Dat was Yildizquote:Op maandag 30 juni 2008 12:15 schreef sjimz het volgende:
En die user met zijn tas vol met balonnen op het station.
Dat was toch geen schandaalquote:Op maandag 30 juni 2008 12:15 schreef Remzz het volgende:
ijsmeis
ojaquote:Op maandag 30 juni 2008 12:17 schreef dubidub het volgende:
AnthonyZeus en z'n collega.
haha..quote:Op maandag 30 juni 2008 12:17 schreef DroogDok het volgende:
Was toch ook iets met Admins die PM's hadden gelezen ofzo?
Die ken ik niet, linkje?quote:Op maandag 30 juni 2008 12:17 schreef dubidub het volgende:
AnthonyZeus en z'n collega.
Deel 1: Collega-MILF neuken onder werktijd...quote:
Hehe.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:26 schreef dubidub het volgende:
Ja en ook nog een keer wat met een stel, die ergens in een bos de hond gingen uitlaten en een geheim overheidsproject tegenkwamen. Ze gingen verder op onderzoek uit, foto's enzo, en opeens reageerden ze niet meer. Mensen gingen naar ze op zoek en het bleek één grote prank geweest te zijn, 't stel zat ergens op een camping. Werelds.
Stali en Ryan3 volgens mijquote:Op maandag 30 juni 2008 12:26 schreef dubidub het volgende:
Ja en ook nog een keer wat met een stel, die ergens in een bos de hond gingen uitlaten en een geheim overheidsproject tegenkwamen. Ze gingen verder op onderzoek uit, foto's enzo, en opeens reageerden ze niet meer. Mensen gingen naar ze op zoek en het bleek één grote prank geweest te zijn, 't stel zat ergens op een camping. Werelds.
Geen pottenkijkers. Deel XXII - Ryan3 en Stali zoek? - deze toch?quote:Op maandag 30 juni 2008 12:26 schreef dubidub het volgende:
Volgens mij ruim 20?quote:Op maandag 30 juni 2008 12:36 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Stali en Ryan3 volgens mijWas wel een prachtig verhaal. Ook een deel of 10 heeft dat zeker geduurd.
Ja, die dusquote:Op maandag 30 juni 2008 12:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Geen pottenkijkers. Deel XXII - Ryan3 en Stali zoek? - deze toch?
[MED]Aan de persoon uit Hengelo die me liep te spammenquote:Op maandag 30 juni 2008 12:46 schreef Remzz het volgende:
Was kastanova(of xnogwat) niet een keer ontslagen door FOK!?
Hehe die jaquote:Op maandag 30 juni 2008 12:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
[MED]Aan de persoon uit Hengelo die me liep te spammen
Daar hoor je trouwens niets meer van de laatste tijd. En waar is Mirage gebleven?quote:Op maandag 30 juni 2008 12:14 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Die clown met zijn ID natuurlijk. Dat was een erg trieste actie waar die kerel volgens mij nog steeds trots op is en op elke verjaardag zijn ID aan iedereen showt.
Ik vond dat wel een leuke aktie hoor.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:14 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Die clown met zijn ID natuurlijk. Dat was een erg trieste actie waar die kerel volgens mij nog steeds trots op is en op elke verjaardag zijn ID aan iedereen showt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |