Jullie kunnen zeggen wat jullie willen maar ik heb jullie wél vermaakt!quote:
Niet echt, in dat topic vroeg je steeds aan iedere fokker waarom Henk jou niet nam, en dat je de wanhoop echt nabij was.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:38 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jullie kunnen zeggen wat jullie willen maar ik heb jullie wél vermaakt!
die tracker die bijhoud of je online bent of niet die werkt al jaren niet meer vlekkeloosquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:58 schreef Faithy het volgende:
maar die mineo was wel drie dagen geleden nog online
Ja inderdaad. Dat is alweer lang geleden zeg.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:02 schreef Vivi het volgende:
Ik vond de topics van Hoogl1234567 oid ook altijd very entertaining
Hulde!quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:31 schreef MUUS het volgende:
Gboy/mineo heeft toen in R&P aangekondigd zelfmoord te gaan plegen. Paniek alom uiteraard.
Crew heeft toen het één en ander in werking gezet en toen is hij idd met een overdosis pillen in zijn strot thuis gevonden door de hulpdiensten. Naar het ziekenhuis, Gboy gered en daarna een flinke tijd therapie.
Die topics (met zijn aankondiging etc) zijn achter de schermen gezet.
Nou teniminste een fijn topic hierquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:31 schreef MUUS het volgende:
Gboy/mineo heeft toen in R&P aangekondigd zelfmoord te gaan plegen. Paniek alom uiteraard.
Crew heeft toen het één en ander in werking gezet en toen is hij idd met een overdosis pillen in zijn strot thuis gevonden door de hulpdiensten. Naar het ziekenhuis, Gboy gered en daarna een flinke tijd therapie.
Maar later is het alsnog gelukt?quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:31 schreef MUUS het volgende:
Daar heb je idd gelijk inquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:38 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jullie kunnen zeggen wat jullie willen maar ik heb jullie wél vermaakt!
Laatste bezoek: 3 dagen, 5 minuten geledenquote:
Dat is een bug.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:07 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Laatste bezoek: 3 dagen, 5 minuten geleden
Lijkt me niet.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:21 schreef MUUS het volgende:
Dit was wel leuk.
Valentijn; het zijn allemaal kuthoeren
Kastanova's Valentijn perikelen, lachen!!!! deel 2
KastaNova's Valentijn; de ontknoping.
Heel veel users over de zeik..
quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:21 schreef MUUS het volgende:
Dit was wel leuk.
Valentijn; het zijn allemaal kuthoeren
Kastanova's Valentijn perikelen, lachen!!!! deel 2
KastaNova's Valentijn; de ontknoping.
Heel veel users over de zeik..
Ja, er zijn R&P-huwelijken!quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:20 schreef liefie_ het volgende:
zijn er geen R&P huwelijken of zo?
dat is positief
naja dat ligt er trouwens ook maar aan hoe je het bekijkt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |