quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:46 schreef MaJo het volgende:
Wat is er opeens gebeurd tussen nu en 2 jaar geledenToen kotste iedereen de JvT nog uit en liep iedereen na Watskeburt de tent uit, en nu opeens is het helemaal happening en hip enzo
![]()
Ik ben al 3 jaar fan van de Jeugd, al die nepfans moet ik ook niet.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:46 schreef MaJo het volgende:
Wat is er opeens gebeurd tussen nu en 2 jaar geledenToen kotste iedereen de JvT nog uit en liep iedereen na Watskeburt de tent uit, en nu opeens is het helemaal happening en hip enzo
![]()
* Tinuzzz_Talpa sluit zich aan bij de club.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:59 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik ben al 3 jaar fan van de Jeugd, al die nepfans moet ik ook niet.
Och jee, weer zo eentje. Wat boeit heet nou of je al vanaf hun debuut fan bent of pas net? Het vult de tentquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:59 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik ben al 3 jaar fan van de Jeugd, al die nepfans moet ik ook niet.
Ik zal er een beker bier naartoe gooien morgen, ok?quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zanger van Hit Me TV is de ex van mijn zus![]()
Nu is iedereen hier opeens al van het begin af aan fan van de JvTquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:06 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
* Tinuzzz_Talpa sluit zich aan bij de club.
Doe mijn nummer er ook even bij wil jequote:Op woensdag 18 juni 2008 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal er een beker bier naartoe gooien morgen, ok?
Ik heb nooit gezegd dat ik JVT kut vond en ik was er 2 jaar geleden niet bij.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nu is iedereen hier opeens al van het begin af aan fan van de JvTVreemd aangezien er vorige keer nog 50 man in de tent stonden na Watskeburt. Oh nee wacht, die zitten hier allemaal op fok natuurlijk
![]()
Ik zat toen achter de tent. En newbiedabadoe ookquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nu is iedereen hier opeens al van het begin af aan fan van de JvTVreemd aangezien er vorige keer nog 50 man in de tent stonden na Watskeburt. Oh nee wacht, die zitten hier allemaal op fok natuurlijk
![]()
Iddquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik zat toen achter de tent. En newbiedabadoe ook
Dus wij zijn geen die hards
Toppie dat er nog een techno artiest bevestigd is, maar in vergelijking met vorig jaar vind ik het nog verschrikkelijk magertjes. Mag toch hopen dat ze een aantal dj's moeten bevestigen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:02 schreef hydraulix het volgende:
Ellen Allien! Haar nieuwe album Sool is echt waanzinnig
Neem aan dat het nog wel een aantal bij zullen komen, maar vorig jaar zal lastig te evenaren zijn met Minus (Richie die een wereldset draaide) en Dave Clarke Invites.quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:35 schreef frenkck het volgende:
[..]
Toppie dat er nog een techno artiest bevestigd is, maar in vergelijking met vorig jaar vind ik het nog verschrikkelijk magertjes. Mag toch hopen dat ze een aantal dj's moeten bevestigen.
Nee joh, geen DJ's meer erbij. deze DJ's gaan allemaal een set van 10 uur draaienquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:35 schreef frenkck het volgende:
[..]
Toppie dat er nog een techno artiest bevestigd is, maar in vergelijking met vorig jaar vind ik het nog verschrikkelijk magertjes. Mag toch hopen dat ze een aantal dj's moeten bevestigen.
Ga ik ook heenquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:06 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ga naar Extrema, daar komt het halve Minus label. Al verwacht ik ze stiekem ook op LL ivm het tien jarig jubileum
Hoi dude.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:13 schreef chansadres het volgende:
Veel Nederlands gratis festival meuk. Le le is wel tof en de Jeugd zeker. Santogold & Laura Marling leuke buitenlands namen. Ik had om 4 uur de Metro papieren versie voor mijn neus en viel me een beetje tegen... Maar volgens de Metro worden de allergrootste namen bewaard voor 24 juli (NRC-Next incl. planning) dus ik ben benieuwd
Ik zie alleen staan "Overigens hoopt Lowlands de komende tijd nog meer namen bekend te kunnen maken".quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:13 schreef chansadres het volgende:
Maar volgens de Metro worden de allergrootste namen bewaard voor 24 juli (NRC-Next incl. planning) dus ik ben benieuwd
Oh, dat heb ik ook niet uit de Metro gehaald danquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:17 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik zie alleen staan "Overigens hoopt Lowlands de komende tijd nog meer namen bekend te kunnen maken".
Hey jij!quote:
Ik ga er stiekem gewoon van uit dat er minstens 1 iemand van m-nus draaitquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:10 schreef Luni het volgende:
[..]
Ga ik ook heen![]()
Collega had het erover dat Richie weer zou komen, maar heb het nog nergens bevestigd gezien.
Ja, iedereen was er natuurlijk ook bij in 2005.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
![]()
ja die shit waarmee ze touren schijnt briljant te zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:06 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ga naar Extrema, daar komt het halve Minus label. Al verwacht ik ze stiekem ook op LL ivm het tien jarig jubileum
Dat zou mooi zijn, die heb ik vorig jaar gemist.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:10 schreef Luni het volgende:
[..]
Ga ik ook heen![]()
Collega had het erover dat Richie weer zou komen, maar heb het nog nergens bevestigd gezien.
Je was er weer lekker vroeg bij vanmorgenquote:Op donderdag 19 juni 2008 05:05 schreef chansadres het volgende:
Word dit dan toch een tussenjaar met kleinere namen? Zal het niet uitverkopen? Aan de ene kant jammer, aan de andere kant hoop ik het weer...
Het zou wel alle matige namen tot nu toe compenseren.quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:28 schreef De Wouzeraar het volgende:
Hm, had Oasis nu toch wel verwacht.
Nog maar even geduld dan.
Ik ben niet naar pink pop geweest maar ik denk dat je daar naar verwijst, of heb ik het nu helemaal mis?quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:52 schreef Leugenaarslogica het volgende:
[..]
Je was er weer lekker vroeg bij vanmorgen
Ik denk dat het toch wel uitverkoopt. Mensen smachten naar een festival met frisdrank op zondagmiddag, wc's die gelinkt zijn aan een riool en geen 20 nutteloze controles tussen de camping en het terrein.
Denk ik dan
Paradiso, Rotown en een festival in Groningen. Moet lukken dus.quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:42 schreef nipeng het volgende:
The Budos Band, 14.gif.
Eens kijken of ze ook een zaaltje in de buurt aandoen rond lowlands.
Rotown is tien minuutjes lopen van Centraal. En een toffe zaalquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:59 schreef nipeng het volgende:
Tja Paradiso is een No Go en Groningen is wel erg ver weg. Hoe bereikbaar Rotown is in Rotterdoom weet ik niet en volgens mij heb ik die dag al iets staan.
Zou je denken? Ik denk dat het zo tegen gaat vallen dat iedereen vanaf z'n mobieltje gepikeerd hier op Fok komt posten hoe slecht ze wel niet waren.quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het zou wel alle matige namen tot nu toe compenseren.
Ongetwijfeld.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:52 schreef deejaylethal het volgende:
Gaan we nog een keer uitverkocht raken, of...
Vergeet 1967 Poem en More niet.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:56 schreef deejaylethal het volgende:
Ik vind de Jeugd trouwens echt goed, laatst in Doornroosje bij hun gig geweest, echt té lachen. De nieuwe CD is ook echt een revelatie, zeker doordat ze zelfs in de titels (Deze donkere jongen komt zo hard) humor proppen.
Daarnaast ben ik blij met The Opposites, vind ik veel brengen op de CD en ook een keer live wel waard.
Ten slotte wil ik Junkie XL aanraden aan iedereen; hij heeft een nieuwe CD met stevige Elektrorock, stukken beter dan de shit die hij eerst produceerde. Cities in dust en Booming back at you zijn superdope nummers, en live hoop ik dat hij veel brengt (en niet dat achterlijke Elvis nummer doet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |