quote:
Op Vrijdag 6 juli 2007 16:06 schreeft Gert het volgende:Ik ben net bij de Albert Heijn hier op de hoek geweest. Ik heb niks gekocht, maar wel een zak borrelnootjes opengescheurd en half leeggestrooid (ik wilde de héle zak doen, maar er kwam net iemand aan).
Morgen ga ik mijn duim in gebakjes drukken, en wat pakken met koek vermorzelen zodat ze onverkoopbaar worden.
Zondag zullen er ineens diepvriesproducten "op onverklaarbare wijze" tussen de wasmiddelen liggen.
En zo zal er elke dag een aktie zijn, net zolang tot de boycot wordt opgeheven.
![]()
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 21:41 schreef Gert het volgende:[..]
Ik ga morgen met m'n vingers de letters DGK in taarten drukken, dan zal het belletje wel gaan rinkelen.
Ik roep hierbij iedereen die deze boycot ondersteunt, op om hetzelfde te doen, of om op een andere manier de letters DGK ergens achter te laten in de winkels van Albert fokking Heijn.
Dan zullen ze zich wel achter de oren gaan krabben!
Wat een zielig figuur. Naar aanleiding van een oproep van een stel infantiele mensen uit een TV-programma dingen kapot maken/bekladden en ook nog eens een topic erover openen om meer zwakzinnigen op de been te brengen hetzelfde te doen.
Gert, als je solidair wil zijn met die losgeslagen idioten doe dat dan niet op zo'n kinderachtige manier. Om te kotsen, sterfhond.