Die homo bedoel je?quote:Op donderdag 25 mei 2006 03:05 schreef nozem het volgende:
Toen die ene doodging. Hoe heet ie nu ook weer?
Nee. Die bedoel ik niet. Waar heb je het over eigenlijk?quote:
Er staat me heel vaag iets bij toen ik hier net kwam dat er iemand zelfmoord had gepleegd (hij was homo).quote:Op donderdag 25 mei 2006 03:08 schreef nozem het volgende:
[..]
Nee. Die bedoel ik niet. Waar heb je het over eigenlijk?
Die ene. Die krasser!quote:Op donderdag 25 mei 2006 03:05 schreef nozem het volgende:
Toen die ene doodging. Hoe heet ie nu ook weer?
mineo39-76 / Gboy27quote:Op donderdag 25 mei 2006 03:10 schreef NanKing het volgende:
[..]
Er staat me heel vaag iets bij toen ik hier net kwam dat er iemand zelfmoord had gepleegd (hij was homo).
Hij had volgens mij ook een paar topics aangemaakt dat hij het ging doen etc.
En een keer een live topic gemaakt, het is nogal blurry in mijn geheugen.
hij wil drama, dan krijgt ie dramaquote:Op donderdag 25 mei 2006 03:23 schreef nozem het volgende:
Ik flap er zomaar wat uit. Mensen die in een topic aankondigen dat ze zelfmoord gaan plegen en dat vervolgens ook doen dragen niet bepaald bij aan een 'leuke soapsfeer'.
Volgens mij was het wel waar de TS op doeldequote:Op donderdag 25 mei 2006 03:23 schreef nozem het volgende:
Ik flap er zomaar wat uit. Mensen die in een topic aankondigen dat ze zelfmoord gaan plegen en dat vervolgens ook doen dragen niet bepaald bij aan een 'leuke soapsfeer'.
Zou het ja?quote:Op donderdag 25 mei 2006 03:25 schreef NanKing het volgende:
[..]
Volgens mij was het wel waar de TS op doelde.
Ik bedoel zulke topics niet dit op zich.quote:Op donderdag 25 mei 2006 03:27 schreef nozem het volgende:
[..]
Zou het ja?
Hij had het aanzienlijk directer kunnen brengen dan.
"Hee, hoe heette die user ook alweer die zichzelf van kant heeft gemaakt?"
Niet perse op zoiets dramatisch. Had eigenlijk niet gedacht dat zoiets echt gebeurd zou zijn.quote:Op donderdag 25 mei 2006 03:25 schreef NanKing het volgende:
[..]
Volgens mij was het wel waar de TS op doelde.
Was er ook niet iets hilarisch met jou vivi?quote:
quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:24 schreef nozem het volgende:
[..]
Was er ook niet iets hilarisch met jou vivi?![]()
Hij heeft het in scene gezet?quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:58 schreef Faithy het volgende:
maar die mineo was wel drie dagen geleden nog online
Jullie kunnen zeggen wat jullie willen maar ik heb jullie wél vermaakt!quote:
Niet echt, in dat topic vroeg je steeds aan iedere fokker waarom Henk jou niet nam, en dat je de wanhoop echt nabij was.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:38 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jullie kunnen zeggen wat jullie willen maar ik heb jullie wél vermaakt!
die tracker die bijhoud of je online bent of niet die werkt al jaren niet meer vlekkeloosquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:58 schreef Faithy het volgende:
maar die mineo was wel drie dagen geleden nog online
Ja inderdaad. Dat is alweer lang geleden zeg.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:02 schreef Vivi het volgende:
Ik vond de topics van Hoogl1234567 oid ook altijd very entertaining
Hulde!quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:31 schreef MUUS het volgende:
Gboy/mineo heeft toen in R&P aangekondigd zelfmoord te gaan plegen. Paniek alom uiteraard.
Crew heeft toen het één en ander in werking gezet en toen is hij idd met een overdosis pillen in zijn strot thuis gevonden door de hulpdiensten. Naar het ziekenhuis, Gboy gered en daarna een flinke tijd therapie.
Die topics (met zijn aankondiging etc) zijn achter de schermen gezet.
Nou teniminste een fijn topic hierquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:31 schreef MUUS het volgende:
Gboy/mineo heeft toen in R&P aangekondigd zelfmoord te gaan plegen. Paniek alom uiteraard.
Crew heeft toen het één en ander in werking gezet en toen is hij idd met een overdosis pillen in zijn strot thuis gevonden door de hulpdiensten. Naar het ziekenhuis, Gboy gered en daarna een flinke tijd therapie.
Maar later is het alsnog gelukt?quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:31 schreef MUUS het volgende:
Daar heb je idd gelijk inquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:38 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jullie kunnen zeggen wat jullie willen maar ik heb jullie wél vermaakt!
Laatste bezoek: 3 dagen, 5 minuten geledenquote:
Dat is een bug.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:07 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Laatste bezoek: 3 dagen, 5 minuten geleden
Lijkt me niet.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:21 schreef MUUS het volgende:
Dit was wel leuk.
Valentijn; het zijn allemaal kuthoeren
Kastanova's Valentijn perikelen, lachen!!!! deel 2
KastaNova's Valentijn; de ontknoping.
Heel veel users over de zeik..
quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:21 schreef MUUS het volgende:
Dit was wel leuk.
Valentijn; het zijn allemaal kuthoeren
Kastanova's Valentijn perikelen, lachen!!!! deel 2
KastaNova's Valentijn; de ontknoping.
Heel veel users over de zeik..
Ja, er zijn R&P-huwelijken!quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:20 schreef liefie_ het volgende:
zijn er geen R&P huwelijken of zo?
dat is positief
naja dat ligt er trouwens ook maar aan hoe je het bekijkt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |