Hoewel maar 1% van de users het doorhad was het inderdaad van begin tot eind een groot bullshit verhaal .
Ik had een mod beloofd om weer eens met een spectaculair topic te komen en Valentijn was daar natuurlijk de ideale dag voor.
Er waren in de loop van de dag slechts 4 mensen op de hoogte van de waarheid, die uiteraard mooi mee bleven lullen (ik noem geen namen)
Desalniettemin vond ik het behoorlijk vlijend en eigenlijk ook wel verbazingwekkend om te lezen hoeveel mensen me steun wilde bieden.
Ik moest er bijna een traantje van wegpinken .
Daarnaast heb ik me natuurlijk doodgelachen, maar dat terzijde.
Vooral grappig om te zien hoeveel een simpel maar leuk gebracht topic teweeg kan brengen, weer eens iets anders als het zoveelste "Leuk meisje ontmoet, hoe stap ik op haar af" topic.
Anyweg, bedankt voor de vermakelijke dag mensen, ik ga nu ff flink zuipen en daarna mijn vriendin ff flink neuken .
Oh ja, die vriendin zat er de hele dag naast en heeft zich ook kapot gelachen .
Linkjes:
Valentijn; het zijn allemaal kuthoeren
Kastanova's Valentijn perikelen, lachen!!!! deel 2
[Dit bericht is gewijzigd door kastanova op 14-02-2004 21:57]
Dacht net al, vast een geintje uiteindelijk.
quote:En ik maar fanatiek nieuwe plotwendingen bedenken
Op zaterdag 14 februari 2004 21:32 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
En ik nog fanatiek helpen.
quote:Moedig het als mod anders even aan om totaal onzinnige fantasietopics te openen in R&P
Op zaterdag 14 februari 2004 21:33 schreef cos-micV het volgende:
En bedankt...je hebt me kostelijk vermaakt...
quote:ben er niet ingetuind
Op zaterdag 14 februari 2004 20:00 schreef Caesu het volgende:
of is dit een onzinverhaal van kasta om iets bij iemand anders voor elkaar te krijgen.zou me niet heel erg verbazen.
quote:Huil niet zo man
Op zaterdag 14 februari 2004 21:34 schreef gelly het volgende:[..]
Moedig het als mod anders even aan om totaal onzinnige fantasietopics te openen in R&P
misselijk ventje
quote:huilie
Op zaterdag 14 februari 2004 21:34 schreef gelly het volgende:Moedig het als mod anders even aan om totaal onzinnige fantasietopics te openen in R&P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |