quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:57 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
The Ting Tings op de vrijdag.
Band was al bekend, alleen de datum nog niet.
Yeah... En roken moet ook buiten de tent!quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:50 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Ik las ergens dat dat niet meer mocht door een of andere europeese wet.
Volgens dit artikel wel.quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Kwam Coldplay nou ook?
Nee dat mocht alleen nog in de rij... buiten het festival dusquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:01 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Yeah... En roken moet ook buiten de tent!
Volgens mij mag je gewoon in een festivaltent roken zolang hij maar open is aan 2 kanten.quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:01 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Yeah... En roken moet ook buiten de tent!
Lichtzwart.quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:10 schreef EvilWasp het volgende:
Welke kleur hebben de lichten van Ticketmaster?!
Ik hoop Shantel.quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:20 schreef BlackRebel het volgende:
en welke Balkan Beats-act gaat morgen bevestigd gaat worden....
Het staat nog niet op hun tourschema.quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
IK KAN NIET WACHTEN ZEG!!!!!11!!!!1!1
Kwam ik zo overtuigend over dan?quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:41 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Het staat nog niet op hun tourschema.
Jaaquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:34 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik hoop Shantel.
Disko Partizani.
Franz Ferdinand zal wel afsluiter zijn idd. Hoop nog op iets anders dan Anouk of dEUS (quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:56 schreef Luni het volgende:
Ben benieuwd wat de Alpha afsluters worden, ik denk zaterdag Underworld, maar de overige dagen zal ik het zo 123 niet weten, Franz Ferdinand de zondag????
Underworld niet als Bravo afsluiter? Franz Ferdinand lijkt me ook wel een Alpha afsluiter, misschien idd zelfs wel op zondag. Misschien NERD nog als afsluiter op zaterdag?quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:56 schreef Luni het volgende:
Ben benieuwd wat de Alpha afsluters worden, ik denk zaterdag Underworld, maar de overige dagen zal ik het zo 123 niet weten, Franz Ferdinand de zondag????
Wedden dat hier de Alpha los op gaatquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:54 schreef Laton het volgende:
Let your feelings slip boy but never your mask boy
Random blonde bio high density rhythm blonde boy
Blonde country blonde high density
You are my drug boy youre real boy speak to me
And boy dog dirty numb cracking boy
You get wet boy big big time boy
Acid bear boy babes and babes and babes and
Babes and babes and remembering nothing boy.
You like my tin horn boy and get wet like an angel.
Ik zit hem nu te luisteren en ik heb er drie woorden voor:quote:Op donderdag 12 juni 2008 05:01 schreef chansadres het volgende:
[..]
Wedden dat hier de Alpha los op gaat
Nee, die zijn veel te groot voor de Bravo.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:16 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Underworld niet als Bravo afsluiter?
Bier. En tig andere tenten met goeie muziek.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is er nog meer te doen tijdens de afsluiter![]()
![]()
![]()
franz ferdinant
![]()
![]()
![]()
Als je niet naar de afsluiter wil, moet je voortijdig het terrein verlaten! Vorige jaren waren ze daar heel streng in.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is er nog meer te doen tijdens de afsluiter![]()
![]()
![]()
franz ferdinant
![]()
![]()
![]()
Dit bedoelde ik te zeggen inderdaad.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:50 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Als je niet naar de afsluiter wil, moet je voortijdig het terrein verlaten! Vorige jaren waren ze daar heel streng in.
quote:Wegens groot succes, veel belangstelling en omdat het gewoon tof is, komt er ook dit jaar weer veel literatuur op Lowlands: Lowlands Bookstore!
Welgeteld drie dagen staat er een programma klaar om te laten zien waarom er in Nederland zoveel gelezen wordt en wat je in de toekomst nog gaat lezen.
De planken zijn vorstelijk gevuld met Nur Literatur, het klassieke 'de schrijver achter het katheder en verder niets' met Daniël Dee, Kristien Hemmerechts, Herman Koch, Robert Vuijsje en Alexis de Roode.
Dan is er Leine voor de muzikale invulling. Gedichten van Ingmar Heytze onder een notenbalk. Rodaan a.k.a. Rodhan Al Khalidi. Schrijver, columnist, Irakees en dichter. Hij publiceerde zes boeken in het Nederlands en ontving hiervoor ook meerdere prijzen.
Nightwriters is de glamoureuze literaire talkshow die wortel schiet in Amsterdam. We noemen Kluun, Joost Zwagerman, een Christophe Vekeman en Saskia Noort.
Duiken leer je tijden de Poetry Slam. Wham, Bam, een manier om gedichten het publiek in te smijten. Participatietechnisch gaaf en bulkt van NK Poetry Slam winnaars; Bernhard Christiansen, Martijn den Bakker, Marlies Somers en Krijn Peter Hesselink.
Als de echte helden die ze er zijn komen ook onze eigen LLowbiters een zegje doen. Zijn ze in het echt nog scherper?
De Big-Suprise is dit jaar het team van Gorilla. Je kent ze van de dagelijkse beeldcolumn in de Volkskrant. Tijdens Lowlands is er een bijzondere voorstelling rond deze visuele paradepaardjes.
dat zou geweldig zijn manquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:31 schreef ralfseltje het volgende:
Is My Bloody Valentine geen optie?
idem.quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:57 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik wacht nog steeds op bevestiging van de JVT.
En anders zullen ze we opduiken bij alle Nederlandse acts...quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:57 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Idem, en ik hoopte ook op Rico, Sticks en Typhoon om het Top Notch uurtje te vullenquote:Op donderdag 12 juni 2008 17:57 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
En The Opposites voor op de camping.quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:46 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Idem, en ik hoopte ook op Rico, Sticks en Typhoon om het Top Notch uurtje te vullen
quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
goeiemoggel!
wel leuk dat scotch egg komt
Jep, die komen ook.quote:
Blöd, Frech und Bekannt! Ik hoop dat Jelmer Gussinklo komt!quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:55 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
En The Opposites voor op de camping.
Idem, en stiekem ook op de bevestiging van Anita en Edquote:Op donderdag 12 juni 2008 17:57 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Dat hopen we allemaalquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:56 schreef HeavenShallBurn het volgende:
[..]
Idem, en stiekem ook op de bevestiging van Anita en Ed
dat zou mooi zijn... ik hoor de hele Alpha al meebrullen met hun geniale tekstenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:56 schreef HeavenShallBurn het volgende:
[..]
Idem, en stiekem ook op de bevestiging van Anita en Ed
Maoz bedoel je?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:07 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Waar blijft Moz?
idd, onbegrijpelijk dat die nog niet bevestigd zijn.quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:57 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Presidents of the USA!!!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Weer wat nieuwe doen?
Black Sun Empire
Cage the Elephant
En wederom zonder bron, maar wel zekersteweten op de 15de: Presidents of the United States of America
PUSA! Wat vet!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Weer wat nieuwe doen?
Black Sun Empire
Cage the Elephant
En wederom zonder bron, maar wel zekersteweten op de 15de: Presidents of the United States of America
BSEquote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Weer wat nieuwe doen?
Black Sun Empire
Cage the Elephant
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
peaches, rly?? [ afbeelding ]?
quote:
ONOES!!..quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
oja, en BSE![]()
en scotch eggcrystal castles
![]()
als er nog 5 nieuwe leuke namen komen ben ik wel weer tevreden, of 1 grote leuke naam EDIT SACK: WEG, NIET MEER DOEN
en wat is er nou waar van de Tokio Hotel geruchten? Ik heb er hier nog niks over gelezen maar veel mensen zeggen toch wel dat ze zullen komen ()
Wat, is dat een band?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
peaches, rly?? [ afbeelding ]?
ohquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:06 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Wat, is dat een band?Ik doelde op de Presidents of the USA.
Peaches is een goed nummer van de Presidents.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
oh![]()
ik snap de link tussen dat en het woord "peaches" niet echt
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:14 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Peaches is een goed nummer van de Presidents.
Ja jong! Ik ken 't nummer wel!..quote:
Ik wou alleen benadrukken dat het wél een goed nummer is.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:35 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja jong! Ik ken 't nummer wel!..Had de ceedee 13 jaar geleden al eens aangeschaft..
![]()
..13 jaar geleden!..
![]()
Ik ga meequote:
Dat is toch het eerste emo boybandjequote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:56 schreef Dupje het volgende:
One Night Only - Bevestigd op myspace voor de 15de
Al genoemd?
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Valt me mee toch? Dat nummer van de eindtune van Studio Sportzomer vind ik wel ok:quote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:02 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dat is toch het eerste emo boybandje
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wat een lekker nummer!! Ben dan ook voetbalfan en zie onder dit nummer Sneijder de mooiste goal ever makenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:13 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Valt me mee toch? Dat nummer van de eindtune van Studio Sportzomer vind ik wel ok:
Hmm die clip is bij nader inzien wel wat cheesy idd, is het geen 'echte' band dan?
niet mee eens. deus is wat mij betreft een prachtafsluiter.quote:Op zondag 15 juni 2008 16:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zie net dat zowel Franz Ferdinand als Underworld op de 16e staan. Had verwacht dat die beide een dag zouden headlinen. Niet dus. Ben benieuwd wie dan wel de eerste dag gaat headlinen, volgens mij is Anouk de enige grote act waarvan nog geen dag bekend is![]()
En dEUS als headliner op zondag weiger ik trouwens ook nog steeds te geloven. Zou ook een zwaktebod zijn.....
Ik heb een gevoel dat dit jaar het programma wat makkelijker word voor me. Of ze plannen alles zo in dat nog steeds alles dubbel staatquote:Op zondag 15 juni 2008 19:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
dEUS mag zeker afsluiten! Als er op dat moment maar ergens anders iets leuks optreedt dan.Sigur Rós
bijvoorbeeld.
Eensch...quote:
Lees de zevende post boven jequote:Op zondag 15 juni 2008 20:35 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Eensch...
Nog meer campingtips? Welke camping is het beste om op te staan?
In mijn tent is het altijd feestquote:Op zondag 15 juni 2008 20:35 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Eensch...
Sowieso zijn de headliners een zwaktebod dit jaar.quote:Op zondag 15 juni 2008 16:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zie net dat zowel Franz Ferdinand als Underworld op de 16e staan. Had verwacht dat die beide een dag zouden headlinen. Niet dus. Ben benieuwd wie dan wel de eerste dag gaat headlinen, volgens mij is Anouk de enige grote act waarvan nog geen dag bekend is![]()
En dEUS als headliner op zondag weiger ik trouwens ook nog steeds te geloven. Zou ook een zwaktebod zijn.....
Je moet ook niet voor de headliners gaan! Die kunnen toch alleen maar tegenvallen. Ik vind het meestal wel fijn als er een grote oninteressante naam voor mij in de Alpha speelt. Ben je een hoop gepeupel kwijt.quote:Op zondag 15 juni 2008 20:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Sowieso zijn de headliners een zwaktebod dit jaar.
Camping 7quote:Op zondag 15 juni 2008 20:35 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Eensch...
Vorig jaar lag ik op camping 7 en dat wordt het dit jaar ook weer.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:11 schreef Tism het volgende:
[..]
Camping 7
Lekker dicht bij de parkeerplaatsen als je met de auto komt!..
Dan is de Alpha wel heel groot hoor voor een act die 40.000 man bijvoorbeeld niet kentquote:Op zondag 15 juni 2008 20:47 schreef chansadres het volgende:
[..]
Je moet ook niet voor de headliners gaan! Die kunnen toch alleen maar tegenvallen. Ik vind het meestal wel fijn als er een grote oninteressante naam voor mij in de Alpha speelt. Ben je een hoop gepeupel kwijt.
Zeg ik toch?! Underworld is afsluiter in de Bravo dit jaar!quote:Op zondag 15 juni 2008 16:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Vind ze best cool, waren vorig jaar nog op FoR.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:06 schreef Pietklaaso het volgende:
Heeft Ill Niño geen kans?? ( voor een optreden dan)
Aangezien ze wel met een nieuw album komen
Shantel!quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:34 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik hoop Shantel.
Disko Partizani.
Die staan een week voor Lowlands nog in de VS. Zal wel niet dus.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:57 schreef Leonos het volgende:
Is er nog een kans voor The Offpspring?
Ze hebben iig een nieuwe leuke cd
wat is dat nou weer voor stom iets?quote:Op maandag 16 juni 2008 11:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Jullie willen de Jeugd van Tegenwoordig? Jullie krijgen de JvT. Oh, nee, wacht, die andere: Le Le
Losstomen van de muur waar hij opgeplakt zitquote:Op maandag 16 juni 2008 12:25 schreef ItsMeMB het volgende:
enig idee hoe je aan een lowlands poster kan komen?
Onder ene steen gelegen?quote:
ooh, ja.quote:
Geen kans op Ill Niño ??quote:Op maandag 16 juni 2008 13:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
ooh, ja.
jvt zal ook vast wel komen denk ik. daag.
Ik weet ook niet alles. Maar heb de naam nog niet voorbij horen komen. Kleine kans als je het mij vraagt.quote:
Kiek eens an.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Jullie willen de Jeugd van Tegenwoordig? Jullie krijgen de JvT. Oh, nee, wacht, die andere: Le Le
het licht bij ticketservice staat al een tijdje op lila, dus beter schiet je op met je kaarten!quote:Op maandag 16 juni 2008 14:50 schreef Doodmetaal het volgende:
Is het al bijna uitverkocht?
Goed nieuws! JvT zal dan ook wel komenquote:Op maandag 16 juni 2008 11:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Je hebt de 20 laatste kaarten gekocht!!!!quote:Op maandag 16 juni 2008 15:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
Artikel Bedrag
Tickets (LOWLANDS 2008)
Normaal ¤ 132.50x20
Servicekosten
Normaal ¤ 4.60x20
Totaal ¤ 2742
Even inkopen hoor
Droeftoeterquote:Op maandag 16 juni 2008 15:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
Artikel Bedrag
Tickets (LOWLANDS 2008)
Normaal ¤ 132.50x20
Servicekosten
Normaal ¤ 4.60x20
Totaal ¤ 2742
Even inkopen hoor
JAAAAAAAA OMG!quote:Op maandag 16 juni 2008 16:09 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Je hebt de 20 laatste kaarten gekocht!!!!
Ik ga morgen ook even inslaan. Hopenlijk kan ik tijdens lowlands teren op mijn gemaakte winstquote:Op maandag 16 juni 2008 15:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
Artikel Bedrag
Tickets (LOWLANDS 2008)
Normaal ¤ 132.50x20
Servicekosten
Normaal ¤ 4.60x20
Totaal ¤ 2742
Even inkopen hoor
Een ring/ketting bij de wc geven is altijd een optie!quote:Op maandag 16 juni 2008 21:30 schreef MadGuy het volgende:
Ik heb per ongeluk de Lowlands-verrassing van een vriendin verpest.Ik ben een waardeloze verrasser.
quote:Op maandag 16 juni 2008 21:35 schreef chansadres het volgende:
[..]
Een ring/ketting bij de wc geven is altijd een optie!
[..]
Als het voor je 2 maanden verkering is, is dat inderdaad wel een hele goede optiequote:Op maandag 16 juni 2008 21:35 schreef chansadres het volgende:
[..]
[..]
Psssst, ik denk dat D_A niet serieus wasquote:Op maandag 16 juni 2008 22:38 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]![]()
Kaartjes-inkoperts-en-doorverkoperts zijn droeftoeters!
Echt wel. Niet te vertrouwen die gozer.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:13 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Psssst, ik denk dat D_A niet serieus was
Ik zie nu pas dat jouw avatar geanimeerd is! Daar drink ik een biertje op. En ik ga ook maar even 20 kaarten inslaan. Hij staat alweer op donkerlila.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Echt wel. Niet te vertrouwen die gozer.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:25 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat jouw avatar geanimeerd is!
[..]
Echt een lijer, heb je niets aan.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Echt wel. Niet te vertrouwen die gozer.
Bevestig Ladytron eensquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Echt een lijer, heb je niets aan.
Dat heb ik een miljoen jaar geleden al gedaan.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:54 schreef Tourniquet het volgende:
En Band of Horses graag.
Ik ga er eens achteraan, die wil ik ook best nog wel een keertje zien. Scheelt weer een bezoekje Tivoliquote:
bla bla bla: op korte termijn meer namenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ga er eens achteraan, die wil ik ook best nog wel een keertje zien. Scheelt weer een bezoekje Tivoli
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:01 schreef Rapid_Razor_Bob het volgende:
[..]
bla bla bla: op korte termijn meer namen
JOH!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:13 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Psssst, ik denk dat D_A niet serieus was
Je ex?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:01 schreef Ang3l het volgende:
Gerucht: Alphabeat
Mijn ex kwam met een site aandragen waarop hun tourschema stond en Lowlands stond er tussen. Op zich wel logisch gezien het een beginnend bandje is in NL, hun eerste cd net uit is en erg aanslaat. Criteria voor LL op zich.
Uh, ja? What's weird about that? Ga ik ook mee naar LL hoorquote:
Een broer dan hoorquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:18 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ze is als een zus voor 'm.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:18 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ze is als een zus voor 'm.
Een ex klinkt niet als een betrouwbare bron, voor mij.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uh, ja? What's weird about that? Ga ik ook mee naar LL hoor
*LOL* Wat heeft een ex nou te maken met de betrouwbaarheid? Als ik had gezegd "Een maat van mij had op een site gezien dat ...." dan was dat geloofwaardiger geweest?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:20 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Een ex klinkt niet als een betrouwbare bron, voor mij.
Ja.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* Wat heeft een ex nou te maken met de betrouwbaarheid? Als ik had gezegd "Een maat van mij had op een site gezien dat ...." dan was dat geloofwaardiger geweest?![]()
Precies. Het dak van de tent ging er zowat af!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Niks te poppy. Mika was ook de man vorig jaar
Niet zo leuk live?quote:Alphabeat in het voorprogramma van Mika later vorig jaar was daarentegen met zeer grote stip het sneuste optreden wat ik in 2007 heb mogen meemaken. Die kunnen dus best thuis blijven wat mij betreft.
Waard / gastenquote:
JvT niet, LL welquote:Op maandag 16 juni 2008 16:14 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Hoera! Le Le op Lowlands!
Dan kan JVT moeilijk nog nee zeggen!![]()
Ja zo'n plastic ding met een diamant van glas uit de grijpmachine van de kermis.quote:Op maandag 16 juni 2008 21:59 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Als het voor je 2 maanden verkering is, is dat inderdaad wel een hele goede optie
Ik heb ze gezien op bevrijdingpop, vond er ook geen hol aan.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies. Het dak van de tent ging er zowat af!
Beth Ditto van The Gossip stond toen ook nog ff op het podium... alleen nouw eet ik niet of Gossip ook zelf ergens speelde vorig jaar op LL. If so: Kuuuuuuuuuuuuuut! Want toen kende ik ze nog niet en ik vind ze nu echt enorm leuk!
Dus die mogen van mij ook komen trouwens
[..]
Niet zo leuk live?ow...
late reactie, maar je betaald 92 euro aan servicekostenquote:Op maandag 16 juni 2008 15:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
Artikel Bedrag
Tickets (LOWLANDS 2008)
Normaal ¤ 132.50x20
Servicekosten
Normaal ¤ 4.60x20
Totaal ¤ 2742
Even inkopen hoor
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
late reactie, maar je betaald 92 euro aan servicekosten
ja kansloze honden daar bij ticketservice. altijd leuk zon monopolist.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
late reactie, maar je betaald 92 euro aan servicekosten
quote:Op woensdag 18 juni 2008 07:25 schreef D.zire het volgende:
Does It Offend You, Yeah? // Hit Me TV
Dat dus.quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Slagsmålsklubben
Miss Kittin zonder Hackerquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
Verder gewoon een lijstje B-artiesten.
En op Melt! waar ik ze wel ga zien.quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Miss Kittin zonder Hacker![]()
En wel op Pukkelpop he?
Speedy J is ook niet meer wat het geweest is............quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:05 schreef Hennnn het volgende:
Weinig echt goede electronica tot nu toe... Echt balenHoop nog op X-102 (Mike banks + Jeff Mills) Speedy J zou het ook goed doen, Terence Fixmer, Fumiya Tanaka en de rest van het op.disc label zou gewaagd maar ook goed zijn.
Ga naar hun Myspaces en luistertquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:49 schreef Ang3l het volgende:
Ik ken er echt heeeeel veel niet van die nieuwe namen.
Als ik zeg dat ik voor Digitalism, Vive la Fete, Mindless Self Indulgence, Vive la Fete ga... wat zijn dan de aanraders van die lijst?
Ze hebben tegenwoordig een live-act. Met instrumenten en zangeres enzo.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:58 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Miss Kittin // De Jeugd van Tegenwoordig // Ellen Allien
En Kraak en Smaak is ook wel leuk als er op dat moment niks anders is. Ze draaien gewoon erg goed (stijl is alleen niet echt mijn ding)
Dat dus...quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
Verder gewoon een lijstje B-artiesten.
3 weken geleden draaiden ze best okay @ nokia trends lab. Maar de X-ray kicks anyones ass anytime.quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ze hebben tegenwoordig een live-act. Met instrumenten en zangeres enzo.
Best zaaddodend afgezaagd en je kunt beter naar de X-Ray.
Gaaf man, dat name droppenquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zanger van Hit Me TV is de ex van mijn zus![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:46 schreef MaJo het volgende:
Wat is er opeens gebeurd tussen nu en 2 jaar geledenToen kotste iedereen de JvT nog uit en liep iedereen na Watskeburt de tent uit, en nu opeens is het helemaal happening en hip enzo
![]()
Ik ben al 3 jaar fan van de Jeugd, al die nepfans moet ik ook niet.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:46 schreef MaJo het volgende:
Wat is er opeens gebeurd tussen nu en 2 jaar geledenToen kotste iedereen de JvT nog uit en liep iedereen na Watskeburt de tent uit, en nu opeens is het helemaal happening en hip enzo
![]()
* Tinuzzz_Talpa sluit zich aan bij de club.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:59 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik ben al 3 jaar fan van de Jeugd, al die nepfans moet ik ook niet.
Och jee, weer zo eentje. Wat boeit heet nou of je al vanaf hun debuut fan bent of pas net? Het vult de tentquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:59 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik ben al 3 jaar fan van de Jeugd, al die nepfans moet ik ook niet.
Ik zal er een beker bier naartoe gooien morgen, ok?quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zanger van Hit Me TV is de ex van mijn zus![]()
Nu is iedereen hier opeens al van het begin af aan fan van de JvTquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:06 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
* Tinuzzz_Talpa sluit zich aan bij de club.
Doe mijn nummer er ook even bij wil jequote:Op woensdag 18 juni 2008 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal er een beker bier naartoe gooien morgen, ok?
Ik heb nooit gezegd dat ik JVT kut vond en ik was er 2 jaar geleden niet bij.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nu is iedereen hier opeens al van het begin af aan fan van de JvTVreemd aangezien er vorige keer nog 50 man in de tent stonden na Watskeburt. Oh nee wacht, die zitten hier allemaal op fok natuurlijk
![]()
Ik zat toen achter de tent. En newbiedabadoe ookquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nu is iedereen hier opeens al van het begin af aan fan van de JvTVreemd aangezien er vorige keer nog 50 man in de tent stonden na Watskeburt. Oh nee wacht, die zitten hier allemaal op fok natuurlijk
![]()
Iddquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik zat toen achter de tent. En newbiedabadoe ook
Dus wij zijn geen die hards
Toppie dat er nog een techno artiest bevestigd is, maar in vergelijking met vorig jaar vind ik het nog verschrikkelijk magertjes. Mag toch hopen dat ze een aantal dj's moeten bevestigen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:02 schreef hydraulix het volgende:
Ellen Allien! Haar nieuwe album Sool is echt waanzinnig
Neem aan dat het nog wel een aantal bij zullen komen, maar vorig jaar zal lastig te evenaren zijn met Minus (Richie die een wereldset draaide) en Dave Clarke Invites.quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:35 schreef frenkck het volgende:
[..]
Toppie dat er nog een techno artiest bevestigd is, maar in vergelijking met vorig jaar vind ik het nog verschrikkelijk magertjes. Mag toch hopen dat ze een aantal dj's moeten bevestigen.
Nee joh, geen DJ's meer erbij. deze DJ's gaan allemaal een set van 10 uur draaienquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:35 schreef frenkck het volgende:
[..]
Toppie dat er nog een techno artiest bevestigd is, maar in vergelijking met vorig jaar vind ik het nog verschrikkelijk magertjes. Mag toch hopen dat ze een aantal dj's moeten bevestigen.
Ga ik ook heenquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:06 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ga naar Extrema, daar komt het halve Minus label. Al verwacht ik ze stiekem ook op LL ivm het tien jarig jubileum
Hoi dude.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:13 schreef chansadres het volgende:
Veel Nederlands gratis festival meuk. Le le is wel tof en de Jeugd zeker. Santogold & Laura Marling leuke buitenlands namen. Ik had om 4 uur de Metro papieren versie voor mijn neus en viel me een beetje tegen... Maar volgens de Metro worden de allergrootste namen bewaard voor 24 juli (NRC-Next incl. planning) dus ik ben benieuwd
Ik zie alleen staan "Overigens hoopt Lowlands de komende tijd nog meer namen bekend te kunnen maken".quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:13 schreef chansadres het volgende:
Maar volgens de Metro worden de allergrootste namen bewaard voor 24 juli (NRC-Next incl. planning) dus ik ben benieuwd
Oh, dat heb ik ook niet uit de Metro gehaald danquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:17 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik zie alleen staan "Overigens hoopt Lowlands de komende tijd nog meer namen bekend te kunnen maken".
Hey jij!quote:
Ik ga er stiekem gewoon van uit dat er minstens 1 iemand van m-nus draaitquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:10 schreef Luni het volgende:
[..]
Ga ik ook heen![]()
Collega had het erover dat Richie weer zou komen, maar heb het nog nergens bevestigd gezien.
Ja, iedereen was er natuurlijk ook bij in 2005.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
![]()
ja die shit waarmee ze touren schijnt briljant te zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:06 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ga naar Extrema, daar komt het halve Minus label. Al verwacht ik ze stiekem ook op LL ivm het tien jarig jubileum
Dat zou mooi zijn, die heb ik vorig jaar gemist.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:10 schreef Luni het volgende:
[..]
Ga ik ook heen![]()
Collega had het erover dat Richie weer zou komen, maar heb het nog nergens bevestigd gezien.
Je was er weer lekker vroeg bij vanmorgenquote:Op donderdag 19 juni 2008 05:05 schreef chansadres het volgende:
Word dit dan toch een tussenjaar met kleinere namen? Zal het niet uitverkopen? Aan de ene kant jammer, aan de andere kant hoop ik het weer...
Het zou wel alle matige namen tot nu toe compenseren.quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:28 schreef De Wouzeraar het volgende:
Hm, had Oasis nu toch wel verwacht.
Nog maar even geduld dan.
Ik ben niet naar pink pop geweest maar ik denk dat je daar naar verwijst, of heb ik het nu helemaal mis?quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:52 schreef Leugenaarslogica het volgende:
[..]
Je was er weer lekker vroeg bij vanmorgen
Ik denk dat het toch wel uitverkoopt. Mensen smachten naar een festival met frisdrank op zondagmiddag, wc's die gelinkt zijn aan een riool en geen 20 nutteloze controles tussen de camping en het terrein.
Denk ik dan
Paradiso, Rotown en een festival in Groningen. Moet lukken dus.quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:42 schreef nipeng het volgende:
The Budos Band, 14.gif.
Eens kijken of ze ook een zaaltje in de buurt aandoen rond lowlands.
Rotown is tien minuutjes lopen van Centraal. En een toffe zaalquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:59 schreef nipeng het volgende:
Tja Paradiso is een No Go en Groningen is wel erg ver weg. Hoe bereikbaar Rotown is in Rotterdoom weet ik niet en volgens mij heb ik die dag al iets staan.
Zou je denken? Ik denk dat het zo tegen gaat vallen dat iedereen vanaf z'n mobieltje gepikeerd hier op Fok komt posten hoe slecht ze wel niet waren.quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het zou wel alle matige namen tot nu toe compenseren.
Ongetwijfeld.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:52 schreef deejaylethal het volgende:
Gaan we nog een keer uitverkocht raken, of...
Vergeet 1967 Poem en More niet.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:56 schreef deejaylethal het volgende:
Ik vind de Jeugd trouwens echt goed, laatst in Doornroosje bij hun gig geweest, echt té lachen. De nieuwe CD is ook echt een revelatie, zeker doordat ze zelfs in de titels (Deze donkere jongen komt zo hard) humor proppen.
Daarnaast ben ik blij met The Opposites, vind ik veel brengen op de CD en ook een keer live wel waard.
Ten slotte wil ik Junkie XL aanraden aan iedereen; hij heeft een nieuwe CD met stevige Elektrorock, stukken beter dan de shit die hij eerst produceerde. Cities in dust en Booming back at you zijn superdope nummers, en live hoop ik dat hij veel brengt (en niet dat achterlijke Elvis nummer doet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |