Die homo bedoel je?quote:Op donderdag 25 mei 2006 03:05 schreef nozem het volgende:
Toen die ene doodging. Hoe heet ie nu ook weer?
Nee. Die bedoel ik niet. Waar heb je het over eigenlijk?quote:
Er staat me heel vaag iets bij toen ik hier net kwam dat er iemand zelfmoord had gepleegd (hij was homo).quote:Op donderdag 25 mei 2006 03:08 schreef nozem het volgende:
[..]
Nee. Die bedoel ik niet. Waar heb je het over eigenlijk?
Die ene. Die krasser!quote:Op donderdag 25 mei 2006 03:05 schreef nozem het volgende:
Toen die ene doodging. Hoe heet ie nu ook weer?
mineo39-76 / Gboy27quote:Op donderdag 25 mei 2006 03:10 schreef NanKing het volgende:
[..]
Er staat me heel vaag iets bij toen ik hier net kwam dat er iemand zelfmoord had gepleegd (hij was homo).
Hij had volgens mij ook een paar topics aangemaakt dat hij het ging doen etc.
En een keer een live topic gemaakt, het is nogal blurry in mijn geheugen.
hij wil drama, dan krijgt ie dramaquote:Op donderdag 25 mei 2006 03:23 schreef nozem het volgende:
Ik flap er zomaar wat uit. Mensen die in een topic aankondigen dat ze zelfmoord gaan plegen en dat vervolgens ook doen dragen niet bepaald bij aan een 'leuke soapsfeer'.
Volgens mij was het wel waar de TS op doeldequote:Op donderdag 25 mei 2006 03:23 schreef nozem het volgende:
Ik flap er zomaar wat uit. Mensen die in een topic aankondigen dat ze zelfmoord gaan plegen en dat vervolgens ook doen dragen niet bepaald bij aan een 'leuke soapsfeer'.
Zou het ja?quote:Op donderdag 25 mei 2006 03:25 schreef NanKing het volgende:
[..]
Volgens mij was het wel waar de TS op doelde.
Ik bedoel zulke topics niet dit op zich.quote:Op donderdag 25 mei 2006 03:27 schreef nozem het volgende:
[..]
Zou het ja?
Hij had het aanzienlijk directer kunnen brengen dan.
"Hee, hoe heette die user ook alweer die zichzelf van kant heeft gemaakt?"
Niet perse op zoiets dramatisch. Had eigenlijk niet gedacht dat zoiets echt gebeurd zou zijn.quote:Op donderdag 25 mei 2006 03:25 schreef NanKing het volgende:
[..]
Volgens mij was het wel waar de TS op doelde.
Was er ook niet iets hilarisch met jou vivi?quote:
quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:24 schreef nozem het volgende:
[..]
Was er ook niet iets hilarisch met jou vivi?![]()
Hij heeft het in scene gezet?quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:58 schreef Faithy het volgende:
maar die mineo was wel drie dagen geleden nog online
Jullie kunnen zeggen wat jullie willen maar ik heb jullie wél vermaakt!quote:
Niet echt, in dat topic vroeg je steeds aan iedere fokker waarom Henk jou niet nam, en dat je de wanhoop echt nabij was.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:38 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jullie kunnen zeggen wat jullie willen maar ik heb jullie wél vermaakt!
die tracker die bijhoud of je online bent of niet die werkt al jaren niet meer vlekkeloosquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:58 schreef Faithy het volgende:
maar die mineo was wel drie dagen geleden nog online
Ja inderdaad. Dat is alweer lang geleden zeg.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:02 schreef Vivi het volgende:
Ik vond de topics van Hoogl1234567 oid ook altijd very entertaining
Hulde!quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:31 schreef MUUS het volgende:
Gboy/mineo heeft toen in R&P aangekondigd zelfmoord te gaan plegen. Paniek alom uiteraard.
Crew heeft toen het één en ander in werking gezet en toen is hij idd met een overdosis pillen in zijn strot thuis gevonden door de hulpdiensten. Naar het ziekenhuis, Gboy gered en daarna een flinke tijd therapie.
Die topics (met zijn aankondiging etc) zijn achter de schermen gezet.
Nou teniminste een fijn topic hierquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:31 schreef MUUS het volgende:
Gboy/mineo heeft toen in R&P aangekondigd zelfmoord te gaan plegen. Paniek alom uiteraard.
Crew heeft toen het één en ander in werking gezet en toen is hij idd met een overdosis pillen in zijn strot thuis gevonden door de hulpdiensten. Naar het ziekenhuis, Gboy gered en daarna een flinke tijd therapie.
Maar later is het alsnog gelukt?quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:31 schreef MUUS het volgende:
Daar heb je idd gelijk inquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:38 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jullie kunnen zeggen wat jullie willen maar ik heb jullie wél vermaakt!
Laatste bezoek: 3 dagen, 5 minuten geledenquote:
Dat is een bug.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:07 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Laatste bezoek: 3 dagen, 5 minuten geleden
Lijkt me niet.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:21 schreef MUUS het volgende:
Dit was wel leuk.
Valentijn; het zijn allemaal kuthoeren
Kastanova's Valentijn perikelen, lachen!!!! deel 2
KastaNova's Valentijn; de ontknoping.
Heel veel users over de zeik..
quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:21 schreef MUUS het volgende:
Dit was wel leuk.
Valentijn; het zijn allemaal kuthoeren
Kastanova's Valentijn perikelen, lachen!!!! deel 2
KastaNova's Valentijn; de ontknoping.
Heel veel users over de zeik..
Ja, er zijn R&P-huwelijken!quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:20 schreef liefie_ het volgende:
zijn er geen R&P huwelijken of zo?
dat is positief
naja dat ligt er trouwens ook maar aan hoe je het bekijkt![]()
ohquote:
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:13 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oh
was ik jullie bijna vergeten!
wat slecht van me!
ik had net het hele verhaal getypt, klapt fok eruit...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:12 schreef leonieke het volgende:
[..]
En hoe is alles begonnen? Wanneer? In welk topic?![]()
En wanneer is dat dan allemaal gebeurd? Heel recent of is het een meerjarenplan geworden?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:33 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
ik had net het hele verhaal getypt, klapt fok eruit...
Maar goed. Pheno had hier een topic geplaatst wat me nogal intrigeerde. Ik wilde reageren, maar het lukte me niet om hier een account aan te maken. Tsja, hotmail-adressen... Gelukkig bestond er ook nog zoiets als MSN. En dat MSN-en liep een beetje uit de hand![]()
Half R&P dus, omdat ik niet kon reageren destijds. Dus om het nu een soap te noemen? In ieder geval: zonder Fok en R&P hadden Pheno en ik elkaar waarschijnlijk nooit leren kennen.
Ik heb overigens nooit meer op dat topic (dat gelukkig nooit meer een schopje heeft gekregen) gereageerd.
Begin 2004 dat MSN-gedoe, Begin 2005 huisje gekocht, oktober 2005 getrouwd.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:46 schreef leonieke het volgende:
[..]
En wanneer is dat dan allemaal gebeurd? Heel recent of is het een meerjarenplan geworden?
Iddquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:51 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Begin 2004 dat MSN-gedoe, Begin 2005 huisje gekocht, oktober 2005 getrouwd.
Toch vrij vlot allemaal.
Het huis is ook pas een paar maanden geleden opgeleverd. We waren eerder getrouwd dan dat we samenwoonden - ik heb zelfs nog een tijdje bij mijn schoonouders ingewoond.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:54 schreef leonieke het volgende:
[..]
Idd![]()
Ik heb heel dat huwelijk en huisje koop-gedoe gemist. Pheno heeft me daar nooit iets van verteld![]()
Dat doe ik ookquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:56 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Het huis is ook pas een paar maanden geleden opgeleverd. We waren eerder getrouwd dan dat we samenwoonden - ik heb zelfs nog een tijdje bij mijn schoonouders ingewoond.
Maar toch leuk!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat doe ik ook![]()
Behalve dan dat wij nog niet getrouwd zijn![]()
Maar dat zal niet meer te lang duren(ook al hebben we dan nog steeds geen huis
)
Maar dat is eigenlijk geen R&P-verhaal
Ik woon er in september twee jaar.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:59 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Maar toch leuk!![]()
Ik vind het al heel wat om te horen dat er nog meer mensen zijn die bij hun schoonouders inwonen. Bij ons is dat er trouwens echt ingeslopen, het was geen bewuste beslissing. Ik was er oorspronkelijk alleen in de weekenden, maar die werden steeds langer!
Zo! Twee jaar, dat is echt heel lang. Ik heb schatten van schoonouders, maar ik was maar wat blij toen ons huis ein-de-lijk klaar was. Voor mij is het sowieso heel bijzonder, echt weer een eigen thuis. Ik heb een tijdje bij mijn oma gewoond, toen bij mijn vader en zijn nieuwe vriendin, daarna dus mijn schoonouders. 't Is wel heel tof dat ik overal terecht kon, maar nergens hoorde ik echt thuis. Dus ik ben nu helemaalquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik woon er in september twee jaar.
Op 30 mei 2003 elkaar leren kennen, september 2004 bij schoonouders ingetrokken en ondertussen zijn we toch al een tijdje verder
Bij ons was het wel een bewuste beslissing aangezien ik veranderd ben van job (van West-Vlaanderen naar Brussel) en hier thuis waren er ook wel wat problemen. Was wel een tijdelijke oplossing (aangezien we eigenlijk al veel langer een eigen huis willen kopen, maar die zoektocht lijkt maar niet te lukken)
In het weekend gaan we wel nog altijd naar mijn ma, in West-Vlaanderen (dus elk weekend is een beetje reizen voor ons)
Daarom ook dat wij het eigenlijk als tijdelijke oplossing zagen. Alleen begint dat tijdelijke nu ook wat te lang te duren.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:07 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Zo! Twee jaar, dat is echt heel lang. Ik heb schatten van schoonouders, maar ik was maar wat blij toen ons huis ein-de-lijk klaar was. Voor mij is het sowieso heel bijzonder, echt weer een eigen thuis. Ik heb een tijdje bij mijn oma gewoond, toen bij mijn vader en zijn nieuwe vriendin, daarna dus mijn schoonouders. 't Is wel heel tof dat ik overal terecht kon, maar nergens hoorde ik echt thuis. Dus ik ben nu helemaal![]()
Maar hoe zit dat met jullie huis? Dat is er dus nog niet? Bij ons zat er ruim een jaar tussen de koop en de oplevering van het huis, dat is misschien wel iets om rekening mee te houden...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:10 schreef leonieke het volgende:
[..]
Daarom ook dat wij het eigenlijk als tijdelijke oplossing zagen. Alleen begint dat tijdelijke nu ook wat te lang te duren.
Ik kan me perfect voorstellen dat je nu nu helemaalvoelt. Zo ga ik (hopelijk heel binnenkort) ook zijn
We zijn op zoek naar een koophuis en hebben een mondeling akkoord maar daar is nog zo'n gedoe rond dat we nu eigenlijk niet zo goed weten hoe het zit.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:13 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Maar hoe zit dat met jullie huis? Dat is er dus nog niet? Bij ons zat er ruim een jaar tussen de koop en de oplevering van het huis, dat is misschien wel iets om rekening mee te houden...
Ja, een bestaand huis kopen, dat is echt een enorm gedoe - daar kwamen wij ook al snel genoeg achter.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
We zijn op zoek naar een koophuis en hebben een mondeling akkoord maar daar is nog zo'n gedoe rond dat we nu eigenlijk niet zo goed weten hoe het zit.
Wij willen huis kopen en de verkopers willen een ander huis kopen. Tot zover geen probleembehalve dan dat die andere verkopers gaan bouwen. En wanneer die bouwvergunning in orde zal zijn... Dat is nog niet helemaal duidelijk
![]()
Anderzijds kunnen we nu nog een hoop sparen (wat ook niet erg is aangezien we volgend jaar een trouwfeest geven)
Hier is de bruiloft al een soap voor hij gepland isquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:28 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ja, een bestaand huis kopen, dat is echt een enorm gedoe - daar kwamen wij ook al snel genoeg achter.
Wij hebben trouwens de bruiloft heel simpel gehouden, totaal niet soapwaardig, om maar in de trant van dit topic te blijven. We zijn niet van de grote feesten, en ik in een (witte) jurk, dat is geen goed idee!
Onze bruiloft werd uiteindelijk wel een soap. We hadden een klein gezelschap uitgenodigd, en toen kwam mijn halve familie alsnog onuitgenodigd langs. De andere helft was weer pissig: "Dan hadden wij ook wel kunnen komen!" Nou ja, dit is de korte versie van het verhaal, de lange versie was zo ingewikkeld dat zelfs ik het niet begrijp, laat staan dat ik het hier op kan schrijven. Ze wilden het nb nog mij in de schoenen gaan schuiven, terwijl ik dus 0,0 op de hoogte was van de komst van mijn halve familie.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hier is de bruiloft al een soap voor hij gepland is![]()
![]()
(ouders gescheiden, mijn ma wil niet dat mijn pa er bij is, ik wil mijn beide ouders er bij, mijn ma wil niet komen als mijn pa komt... heel aangename sfeer hier trouwens, een echte aanraderKrijg ik nu ook mijn eigen soap?
)
Altijd leuk, familie waarop je kan rekenenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:39 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Onze bruiloft werd uiteindelijk wel een soap. We hadden een klein gezelschap uitgenodigd, en toen kwam mijn halve familie alsnog onuitgenodigd langs. De andere helft was weer pissig: "Dan hadden wij ook wel kunnen komen!" Nou ja, dit is de korte versie van het verhaal, de lange versie was zo ingewikkeld dat zelfs ik het niet begrijp, laat staan dat ik het hier op kan schrijven. Ze wilden het nb nog mij in de schoenen gaan schuiven, terwijl ik dus 0,0 op de hoogte was van de komst van mijn halve familie.
We hebben het ze uiteindelijk maar zelf uit laten vechten.
Alleen jammer dat mijn familie zich er wél wat van aangetrokken heeft, en sommigen nu nog steedsquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Altijd leuk, familie waarop je kan rekenen![]()
Goed dat je je er niet te veel van aangetrokken hebt
de tweede keer pakte hij het wat slimmer aan en deed hij die melding dan ook niet vooraf onlinequote:Op donderdag 25 mei 2006 16:31 schreef MUUS het volgende:
Mja, ik vond nog het topic dat hij even thuis was (van het ziekenhuis en voor therapie). Was niet eens 'flinke therapie' zoals ik zei, maar maar twee weken intern. Is ook niet lang eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:52 schreef milagro het volgende:
[..]
de tweede keer pakte hij het wat slimmer aan en deed hij die melding dan ook niet vooraf online
zo bleef de poging tenminste geen poging ..
Ah, ik dacht dat alles meteen dicht was gedaan én achter de schermen was geplaatst, maar blijkbaar is dat laatste niet het geval. Dat is idd die 'aankondiging'.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:03 schreef PLAE@ het volgende:
1 t/m 10, wie weg is is gezien...
zie m gewoon hoor dat topic. of is t een andere?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |