abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 juli 2008 @ 17:39:49 #126
198421 ANCT
plus ultra
pi_59846401
hehe dat RobbieRicardo topic
ik als echte tilburger ( ) had hem meteen ontmaskerd
tevens tvp
Ħʞǝb sı ʇsǝǝן ʇıp ǝıʍ
pi_59852398
Die zelfmoordtopics krijg ik toch kippenvel bij
pi_59856348
even tvptje hoor
With money you can buy a clock, but not time.
pi_59862667
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 23:55 schreef Party_P het volgende:
Was er een paar jaar ook niet gedoe dat het leek alsof een Fokker verdwenen was na een nachtje kamperen in het bos, en dat hij/zij ook was opgegeven als vermist, maar helemaal niet vermist was?
jah die kan ik me ook nog herinneren
I'm not the man you think I am!
  donderdag 3 juli 2008 @ 12:42:24 #130
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_59863398
RobbieRicardo was echt een held

Dat gedoe met die Lotte en dat met die MILF heb ik gemist, helaas
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  donderdag 3 juli 2008 @ 12:47:46 #131
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_59863510
honingdropje
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_59863689
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 11:53 schreef SunChaser het volgende:
De Grote Nimmie Prank
Die was goe-hoed.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  donderdag 3 juli 2008 @ 15:10:50 #133
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_59867311
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_59867318
IJsmeis was toch geen schandaal.
Haar lichaam tenminste zeker niet.

Heb ze overigens nooit zelf gehad maar bij een vriend gezien.
  Redactie Frontpage donderdag 3 juli 2008 @ 18:26:23 #135
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_59871465
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 15:11 schreef TerroRobbie het volgende:
IJsmeis was toch geen schandaal.
Haar lichaam tenminste zeker niet.
Het schandaal was dat Boebiedoe fotoprintjes ging uitdelen op haar school.
pi_59871492
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 18:26 schreef SunChaser het volgende:

[..]

LINK LINK LINK
pi_59873678
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 18:26 schreef SunChaser het volgende:

[..]

En tijdens dat schandaal was er ook nog iets dat boebiedoe illegaal achter de schermen van FOK! bezig was (?), waarna Danny hem aanklaagde (?) en de school waar we toentertijd op zaten een ban kreeg en boebiedoe uiteindelijk van school werd getrapt.
pi_59873694
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 20:18 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

En tijdens dat schandaal was er ook nog iets dat boebiedoe illegaal achter de schermen van FOK! bezig was (?), waarna Danny hem aanklaagde (?) en de school waar we toentertijd op zaten een ban kreeg en boebiedoe uiteindelijk van school werd getrapt.
Geef dan linkjes.
  Redactie Frontpage donderdag 3 juli 2008 @ 20:23:44 #139
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_59873781
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 20:18 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Oja, we hadden m bij FOK!radio aan de telefoon en toen huilde hij zowat. Is later braaf op visite geweest bij Danny en Yvonne. Daar heeft Nolius nog wel opnames van.
pi_59873830
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 20:19 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

Geef dan linkjes.
Ja, waarvan? Dat is 't 'm juist. Er zijn geen linkjes. Behalve dan linkjes naar weblogs waar staat dat mijn ex-vriend (wtf? welke ex-vriend?) uit wraak wat foto's van mij online gezet heeft.
  Redactie Frontpage donderdag 3 juli 2008 @ 20:27:01 #141
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_59873867
Hoe zijn de pics eigenlijk gelekt?
pi_59873964
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 20:27 schreef SunChaser het volgende:
Hoe zijn de pics eigenlijk gelekt?
Ik had ze zelf verwijderd, maar dan staan ze vast en zeker dus nog op je schijf. En ik kan me niet herinneren dat ik ooit de C-schijf waar die bestanden dan vast op staan ooit gedeeld had staan.

Maar in ieder geval is ie (dat moet wel) via het school-netwerk waar wij allemaal op zaten 'ingebroken'.

Voordat hij de boel ging doorsturen hebben we hem nog vriendelijk doch dringend verzocht om die zooi te verwijderen. Meneer knikte braaf ja, maar goed, zoals verwacht had hij dat dus niet gedaan.
Zodoende kwam het overal op school terecht zo'n beetje. En toen kreeg ik allerlei dreigingen in mijn mail en gastenboek, ook zogenaamd vanuit het hoofd van de school. Dat is toen blijkbaar door iemand anders gemeld en toen moest ik (en later mijn ouders na een heel verhaal weer) uiteindelijk op het matje komen bij het hoofd van de school .
  donderdag 3 juli 2008 @ 20:35:28 #143
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_59874048
omg, dus je blotte tetten foto's e.d zijn verspreid op school? how lame.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_59877955
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 20:31 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Ik had ze zelf verwijderd, maar dan staan ze vast en zeker dus nog op je schijf. En ik kan me niet herinneren dat ik ooit de C-schijf waar die bestanden dan vast op staan ooit gedeeld had staan.

Maar in ieder geval is ie (dat moet wel) via het school-netwerk waar wij allemaal op zaten 'ingebroken'.

Voordat hij de boel ging doorsturen hebben we hem nog vriendelijk doch dringend verzocht om die zooi te verwijderen. Meneer knikte braaf ja, maar goed, zoals verwacht had hij dat dus niet gedaan.
Zodoende kwam het overal op school terecht zo'n beetje. En toen kreeg ik allerlei dreigingen in mijn mail en gastenboek, ook zogenaamd vanuit het hoofd van de school. Dat is toen blijkbaar door iemand anders gemeld en toen moest ik (en later mijn ouders na een heel verhaal weer) uiteindelijk op het matje komen bij het hoofd van de school .
Jeezz...
Kende wel het gegeven dat ijsmeis.rar een issue op Fok is geweest die nog weleens genoemd wordt maar heb het verhaal nooit meegekregen.
Lijkt me wel enorm klote wanneer iemand op je school naaktfoto's van je loopt uit te delen. .
  vrijdag 4 juli 2008 @ 00:23:18 #145
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_59879183
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 23:24 schreef Stali het volgende:

[..]

Jeezz...
Kende wel het gegeven dat ijsmeis.rar een issue op Fok is geweest die nog weleens genoemd wordt maar heb het verhaal nooit meegekregen.
Lijkt me wel enorm klote wanneer iemand op je school naaktfoto's van je loopt uit te delen. .
^---- I second that.
Niet om plat over te komen ofzo,maar wat stond er dan precies op die foto's?
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
pi_59879433
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 00:23 schreef MrManiak het volgende:

[..]

^---- I second that.
Niet om plat over te komen ofzo,maar wat stond er dan precies op die foto's?
Nou ditte:

Jeez man, je kan het toch zelf wel bedenken of niet dan?
Het is toevallig een schattig meisje maar niemand vindt het tof wanneer er naaktfoto's rondgestrooid worden op zijn of haar schoolplein. Leef je eens in joh.
pi_59879481
Die boedieboe is dan ook de grootste randdebiel die ooit op fok heeft rondgelopen En dacht nog stoer te zijn ook
pi_59891238
quote:

[..]

hahhahahah pwned
  vrijdag 4 juli 2008 @ 15:50:42 #149
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_59891642
quote:

[..]

Ieuwwww, ik moet er niet aan denken...
Reken maar dat het schoolhoofd die pics heeft gezien en wie weet wat nog meer heeft gedaan
zzz
  vrijdag 4 juli 2008 @ 16:26:06 #150
76312 sh4dow
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_59892607
Ja dat was een flinke rel op het Rijn IJssel, ik zat er toen ook op school. Uiteindelijk was heel de school gebanned op forum.fok.nl. Toen heb ik Danny en Yvonne nog om een unban gevraagd via mail omdat de hele school niet meer op FOK! kon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')