quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:46 schreef MaJo het volgende:
Wat is er opeens gebeurd tussen nu en 2 jaar geledenToen kotste iedereen de JvT nog uit en liep iedereen na Watskeburt de tent uit, en nu opeens is het helemaal happening en hip enzo
![]()
Ik ben al 3 jaar fan van de Jeugd, al die nepfans moet ik ook niet.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:46 schreef MaJo het volgende:
Wat is er opeens gebeurd tussen nu en 2 jaar geledenToen kotste iedereen de JvT nog uit en liep iedereen na Watskeburt de tent uit, en nu opeens is het helemaal happening en hip enzo
![]()
* Tinuzzz_Talpa sluit zich aan bij de club.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:59 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik ben al 3 jaar fan van de Jeugd, al die nepfans moet ik ook niet.
Och jee, weer zo eentje. Wat boeit heet nou of je al vanaf hun debuut fan bent of pas net? Het vult de tentquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:59 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik ben al 3 jaar fan van de Jeugd, al die nepfans moet ik ook niet.
Ik zal er een beker bier naartoe gooien morgen, ok?quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zanger van Hit Me TV is de ex van mijn zus![]()
Nu is iedereen hier opeens al van het begin af aan fan van de JvTquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:06 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
* Tinuzzz_Talpa sluit zich aan bij de club.
Doe mijn nummer er ook even bij wil jequote:Op woensdag 18 juni 2008 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal er een beker bier naartoe gooien morgen, ok?
Ik heb nooit gezegd dat ik JVT kut vond en ik was er 2 jaar geleden niet bij.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nu is iedereen hier opeens al van het begin af aan fan van de JvTVreemd aangezien er vorige keer nog 50 man in de tent stonden na Watskeburt. Oh nee wacht, die zitten hier allemaal op fok natuurlijk
![]()
Ik zat toen achter de tent. En newbiedabadoe ookquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nu is iedereen hier opeens al van het begin af aan fan van de JvTVreemd aangezien er vorige keer nog 50 man in de tent stonden na Watskeburt. Oh nee wacht, die zitten hier allemaal op fok natuurlijk
![]()
Iddquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik zat toen achter de tent. En newbiedabadoe ook
Dus wij zijn geen die hards
Toppie dat er nog een techno artiest bevestigd is, maar in vergelijking met vorig jaar vind ik het nog verschrikkelijk magertjes. Mag toch hopen dat ze een aantal dj's moeten bevestigen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:02 schreef hydraulix het volgende:
Ellen Allien! Haar nieuwe album Sool is echt waanzinnig
Neem aan dat het nog wel een aantal bij zullen komen, maar vorig jaar zal lastig te evenaren zijn met Minus (Richie die een wereldset draaide) en Dave Clarke Invites.quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:35 schreef frenkck het volgende:
[..]
Toppie dat er nog een techno artiest bevestigd is, maar in vergelijking met vorig jaar vind ik het nog verschrikkelijk magertjes. Mag toch hopen dat ze een aantal dj's moeten bevestigen.
Nee joh, geen DJ's meer erbij. deze DJ's gaan allemaal een set van 10 uur draaienquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:35 schreef frenkck het volgende:
[..]
Toppie dat er nog een techno artiest bevestigd is, maar in vergelijking met vorig jaar vind ik het nog verschrikkelijk magertjes. Mag toch hopen dat ze een aantal dj's moeten bevestigen.
Ga ik ook heenquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:06 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ga naar Extrema, daar komt het halve Minus label. Al verwacht ik ze stiekem ook op LL ivm het tien jarig jubileum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |