de Kevers was leukquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:53 schreef chansadres het volgende:
Zo. En wat word dit jaar het Kevers/Games in Concert moment?
jaquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:49 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Schaam je! Deel 17 heeft ruim een week gelopen.
quote:
Vorig jaar was er zo'n avond in dequote:Op donderdag 19 juni 2008 22:16 schreef PastoorPeter het volgende:
Vorig jaar werd mij verteld dat de vrijdagavond in de Bravo altijd DnB is. Nu zag ik een dubstep dj staan bij de lijst (Benga). Is er een bepaalde avond dub?
Tof! Maar ook op vrijdag?quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Vorig jaar was er zo'n avond in deX-Ray
Hoemoekdanouweten?quote:
Kan niet, Underwold en Franz staan op dezelfde dag...quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:58 schreef greatgonzo het volgende:
Is er al bekend wie de afsluiters worden 1 (underworld) a 2 (franz ferdinand, maar dat vind ik geen afsluiter), zijn al bekend..
En klopt het dat het Grolsch Beugelcafe weer terug komt?
dat kloptquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:58 schreef greatgonzo het volgende:
En klopt het dat het Grolsch Beugelcafe weer terug komt?
quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:16 schreef PastoorPeter het volgende:
Vorig jaar werd mij verteld dat de vrijdagavond in de Bravo altijd DnB is. Nu zag ik een dubstep dj staan bij de lijst (Benga). Is er een bepaalde avond dub?
DEUS zal Lowlands wel afsluiten op de zondagquote:Op donderdag 19 juni 2008 23:06 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Kan niet, Underwold en Franz staan op dezelfde dag...
Nou, tot nu toe is er Pendulum (voor zover je dat DnB kan noemen...), Andy C en Black Sun Empire. Daar komt vast wel het 1 en ander bij, maar het is niet zo dat er elke avond 1 tent vol geprogrammeerd staat met DnB.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:23 schreef Retro_Doll het volgende:
[..]
aaw is er maar een avond DnB? Ik ben nog nooit op LL geweest maar iemand verzekerde mij dat er elke avond DnB was tot in de late uurtjes. Ik wist wel dat het bedoeld was als lokkertje
Ah Black sun is aan de line up toegevoegd. Ja drie avonden achter elkaar is waarschijnlijk iets teveel van het goedequote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:45 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Nou, tot nu toe is er Pendulum (voor zover je dat DnB kan noemen...), Andy C en Black Sun Empire. Daar komt vast wel het 1 en ander bij, maar het is niet zo dat er elke avond 1 tent vol geprogrammeerd staat met DnB.
Dat wil je toch ook niet, 3 avonden achter elkaar?? Er is meer muziek om op te dansen!
dEUS is heel goed, maar geen afsluiter...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
DEUS zal Lowlands wel afsluiten op de zondag
Echt? Yey! Pendulum <3quote:
Inderdaad, naar Korpliklaani MOET je gaanquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:59 schreef Lov1 het volgende:
Nectarientje en ik willen ook in de OP bij Fokkers die gaanVeel onbekends, altijd leuk
Volgens mijn broertje moet ik naar Korpiklaani ... Finse hoempa-metal
en depeche mode en musequote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:17 schreef Lov1 het volgende:
En dan nét nadat het uitverkocht is Coldplay bekend maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |