jah die kan ik me ook nog herinnerenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:55 schreef Party_P het volgende:
Was er een paar jaar ook niet gedoe dat het leek alsof een Fokker verdwenen was na een nachtje kamperen in het bos, en dat hij/zij ook was opgegeven als vermist, maar helemaal niet vermist was?
Die was goe-hoed.quote:
Het schandaal was dat Boebiedoe fotoprintjes ging uitdelen op haar school.quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:11 schreef TerroRobbie het volgende:
IJsmeis was toch geen schandaal.
Haar lichaam tenminste zeker niet.
LINK LINK LINKquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:26 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het schandaal was dat Boebiedoe fotoprintjes ging uitdelen op haar school.
En tijdens dat schandaal was er ook nog iets dat boebiedoe illegaal achter de schermen van FOK! bezig was (?), waarna Danny hem aanklaagde (?) en de school waar we toentertijd op zaten een ban kreeg en boebiedoe uiteindelijk van school werd getrapt.quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:26 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het schandaal was dat Boebiedoe fotoprintjes ging uitdelen op haar school.
Geef dan linkjes.quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En tijdens dat schandaal was er ook nog iets dat boebiedoe illegaal achter de schermen van FOK! bezig was (?), waarna Danny hem aanklaagde (?) en de school waar we toentertijd op zaten een ban kreeg en boebiedoe uiteindelijk van school werd getrapt.
Oja, we hadden m bij FOK!radio aan de telefoon en toen huilde hij zowat. Is later braaf op visite geweest bij Danny en Yvonne. Daar heeft Nolius nog wel opnames van.quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En tijdens dat schandaal was er ook nog iets dat boebiedoe illegaal achter de schermen van FOK! bezig was (?), waarna Danny hem aanklaagde (?) en de school waar we toentertijd op zaten een ban kreeg en boebiedoe uiteindelijk van school werd getrapt.
Ja, waarvan? Dat is 't 'm juist. Er zijn geen linkjes. Behalve dan linkjes naar weblogs waar staat dat mijn ex-vriend (wtf? welke ex-vriend?) uit wraak wat foto's van mij online gezet heeft.quote:
Ik had ze zelf verwijderd, maar dan staan ze vast en zeker dus nog op je schijf. En ik kan me niet herinneren dat ik ooit de C-schijf waar die bestanden dan vast op staan ooit gedeeld had staan.quote:
Jeezz...quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik had ze zelf verwijderd, maar dan staan ze vast en zeker dus nog op je schijf. En ik kan me niet herinneren dat ik ooit de C-schijf waar die bestanden dan vast op staan ooit gedeeld had staan.
Maar in ieder geval is ie (dat moet wel) via het school-netwerk waar wij allemaal op zaten 'ingebroken'.
Voordat hij de boel ging doorsturen hebben we hem nog vriendelijk doch dringend verzocht om die zooi te verwijderen. Meneer knikte braaf ja, maar goed, zoals verwacht had hij dat dus niet gedaan.
Zodoende kwam het overal op school terecht zo'n beetje. En toen kreeg ik allerlei dreigingen in mijn mail en gastenboek, ook zogenaamd vanuit het hoofd van de school. Dat is toen blijkbaar door iemand anders gemeld en toen moest ik (en later mijn ouders na een heel verhaal weer) uiteindelijk op het matje komen bij het hoofd van de school.
^---- I second that.quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:24 schreef Stali het volgende:
[..]
Jeezz...
Kende wel het gegeven dat ijsmeis.rar een issue op Fok is geweest die nog weleens genoemd wordt maar heb het verhaal nooit meegekregen.
Lijkt me wel enorm klote wanneer iemand op je school naaktfoto's van je loopt uit te delen..
Nou ditte:quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:23 schreef MrManiak het volgende:
[..]
^---- I second that.
Niet om plat over te komen ofzo,maar wat stond er dan precies op die foto's?
hahhahahah pwnedquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik had ze zelf verwijderd, maar dan staan ze vast en zeker dus nog op je schijf. En ik kan me niet herinneren dat ik ooit de C-schijf waar die bestanden dan vast op staan ooit gedeeld had staan.
Maar in ieder geval is ie (dat moet wel) via het school-netwerk waar wij allemaal op zaten 'ingebroken'.
Voordat hij de boel ging doorsturen hebben we hem nog vriendelijk doch dringend verzocht om die zooi te verwijderen. Meneer knikte braaf ja, maar goed, zoals verwacht had hij dat dus niet gedaan.
Zodoende kwam het overal op school terecht zo'n beetje. En toen kreeg ik allerlei dreigingen in mijn mail en gastenboek, ook zogenaamd vanuit het hoofd van de school. Dat is toen blijkbaar door iemand anders gemeld en toen moest ik (en later mijn ouders na een heel verhaal weer) uiteindelijk op het matje komen bij het hoofd van de school.
Ieuwwww, ik moet er niet aan denken...quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |