Die homo bedoel je?quote:Op donderdag 25 mei 2006 03:05 schreef nozem het volgende:
Toen die ene doodging. Hoe heet ie nu ook weer?
Nee. Die bedoel ik niet. Waar heb je het over eigenlijk?quote:
Er staat me heel vaag iets bij toen ik hier net kwam dat er iemand zelfmoord had gepleegd (hij was homo).quote:Op donderdag 25 mei 2006 03:08 schreef nozem het volgende:
[..]
Nee. Die bedoel ik niet. Waar heb je het over eigenlijk?
Die ene. Die krasser!quote:Op donderdag 25 mei 2006 03:05 schreef nozem het volgende:
Toen die ene doodging. Hoe heet ie nu ook weer?
mineo39-76 / Gboy27quote:Op donderdag 25 mei 2006 03:10 schreef NanKing het volgende:
[..]
Er staat me heel vaag iets bij toen ik hier net kwam dat er iemand zelfmoord had gepleegd (hij was homo).
Hij had volgens mij ook een paar topics aangemaakt dat hij het ging doen etc.
En een keer een live topic gemaakt, het is nogal blurry in mijn geheugen.
hij wil drama, dan krijgt ie dramaquote:Op donderdag 25 mei 2006 03:23 schreef nozem het volgende:
Ik flap er zomaar wat uit. Mensen die in een topic aankondigen dat ze zelfmoord gaan plegen en dat vervolgens ook doen dragen niet bepaald bij aan een 'leuke soapsfeer'.
Volgens mij was het wel waar de TS op doeldequote:Op donderdag 25 mei 2006 03:23 schreef nozem het volgende:
Ik flap er zomaar wat uit. Mensen die in een topic aankondigen dat ze zelfmoord gaan plegen en dat vervolgens ook doen dragen niet bepaald bij aan een 'leuke soapsfeer'.
Zou het ja?quote:Op donderdag 25 mei 2006 03:25 schreef NanKing het volgende:
[..]
Volgens mij was het wel waar de TS op doelde.
Ik bedoel zulke topics niet dit op zich.quote:Op donderdag 25 mei 2006 03:27 schreef nozem het volgende:
[..]
Zou het ja?
Hij had het aanzienlijk directer kunnen brengen dan.
"Hee, hoe heette die user ook alweer die zichzelf van kant heeft gemaakt?"
Niet perse op zoiets dramatisch. Had eigenlijk niet gedacht dat zoiets echt gebeurd zou zijn.quote:Op donderdag 25 mei 2006 03:25 schreef NanKing het volgende:
[..]
Volgens mij was het wel waar de TS op doelde.
Was er ook niet iets hilarisch met jou vivi?quote:
quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:24 schreef nozem het volgende:
[..]
Was er ook niet iets hilarisch met jou vivi?![]()
Hij heeft het in scene gezet?quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:58 schreef Faithy het volgende:
maar die mineo was wel drie dagen geleden nog online
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |