staat, lees maar even door en maak je eigen samenvatting
'T kwam er op neer dat iemand z'n kittens wilde verdrinken, om hulp vroeg in F&F, mods het topic dichtgooide, Danny het topic weer opende omdat 'ie de grap wel zag zitten ofzo. En toen mods massaal resigneerden. Geloof ik. Zoiets.
Die was goed ja.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
[MED]Aan de persoon uit Hengelo die me liep te spammen
gboy26... met zijn topic LIVE LIVE LIVEquote:Op maandag 30 juni 2008 15:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Was dat dezelfde als waar Yvonne over vertelde in de FOK!-documentaire?
Ja dat kan ik me herinneren, waar is het topicquote:Op maandag 30 juni 2008 15:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Was dat dezelfde als waar Yvonne over vertelde in de FOK!-documentaire?
Oude quote gevonden:quote:Op maandag 30 juni 2008 15:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ja dat kan ik me herinneren, waar is het topic?
En de trieste afloop: Mineo39-76 condoleance-topic - Rest In Peacequote:Op donderdag 25 mei 2006 16:31 schreef MUUS het volgende:
Gboy/mineo heeft toen in R&P aangekondigd zelfmoord te gaan plegen. Paniek alom uiteraard.
Crew heeft toen het één en ander in werking gezet en toen is hij idd met een overdosis pillen in zijn strot thuis gevonden door de hulpdiensten. Naar het ziekenhuis, Gboy gered en daarna een flinke tijd therapie.
Die topics (met zijn aankondiging etc) zijn achter de schermen gezet.
daar is yvonne nog heengegaan geloof ik..quote:Op maandag 30 juni 2008 14:59 schreef dubidub het volgende:
En d'r was nog een keer een ventje die pillen ging slikken en zou blijven reageren totdat ie dood was ofzo. Viavia werd z'n adres achterhaalt en werd 'ie gestopt. Was volgens mij géén hoax.
Die danny he... Das best wel een erg mannetje he! Ik lees alleen maar dit soort acties. Een beetje een dictatortjequote:Op maandag 30 juni 2008 15:21 schreef DroogDok het volgende:
[..]
En toen gingen alle andere modjes in staking om voor de F&F mods op te komen, waarna ze allemaal een IP ban kregen. En tenslotte kregen ze met kerst allemaal gratie. Zoiets?
sssst...quote:Op maandag 30 juni 2008 16:47 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Die danny he... Das best wel een erg mannetje he! Ik lees alleen maar dit soort acties. Een beetje een dictatortje
De bestequote:Op maandag 30 juni 2008 12:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja dus? Als hij wilt bannen, dan moet ie dat vooral niet laten. Maar hij zou er dan wel iets mee bewijzen...quote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 12:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Sokolsky overledenquote:Op maandag 30 juni 2008 16:09 schreef PDOA het volgende:
Ik kan me ook nog iets herinneren met ene Sosolsky (o.i.d.) uit het FT&R forum. Dat was toch die gast die voor de trein was gesprongen, een jaartje geleden ofzo? Was ook wel heftig.
Foto?quote:Op maandag 30 juni 2008 18:30 schreef DarkManta het volgende:
Dat sararaats niet is genoemd
Ze poste haar rode doos met dildo en al
Oh jah, en ze was/is verliefd op yvonne
hehe, voor dit soort topics zit ik dus op FOK!quote:Op maandag 30 juni 2008 12:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Foto? Daar was een hele reeks aan foto`s van, en geloof me dat wil je niet zien.quote:
Ik ben wel benieuwdquote:Op maandag 30 juni 2008 19:33 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Foto? Daar was een hele reeks aan foto`s van, en geloof me dat wil je niet zien.
quote:Op maandag 30 juni 2008 12:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jap waar zijn die foto's van de rode doos nu gebleven?quote:
watching you.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:16 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Daar hoor je trouwens niets meer van de laatste tijd. En waar is Mirage gebleven?
Neejoh, die OP is al een slechte parodie, volgens mij ben je geHOAXtquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:06 schreef Rbnn het volgende:
jongens op msn die je chanteren.
was geniaal, dat wijf bleek echt te zijn ook!(had der nog toegevoegd)
samenvatting?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:45 schreef Plastic_Power het volgende:
Nog eentje met Kastanova:
Foto's Defqon 2006
Kasta, de ex en het geld
Kasta het geld en de ex, deel 3
Kasta, het geld en de ex deel 4
Kasta, het geld en de ex(en) deel 5
Kasta, het geld en de ex | deel 6
Kasta, het geld en de ex deel 7
Kasta, het geld, de ex(en) deel 8
Kasta, het geld, de ex(en) deel 9
Kasta, het geld, de ex(en) deel 10
Forum Opties | |