Dat heb ik een miljoen jaar geleden al gedaan.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:54 schreef Tourniquet het volgende:
En Band of Horses graag.
Ik ga er eens achteraan, die wil ik ook best nog wel een keertje zien. Scheelt weer een bezoekje Tivoliquote:
bla bla bla: op korte termijn meer namenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ga er eens achteraan, die wil ik ook best nog wel een keertje zien. Scheelt weer een bezoekje Tivoli
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:01 schreef Rapid_Razor_Bob het volgende:
[..]
bla bla bla: op korte termijn meer namen
JOH!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:13 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Psssst, ik denk dat D_A niet serieus was
Je ex?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:01 schreef Ang3l het volgende:
Gerucht: Alphabeat
Mijn ex kwam met een site aandragen waarop hun tourschema stond en Lowlands stond er tussen. Op zich wel logisch gezien het een beginnend bandje is in NL, hun eerste cd net uit is en erg aanslaat. Criteria voor LL op zich.
Uh, ja? What's weird about that? Ga ik ook mee naar LL hoorquote:
Een broer dan hoorquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:18 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ze is als een zus voor 'm.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:18 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ze is als een zus voor 'm.
Een ex klinkt niet als een betrouwbare bron, voor mij.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uh, ja? What's weird about that? Ga ik ook mee naar LL hoor
*LOL* Wat heeft een ex nou te maken met de betrouwbaarheid? Als ik had gezegd "Een maat van mij had op een site gezien dat ...." dan was dat geloofwaardiger geweest?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:20 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Een ex klinkt niet als een betrouwbare bron, voor mij.
Ja.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* Wat heeft een ex nou te maken met de betrouwbaarheid? Als ik had gezegd "Een maat van mij had op een site gezien dat ...." dan was dat geloofwaardiger geweest?![]()
Precies. Het dak van de tent ging er zowat af!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Niks te poppy. Mika was ook de man vorig jaar
Niet zo leuk live?quote:Alphabeat in het voorprogramma van Mika later vorig jaar was daarentegen met zeer grote stip het sneuste optreden wat ik in 2007 heb mogen meemaken. Die kunnen dus best thuis blijven wat mij betreft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |