De spelers:quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:31 schreef AnthonyZeus het volgende: Vinden jullie dit acceptabel? Ik moet tot 5 uur, maar ze stuurd me een sms dat haar rok zeiknat is en dat ze niet kan wachten tot ik haar helemaal de "shits" in neuk...
Meningen graag!![]()
Ik moest weer lachenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:34 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
PWNED WIE UNNE NOOB!!
[afbeelding]
Leg uit.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:31 schreef Capa het volgende:
AnthonyZeus reageert:
Ik ben hier absoluut niet blij mee. Ik geef toe dat ik de aanstichter ben van deze ellende maar dat het zulke vormen aan zou nemen, is nooit mijn bedoeling geweest.
"Mijn Hotmail-adres is gekraakt, mijn filmpjes en foto's zijn geript en in no-time over het Internet verspreid. GeenStijl heeft de naam van mijn werkgever expliciet, en meerdere malen, genoemd, zonder daar toestemming voor te vragen. Hierdoor is ook mijn werkgever ernstig in diskrediet gebracht.
"Ik heb inmiddels contact gehad met de vrouw in kwestie maar daar doe ik u verder geen uitspraken over."
Beetje mager maar uit welingelichte bron.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:34 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
PWNED WIE UNNE NOOB!!
[afbeelding]
Beetje mager maar uit welingelichte bron.quote:"Ik ben hier absoluut niet blij mee. Ik geef toe dat ik de aanstichter ben van deze ellende maar dat het zulke vormen aan zou nemen, is nooit mijn bedoeling geweest.
"Mijn Hotmail-adres is gekraakt, mijn filmpjes en foto's zijn geript en in no-time over het Internet verspreid. GeenStijl heeft de naam van mijn werkgever expliciet, en meerdere malen, genoemd, zonder daar toestemming voor te vragen. Hierdoor is ook mijn werkgever ernstig in diskrediet gebracht.
"Ik heb inmiddels contact gehad met de vrouw in kwestie maar daar doe ik u verder geen uitspraken over."
Huuu.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:34 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
PWNED WIE UNNE NOOB!!
[afbeelding]
PWNED WIE UNNE NOOB!!
[afbeelding]
Wat een ontzettende liegebeest!quote:"Mijn Hotmail-adres is gekraakt, mijn filmpjes en foto's zijn geript en in no-time over het Internet verspreid.
Handige lapo.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:31 schreef Capa het volgende:
AnthonyZeus reageert:
"Ik ben hier absoluut niet blij mee. Ik geef toe dat ik de aanstichter ben van deze ellende maar dat het zulke vormen aan zou nemen, is nooit mijn bedoeling geweest.
PWNED WIE UNNE NOOB!!
[afbeelding]
Consequent, I think not...quote:"Ik ben hier absoluut niet blij mee. Ik geef toe dat ik de aanstichter ben van deze ellende maar dat het zulke vormen aan zou nemen, is nooit mijn bedoeling geweest.
Je bent ook wel een mongool als je dit soort dingen niet aan ziet komen. Kan er geen medelijden mee hebben.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:35 schreef Capa het volgende:
AnthonyZeus reageert:
[..]
"Het begon allemaal zo onschuldig..."quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je bent er maar druk mee, m.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |