Sinds Rudeboy weg is is Junkie XL hard achteruit gegaan.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:56 schreef deejaylethal het volgende:
Ten slotte wil ik Junkie XL aanraden aan iedereen; hij heeft een nieuwe CD met stevige Elektrorock, stukken beter dan de shit die hij eerst produceerde. Cities in dust en Booming back at you zijn superdope nummers, en live hoop ik dat hij veel brengt (en niet dat achterlijke Elvis nummer doet)
quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:54 schreef DeWaasheid het volgende:
Ik wil dit topic niet verpesten maar ik kom ook...
Morgen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:08 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Hoeveel kaartjes zijn er nog ovgeveer? En wanneer zal het uitverkocht zijn?
Naar horen zeggen, nog zo'n 55.000 minus het aantal kaarten wat al verkocht is.quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:08 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Hoeveel kaartjes zijn er nog ovgeveer?
Wanneer het laatste kaartje is verkocht natuurlijk.quote:En wanneer zal het uitverkocht zijn?
Het licht bij ticketservice staat al op roze met blauwe streepjes en paarse stippen!quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:08 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Hoeveel kaartjes zijn er nog ovgeveer? En wanneer zal het uitverkocht zijn?
quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:17 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Naar horen zeggen, nog zo'n 55.000 minus het aantal kaarten wat al verkocht is.
[..]
Wanneer het laatste kaartje is verkocht natuurlijk.
Welke mongool gaat er zondag vroeg nou naar huisquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:51 schreef ranja het volgende:
Dat wordt zondag vroeg naar huis zo te lezenMeeste leuke bands zijn op Zaterdag.
Precies omgekeerd tov vorig jaar toen alle hoogtepunten zondag in een uurtje of 2 a 3 voorbij kwamen en vooral ook veel tegelijk.
inderdaad. hallo er volgt nog een complete nachtquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:55 schreef D.zire het volgende:
[..]
Welke mongool gaat er zondag vroeg nou naar huisNou jij dus
En al was er geen nachtprogrammaquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:17 schreef Laton het volgende:
[..]
inderdaad. hallo er volgt nog een complete nacht
+ voor de bands naar LL gaanquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:55 schreef D.zire het volgende:
[..]
Welke mongool gaat er zondag vroeg nou naar huisNou jij dus
ranja is niet goed bij zijn hoofd met zijn zondag vroeg naar huis gaan. punt.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ranja mag op zondag vroeg naar huis, want hij is koel. Punt.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ranja mag op zondag vroeg naar huis, want hij is koel. Punt.
de Kevers was leukquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:53 schreef chansadres het volgende:
Zo. En wat word dit jaar het Kevers/Games in Concert moment?
jaquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:49 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Schaam je! Deel 17 heeft ruim een week gelopen.
quote:
Vorig jaar was er zo'n avond in dequote:Op donderdag 19 juni 2008 22:16 schreef PastoorPeter het volgende:
Vorig jaar werd mij verteld dat de vrijdagavond in de Bravo altijd DnB is. Nu zag ik een dubstep dj staan bij de lijst (Benga). Is er een bepaalde avond dub?
Tof! Maar ook op vrijdag?quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Vorig jaar was er zo'n avond in deX-Ray
Hoemoekdanouweten?quote:
Kan niet, Underwold en Franz staan op dezelfde dag...quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:58 schreef greatgonzo het volgende:
Is er al bekend wie de afsluiters worden 1 (underworld) a 2 (franz ferdinand, maar dat vind ik geen afsluiter), zijn al bekend..
En klopt het dat het Grolsch Beugelcafe weer terug komt?
dat kloptquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:58 schreef greatgonzo het volgende:
En klopt het dat het Grolsch Beugelcafe weer terug komt?
quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:16 schreef PastoorPeter het volgende:
Vorig jaar werd mij verteld dat de vrijdagavond in de Bravo altijd DnB is. Nu zag ik een dubstep dj staan bij de lijst (Benga). Is er een bepaalde avond dub?
DEUS zal Lowlands wel afsluiten op de zondagquote:Op donderdag 19 juni 2008 23:06 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Kan niet, Underwold en Franz staan op dezelfde dag...
Nou, tot nu toe is er Pendulum (voor zover je dat DnB kan noemen...), Andy C en Black Sun Empire. Daar komt vast wel het 1 en ander bij, maar het is niet zo dat er elke avond 1 tent vol geprogrammeerd staat met DnB.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:23 schreef Retro_Doll het volgende:
[..]
aaw is er maar een avond DnB? Ik ben nog nooit op LL geweest maar iemand verzekerde mij dat er elke avond DnB was tot in de late uurtjes. Ik wist wel dat het bedoeld was als lokkertje
Ah Black sun is aan de line up toegevoegd. Ja drie avonden achter elkaar is waarschijnlijk iets teveel van het goedequote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:45 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Nou, tot nu toe is er Pendulum (voor zover je dat DnB kan noemen...), Andy C en Black Sun Empire. Daar komt vast wel het 1 en ander bij, maar het is niet zo dat er elke avond 1 tent vol geprogrammeerd staat met DnB.
Dat wil je toch ook niet, 3 avonden achter elkaar?? Er is meer muziek om op te dansen!
dEUS is heel goed, maar geen afsluiter...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
DEUS zal Lowlands wel afsluiten op de zondag
Echt? Yey! Pendulum <3quote:
Inderdaad, naar Korpliklaani MOET je gaanquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:59 schreef Lov1 het volgende:
Nectarientje en ik willen ook in de OP bij Fokkers die gaanVeel onbekends, altijd leuk
Volgens mijn broertje moet ik naar Korpiklaani ... Finse hoempa-metal
en depeche mode en musequote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:17 schreef Lov1 het volgende:
En dan nét nadat het uitverkocht is Coldplay bekend maken
Hoezo, welke capaciteitverhoging?? Bezoekers bedoel je, 55.000 is toch de max, net als vorig jaar?..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nu al? En dat met een capaciteitverhoging van 5.000 man (m/v).
Volgens mij konden er met de nieuwe terreinindeling 5.000 mensen meer bij...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:22 schreef Tism het volgende:
[..]
Hoezo, welke capaciteitverhoging?? Bezoekers bedoel je, 55.000 is toch de max, net als vorig jaar?..
Pfff.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:13 schreef Tourniquet het volgende:
Yep. HET TICKET ALERT is uit. Normaalgesproken is LL dan binnen een dag of 2 uitverkocht. Erg snel dit jaar!
Ergens vraag ik me dit ook afquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:28 schreef Ascaroth het volgende:
Hoe kunnen ze met dit dramatische programma zo snel uitverkopen..
Dus dit jaar weer 60.000 bezoekers?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Volgens mij konden er met de nieuwe terreinindeling 5.000 mensen meer bij...
Ik kan niet anders, ik kan ook niet in de min staan ben ik eens achter gekomen terwijl ik boodschappen deed.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:31 schreef Tourniquet het volgende:
Ter vergelijking, vorig jaar kwam het 5000 kaarten bericht op 25 juli en was het op 27 juli uitverkocht:
http://www.nu.nl/news/116(...)jna_uitverkocht.html
http://www.nu.nl/news/1173024/2101/Lowlands_uitverkocht.html
Dus frame_saw, ik zou het risico niet lopen te wachten tot dinsdag!
Ik hoop toch wel dat de grans weer op 55.000 ligt.
Geweldige line-up in 2005 en 2006....niet uitverkocht. 2007 had een belabberde line-up....het was 3 weken van tevoren uitverkocht. Nu een belabberde, dramatische én teleurstellende line-up, dus nu 2 maanden van tevoren uitverkocht?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:28 schreef Ascaroth het volgende:
Hoe kunnen ze met dit dramatische programma zo snel uitverkopen..
Vorig jaar vond ik hem wel erg goed.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:11 schreef Aisumasen het volgende:
Geweldige line-up in 2005 en 2006....niet uitverkocht. 2007 had een belabberde line-up....het was 3 weken van tevoren uitverkocht. Nu een belabberde, dramatische én teleurstellende line-up, dus nu 5 weken van tevoren uitverkocht?
edit:Ik had het 5000 kaarten-bericht nog niet eens gelezen. Het is toch ongelooflijk...
2006 was ook (op het nippertje weliswaar) uitverkocht.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:11 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Geweldige line-up in 2005 en 2006....niet uitverkocht.
Ja, precies. En 2005 was nu ook niet bepaald een leeg terrein. Zal de 54.000 kaarten wel gehaald hebben. Maar zo ver van te voren uitverkopen met een line-up vol met inwisselbare bandjes...ondenkbaar voor mij.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:19 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
2006 was ook (op het nippertje weliswaar) uitverkocht.
http://www.nu.nl/news.jsp?n=803457&c=61
Als je hem bij een fokker koopt die er dik winst op maakt (hint: ik). Dat lijkt me betrouwbaarder dan marktplatz.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:34 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik kan niet anders, ik kan ook niet in de min staan ben ik eens achter gekomen terwijl ik boodschappen deed.![]()
Dan móet het maar via Marktplaats. Kan je niet bij ticketservice aanvragen of een ticket geldig is (voordat je hem koopt)?
Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik vind het trouwens een vette line-up. Alleen als je een Alpha-slet bent is dit een tegenvallende line-up.
Bravo en X-Ray worden echt sterk dit jaar![]()
Vorig jaar alleen heideroosjes gezien in de Alpha maar de line up toen was geweldigquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik vind het trouwens een vette line-up. Alleen als je een Alpha-slet bent is dit een tegenvallende line-up.
Sowieso beetje matig festival jaar vind ik. MELT! gaat het enige festival waar ik erg naar uit kijk. Maar goed ik ga me wel weer vermaken bij de Bravo, India en X-rayquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Het is een kwestie van muzikale smaak. Ik ben géén 'Alpha-slet', maar zie maar een paar bands waar ik enthousiast van wordt.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hé, ik ben blauw en ik verklap namen. Ik ben niet verwaarloosbaar, ik ben de god van de Lowlands-reeks.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:25 schreef D.zire het volgende:
[..]
Vorig jaar alleen heideroosjes gezien in de Alpha maar de line up toen was geweldigDit jaar lijkt het nergens op
![]()
Conclusie: jou post is verwaarloosbaar.
Ps. ik ga gewoon wel want gekkewerk whooohooo
Prima redenatie.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:30 schreef AMDB het volgende:
Ik denk dat het zo snel uitverkopen van PP mensen toch sneller kaartjes voor festivals laat halen. Pinkpop zal volgend jaar ook wel veel sneller uitverkopen dan dat het afgelopen jaren deed. Misschien niet zo snel als dit jaar, maar toch vast wel snel.
Was ist mit Boys Noize?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
BOYS NOIZE.
Ik zeg 17 aug.quote:
Lijkt me welquote:
Vanzelfsprekend natuurlijk.quote:
dingdongggggg.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:40 schreef HiDiHo het volgende:
Er is een Ticket alert voor kaarten, nog 5000 !!
Joh.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:40 schreef HiDiHo het volgende:
Er is een Ticket alert voor kaarten, nog 5000 !!
OMGGOSH!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:40 schreef HiDiHo het volgende:
Er is een Ticket alert voor kaarten, er zijn er nog minder dan 5000 !!
He dagje vrijquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:22 schreef Tism het volgende:
[..]
Hoezo, welke capaciteitverhoging?? Bezoekers bedoel je, 55.000 is toch de max, net als vorig jaar?..
Pinkpop verkoopt alleen uit als de programering goed is.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:30 schreef AMDB het volgende:
Ik denk dat het zo snel uitverkopen van PP mensen toch sneller kaartjes voor festivals laat halen. Pinkpop zal volgend jaar ook wel veel sneller uitverkopen dan dat het afgelopen jaren deed. Misschien niet zo snel als dit jaar, maar toch vast wel snel.
Lowlands verkocht vorig jaar sinds tijden weer eens uit.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:45 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Pinkpop verkoopt alleen uit als de programering goed is.
LL verkoopt al jaren uit, gewoon omdat mensen dat als een een korte (maar dure) vakantie beschouwen.
25%? Dat lijkt me wel erg veel, dan zouden er ruim 10.000 Engelsen zijn.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:59 schreef weerdo het volgende:
Ik denk dat de invloed van de Engelse invasie meespeelt.. 25% van de kaarten gaan naar de Engelsen toe (voor die groep is Lowlands beduidend goedkoper dan een Engels festival). En die kopen naar verhouding vroeg in de voorverkoop hun kaarten.
Uit het artikeltje op nu.nl van 2006 valt op te maken dat het in 2003, 2004 en 2005 niet uitverkocht was.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Als ik het lijstje uit de OP mag geloven is het de afgelopen 10 jaar slechts 2 keer niet uitverkocht.
Lijkt me een realistisch aantal.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:04 schreef Luni het volgende:
[..]
25%? Dat lijkt me wel erg veel, dan zouden er ruim 10.000 Engelsen zijn.
dat je blauw bent doet vooral afbreuk aan je status, modsquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hé, ik ben blauw en ik verklap namen. Ik ben niet verwaarloosbaar, ik ben de god van de Lowlands-reeks.
Notequote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat je blauw bent doet vooral afbreuk aan je status, mods![]()
verder klopt het wel
als je de leden van al die Engelse bandjes meetelt haal je dat zekerquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:04 schreef Luni het volgende:
[..]
25%? Dat lijkt me wel erg veel, dan zouden er ruim 10.000 Engelsen zijn.
Verkapte-kijk-mij-eens-heul-veul-vrienden-met-goede-muzieksmaak-hebben-post.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:02 schreef rubbereend het volgende:
bizar zo vroeg uitverkocht
maar ik heb ff wat vrienden gesmst en die ging er meteen op uit voor kaarten dus ik gok morgen om 13.45 uitverkocht
Ik heb ook nog geen kaartje, dus ik mag het zeggen!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:16 schreef Leugenaarslogica het volgende:
[..]
Verkapte-kijk-mij-eens-heul-veul-lakse-trage-sloebers-als-vrienden-hebben.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:16 schreef Leugenaarslogica het volgende:
[..]
Verkapte-kijk-mij-eens-heul-veul-vrienden-met-goede-muzieksmaak-hebben-post.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je de leden van al die Engelse bandjes meetelt haal je dat zeker
Jij heb vast Hyvesquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
meer kijk mij eens met veel mensen naar Lowlands gaan
vet technoviking op lowlandsquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:56 schreef Technoviking het volgende:
[..]
Lowlands verkocht vorig jaar sinds tijden weer eens uit.
(Morgenochtend maar even rapido naar het postkantoor)
Idd, daaaaaaag! Wij doen 't altijd met een stuk weiland van 20 bij 20, da's meer dan genoeg!!..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:33 schreef Laton het volgende:
stomme engelsen naast ons vorig jaar. die wilden een stuk weiland van 30 bji 30 vrijhouden.ehh ja. daaaaaag
zijn die niet al verboden door onze bemoeizuchtige regering?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Gelijk geen paddo's meer te krijgen langs de lijn Amsterdam-Biddinghuizen
Dit jaar gingen we toch voor een kleiner stukje en dan een 3 verdiepingen tent.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:35 schreef Tism het volgende:
[..]
Idd, daaaaaaag! Wij doen 't altijd met een stuk weiland van 20 bij 20, da's meer dan genoeg!!..
Wie neemt dat ding eigenlijk mee?? Ik niet, hoor!..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:38 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dit jaar gingen we toch voor een kleiner stukje en dan een 3 verdiepingen tent.
nou de grootste belediging van de dag is ook weer binnenquote:
Als je geen bron hebt staan ze er ook niet.quote:Op vrijdag 20 juni 200818:19 schreef D.zire het volgende:
JUSTICE!!!!!!
geen bron maar ze staan er wel
Als dat zo is: YAYquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:19 schreef D.zire het volgende:
JUSTICE!!!!!!
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:19 schreef D.zire het volgende:
JUSTICE!!!!!!
En dan mag Dr Lektroluv ook wel meteen komen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:10 schreef D.zire het volgende:
Maar ze confirmen justice natuurlijk voordat hun eigen concert uitverkocht isDus zal na 5 juli wel bekend worden
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:22 schreef super-muffin het volgende:
[..]
En dan mag Dr Lektroluv ook wel meteen komen.
ze hebben gezegd dat 55000 de max bleef dat ik zo. ik vind er niks over op de lowlands site. dus ik ga er maar gewoon vanuit dat het 55000 blijft.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Volgens mij konden er met de nieuwe terreinindeling 5.000 mensen meer bij...
Ik hoop 't wel!..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:07 schreef Laton het volgende:
[..]
ze hebben gezegd dat 55000 de max bleef dat ik zo. ik vind er niks over op de lowlands site. dus ik ga er maar gewoon vanuit dat het 55000 blijft.
als één kant van de tent open is mag het nog. Dus in alle tenten behalve de Julliet en de Echo zal gerookt mogen worden volgens mijquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:44 schreef Basp1 het volgende:
Mogen we dan met zijn 55.000 nog wel roken in de tenten? (behalve de mensen die niet roken natuurlijk)
In mijn tent wordt niet gerookt.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als één kant van de tent open is mag het nog. Dus in alle tenten behalve de Julliet en de Echo zal gerookt mogen worden volgens mij
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:22 schreef super-muffin het volgende:
[..]
En dan mag Dr Lektroluv ook wel meteen komen.
ja die gore homo's van ticketsforyou enzo .quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:51 schreef WalterSobchak het volgende:
Zeg, zou het kunnen dat er gewoon enorme hoeveelheden opgekocht zijn door zwarthandelaren? Eind juni is wel echt insane vroeg!
Na de snelheid van de kaartverkoop van Pinkpop kan je ervan uitgaan dat veel zwarthandelaren hun slag willen slaan. En 5000 kaarten is best nog wel redelijk wat, maar door het bericht bijna uitverkocht zullen zwarthandelaren wellicht nog wat bijkopen nu.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:51 schreef WalterSobchak het volgende:
Zeg, zou het kunnen dat er gewoon enorme hoeveelheden opgekocht zijn door zwarthandelaren? Eind juni is wel echt insane vroeg!
met al die opkopers moet je ook minsten 5 kaarten kopen voor je geholpen wordtquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:14 schreef -Sum- het volgende:
via ticketservice: Er zijn geen of te weinig tickets beschikbaar in de door u gekozen categorie
(probeerde 1 kaartje te bestellen)
Maar daar mocht je toch nooit roken?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als één kant van de tent open is mag het nog. Dus in alle tenten behalve de Julliet en de Echo zal gerookt mogen worden volgens mij
ik hoop het, op Emporium was hij goed bezigquote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:28 schreef Pietklaaso het volgende:
Junkie XL staat toch wel s'nachts laat in de Bravo lijkt mij?
ongeveer zelfde als Dave Clarke lijkt mij? Ik hoop het iig wel
inderdaadquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:20 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Maar daar mocht je toch nooit roken?
Lijkt er wel op ja.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:28 schreef lienelien het volgende:
uh. is het uitverkocht?
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:21 schreef BloodyLotte het volgende:
Dit wordt verdorie alweer mijn 8e keer achter elkaar.Vanaf m'n 16e (inclusief belachelijk lang haar, beugeltje en wijde-pijpen-waar-je-bijna-over-struikelt broek) geen jaar over geslagen. Naar veel festivals geweest, maar niks voelt hetzelfde.
Die moeten echt zoooo dood. En snel.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:43 schreef WalterSobchak het volgende:
fucking opkopers.
Dat zijn ook van die vuile opkoopnazi's, ga liever niet dan dat ik daar moet bestellen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:46 schreef lienelien het volgende:
Ok ik zat even in de stress
Op tickets4u oid gelukkig nog een kaartje kunnen bestellen, was maar ¤6 meer, dus dat valt mee
Geloof me, dat gebeurt ookquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:48 schreef WalterSobchak het volgende:
ik lach me echt ziek als al die opkopers elkaars markt verziekt hebben door veel te veel kaarten op te kopen, en strakjes allemaal onder kostprijs moeten verkopen.
je had ook je kaartje eerder kunnen kopen...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:57 schreef Baserunner het volgende:
ik heb maar 2x combiticket gehaald...
Kankerdoorverkopers
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:02 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
je had ook je kaartje eerder kunnen kopen...
We zijn met een stel vrienden er over aan het denken om er werk van te maken.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:56 schreef Laton het volgende:
die maatregelen tegen opkoophandel kunnen wat mij betreft niet snel genoeg doorgevoert worden
een systeem opzetten wat zwarthandel een stuk moeilijker maakt. Op zich zijn de maatregelen niet zo heel ingewikkeld. Alleen de infrastructuur met scanapparaten en barcodes voor de e-tickets opzetten, is natuurlijk een investering...quote:
Had gekund, maar dat heeft er geen moer mee te maken. Het feit is gewoon dat er duizenden kaarten rondcircelen bij mensen die helemaal niet gaan, maar er alleen aan willen verdienen. Duizenden kaarten die liever naar leuke mensen kunnen gaan die er wel zin in hebben om er met zn allen een leuk feest van te maken.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:02 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
je had ook je kaartje eerder kunnen kopen...
Dat lijkt me stug? aangezien die zwarthandelaar ook service kosten heeft moeten betalen... (misschien geen verzendkosten maar dat is 5,50 ofzo)quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:20 schreef WalterSobchak het volgende:
Hmm, vriend is nu in paniek kaarten aan het zoeken. Is hij bij een zwarthandelaar gewoon goedkoper uit dan bij ticketservice, door die belachelijke servicekosten.
Ja, en die 5,50 valt binnen de winstmarge van de opkoper blijkbaar.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:21 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug? aangezien die zwarthandelaar ook service kosten heeft moeten betalen... (misschien geen verzendkosten maar dat is 5,50 ofzo)
er ligt een wetsvoorstel om dit soort handel aan banden te leggen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:12 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
een systeem opzetten wat zwarthandel een stuk moeilijker maakt. Op zich zijn de maatregelen niet zo heel ingewikkeld. Alleen de infrastructuur met scanapparaten en barcodes voor de e-tickets opzetten, is natuurlijk een investering...
Maar als de overheid en de organisatoren en de bestaande verkoopkanalen er niks aan willen doen... Het lijkt me toch dat er een markt voor moet zijn.
Ja, tot hij niet binnen komtquote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:20 schreef WalterSobchak het volgende:
Hmm, vriend is nu in paniek kaarten aan het zoeken. Is hij bij een zwarthandelaar gewoon goedkoper uit dan bij ticketservice, door die belachelijke servicekosten.
ik ben het wel met je eens hoor, wat betreft de zwarthandelarenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:18 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Had gekund, maar dat heeft er geen moer mee te maken. Het feit is gewoon dat er duizenden kaarten rondcircelen bij mensen die helemaal niet gaan, maar er alleen aan willen verdienen. Duizenden kaarten die liever naar leuke mensen kunnen gaan die er wel zin in hebben om er met zn allen een leuk feest van te maken.
Ik snap ook niet waarom mensen kaarten gaan kopen op de dag dat het uitverkocht raakt, maar dat is zijn probleem.quote:
Ik koop al jaren mijn kaartje op de laatste dag. Toch loop ik er al 5 a 6 jaar rond. Pas bij de 5000 kaarten bericht, begint er pas een belletje te rinkelen bij mij. "Ah shit ja, ik moest nog een kaartje kopen.". And I love living on the edge...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:35 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom mensen kaarten gaan kopen op de dag dat het uitverkocht raakt, maar dat is zijn probleem.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:54 schreef CherryLips het volgende:
ik heb vorig jaar m'n kaartje drie dagen van tevoren via Q kunnen kopen, dit jaar was ik er maar wat vroeger bij.
Omdat ik toch zeker weet dat ik ga, de line-up boeit me echt niet. En al is die kut, dan staat er nog voldoende om me elke dag te vermaken. Heb je maar 10% leuke dingen nodig. In de Alpha zie je mij elk LL weekend 1 of 2 keer..quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:41 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik koop al jaren mijn kaartje op de laatste dag. Toch loop ik er al 5 a 6 jaar rond. Pas bij de 5000 kaarten bericht, begint er pas een belletje te rinkelen bij mij. "Ah shit ja, ik moest nog een kaartje kopen.". And I love living on the edge...![]()
Ik snap dan weer niet die mensen die aan die vroege vogel korting meedoen. Natuurlijk het is goedkoper maar ik koop mijn kaartje als ik weet wat er staat.
Dat is op zich natuurlijk onzin. Al die bedrijfjes leven er van, en hoewel ik het klootzakken vind, is het wel legaal, en hebben ze er niks aan om de boel te flessen. Met de gescande kaarten van tegenwoordig, heeft vervalsen geen zin. Als die bedrijven dat doen, is het gauw afgelopen. Ik geloof dat het in het veleden wel eens gebeurde, maar tegenwoordig niet meer. Er zijn ook veel tevreden berichten van mensen die veel te veel hebben betaald, maar in elk geval wel naar binnen konden..quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:48 schreef Laton het volgende:
van de lowlands site
Tickets die verkocht worden via onder meer de volgende websites zijn ONBETROUWBAAR: Marktplaats, Onlineticketshop, Worldticketshop, Budgetticket, Tickets4u, Topeventtickets, Ticketunlimited, Ticketforsale, Soldouteventtickets en Easytickets.
ja dat snap ik wel, maar toch ff mensen zenuwachtig maken. het ergste is dat het gewoon loont.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:01 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Omdat ik toch zeker weet dat ik ga, de line-up boeit me echt niet. En al is die kut, dan staat er nog voldoende om me elke dag te vermaken. Heb je maar 10% leuke dingen nodig. In de Alpha zie je mij elk LL weekend 1 of 2 keer..
[..]
Dat is op zich natuurlijk onzin. Al die bedrijfjes leven er van, en hoewel ik het klootzakken vind, is het wel legaal, en hebben ze er niks aan om de boel te flessen. Met de gescande kaarten van tegenwoordig, heeft vervalsen geen zin. Als die bedrijven dat doen, is het gauw afgelopen. Ik geloof dat het in het veleden wel eens gebeurde, maar tegenwoordig niet meer. Er zijn ook veel tevreden berichten van mensen die veel te veel hebben betaald, maar in elk geval wel naar binnen konden..
Ik ook al meer dan een maand.quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:10 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[ afbeelding ]
Net even kaarten gekocht.
Relaxt man, weekendje zuipen en debiel doen zonder je wijf erbijquote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:16 schreef guitarist.nl het volgende:
Verdomme m'n vriendin is net te laat met een kaartje kopen. Ze stond net bij de Free Record Shop: UITVERKOCHT!
Gelukkig heb ik m'n kaartje wel.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:26 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Relaxt man, weekendje zuipen en debiel doen zonder je wijf erbij
Jeeej.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:44 schreef frame-saw het volgende:
Ik heb een kaartje![]()
Whoeee, een vriendin kreeg gister heul veul geld binnen en nu heeft ze ook één voor mij besteld
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:36 schreef Cyclonist het volgende:
Ja gewoon 40% dacht ik
Maareh, dat tickets4u, is dat een beetje te vertrouwen? Iemand ervaring mee? Ik lees wel over klachten dat ze kaarten opkopen, maar ze leveren volgens mij wel gewoon echte kaarten (op een paar in het verleden na dan heb ik begrepen).
Als je dus pech hebt krijg je er zoeen. Maar ze verkopen idd wel de opgekochte kaarten lijkt me. Ik zou d'r uit principe niet kopen overigens, vieze honden.quote:Alle geldige kaarten zijn voorzien van barcodes en deze worden bij de entree gescand. Zo kun je dus éénmaal met dezelfde barcode het terrein betreden. De barcodes van in de post verdwenen kaarten zijn ongeldig gemaakt door de organisatie. De kans is groot dat deze verdwenen kaarten opduiken op veilingsites, in de zwarte handel of voor de ingang van het festivalterrein.
lowlands.nl
tjah, ik heb d'r daar eentje gekocht. Ietsie duurder maar, en een vriendin heeft er al een paar keer zonder problemen kaartjes gekocht voor concerten ed... Ik zie welquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:36 schreef Cyclonist het volgende:
Ja gewoon 40% dacht ik
Maareh, dat tickets4u, is dat een beetje te vertrouwen? Iemand ervaring mee? Ik lees wel over klachten dat ze kaarten opkopen, maar ze leveren volgens mij wel gewoon echte kaarten (op een paar in het verleden na dan heb ik begrepen).
dat sowieso. Had niet gezien dat er nog wel combitickets waren, anders had ik die wel gekocht. Toch wat fijner. Maarja, jammer, ik had gewoon veel eerder al m'n kaartje moeten kopenquote:
hier?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik vind er zelf zo snel niets trouwens
Error: eventDetailsDataGather.quote:
Denied!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo tijd om de accreditatie eens aan te gaan vragen
Hehehe, nah dat lijkt me nietquote:
Die 141.90 is dan zeker inclusief verzendkosten of creditcardkosten? Want bij het GWK betaalde je gewoon ¤136,65 incl. servicekosten. Komt er bij tickets4u ook niet nog verzendkosten bij? Zou me niets verbazen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:10 schreef chansadres het volgende:
Volgens mijn vergelijking is tickets4u goedkoper dan ticketmaster...![]()
Tickets4u:
Lowlands
vrijdag 15 augustus 2008 | 14:00
Walibi World, Evenemententerrein, Biddinghuizen ¤ 135,00
¤ 135,00
subtotaal ¤ 135,00
servicekosten ¤ 6,00
totaal ¤ 141,00
Ticketmaster:
LOWLANDS 2008
EVENEMENTENTERREIN WALIBI WORLD
Vr, 15/08/08 14.00 uur
Plaatsomschrijving:
Vrije plaatskeuze
Totale kosten: 141.90
Bij mij werkt die link wel. Ze hebben daar nog 8 kaarten, voor 108 pond p/s.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Error: eventDetailsDataGather.
Source: list index out of range
Error: exceptions.IndexError
Ik krijg een error als ik een kaartje in mn basket wil doenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Volgens mensen op het grazforum zijn er nog kaartjes te koop op: http://www.lastminute.com
Schijnt het officiele verkooppunt voor het buitenland te zijn.
Samequote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:55 schreef D.zire het volgende:
[..]
Ik krijg een error als ik een kaartje in mn basket wil doen
Mmm ik heb er anders zojuist nog een besteld bij ticketmasterquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:22 schreef hydraulix het volgende:
Jemig, echt snel uitverkocht dan!
Denk het haast wel.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:49 schreef Cyclonist het volgende:
Wachten tot vlak voor lowlands is natuurlijk wel riskant, maar grote kans dat ze dan in de uitverkoop gaan..
Ik kan bij ticketmaster niks meer vinden.quote:Op zondag 22 juni 2008 02:58 schreef narvik het volgende:
[..]
Mmm ik heb er anders zojuist nog een besteld bij ticketmaster
quote:Op zondag 22 juni 2008 11:17 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik kan bij ticketmaster niks meer vinden.
Dat kan ook betekenen dat er wat kaarten inzitten die zijn afgekeurd.quote:Op zondag 22 juni 2008 04:47 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Denk het haast wel.
Laatst bij DefQon (ok, ander genre ook hier last van opkopers) voorverkoop 54EU. TicketOnline was binnen 3 uur ofzo uitverkocht, en toen begon het: 80EU, 125EU - en toen ik aan kwam lopen stonden er genoeg sjappies ze nog te verkopen.
Naar wat ik hoorde zelfs voor 30EU!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |