Waard / gastenquote:
JvT niet, LL welquote:Op maandag 16 juni 2008 16:14 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Hoera! Le Le op Lowlands!
Dan kan JVT moeilijk nog nee zeggen!![]()
Ja zo'n plastic ding met een diamant van glas uit de grijpmachine van de kermis.quote:Op maandag 16 juni 2008 21:59 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Als het voor je 2 maanden verkering is, is dat inderdaad wel een hele goede optie
Ik heb ze gezien op bevrijdingpop, vond er ook geen hol aan.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies. Het dak van de tent ging er zowat af!
Beth Ditto van The Gossip stond toen ook nog ff op het podium... alleen nouw eet ik niet of Gossip ook zelf ergens speelde vorig jaar op LL. If so: Kuuuuuuuuuuuuuut! Want toen kende ik ze nog niet en ik vind ze nu echt enorm leuk!
Dus die mogen van mij ook komen trouwens
[..]
Niet zo leuk live?ow...
late reactie, maar je betaald 92 euro aan servicekostenquote:Op maandag 16 juni 2008 15:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
Artikel Bedrag
Tickets (LOWLANDS 2008)
Normaal ¤ 132.50x20
Servicekosten
Normaal ¤ 4.60x20
Totaal ¤ 2742
Even inkopen hoor
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
late reactie, maar je betaald 92 euro aan servicekosten
ja kansloze honden daar bij ticketservice. altijd leuk zon monopolist.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
late reactie, maar je betaald 92 euro aan servicekosten
quote:Op woensdag 18 juni 2008 07:25 schreef D.zire het volgende:
Does It Offend You, Yeah? // Hit Me TV
Dat dus.quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Slagsmålsklubben
Miss Kittin zonder Hackerquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
Verder gewoon een lijstje B-artiesten.
En op Melt! waar ik ze wel ga zien.quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Miss Kittin zonder Hacker![]()
En wel op Pukkelpop he?
Speedy J is ook niet meer wat het geweest is............quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:05 schreef Hennnn het volgende:
Weinig echt goede electronica tot nu toe... Echt balenHoop nog op X-102 (Mike banks + Jeff Mills) Speedy J zou het ook goed doen, Terence Fixmer, Fumiya Tanaka en de rest van het op.disc label zou gewaagd maar ook goed zijn.
Ga naar hun Myspaces en luistertquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:49 schreef Ang3l het volgende:
Ik ken er echt heeeeel veel niet van die nieuwe namen.
Als ik zeg dat ik voor Digitalism, Vive la Fete, Mindless Self Indulgence, Vive la Fete ga... wat zijn dan de aanraders van die lijst?
Ze hebben tegenwoordig een live-act. Met instrumenten en zangeres enzo.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:58 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Miss Kittin // De Jeugd van Tegenwoordig // Ellen Allien
En Kraak en Smaak is ook wel leuk als er op dat moment niks anders is. Ze draaien gewoon erg goed (stijl is alleen niet echt mijn ding)
Dat dus...quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
Verder gewoon een lijstje B-artiesten.
3 weken geleden draaiden ze best okay @ nokia trends lab. Maar de X-ray kicks anyones ass anytime.quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ze hebben tegenwoordig een live-act. Met instrumenten en zangeres enzo.
Best zaaddodend afgezaagd en je kunt beter naar de X-Ray.
Gaaf man, dat name droppenquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zanger van Hit Me TV is de ex van mijn zus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |