Notequote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat je blauw bent doet vooral afbreuk aan je status, mods![]()
verder klopt het wel
als je de leden van al die Engelse bandjes meetelt haal je dat zekerquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:04 schreef Luni het volgende:
[..]
25%? Dat lijkt me wel erg veel, dan zouden er ruim 10.000 Engelsen zijn.
Verkapte-kijk-mij-eens-heul-veul-vrienden-met-goede-muzieksmaak-hebben-post.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:02 schreef rubbereend het volgende:
bizar zo vroeg uitverkocht
maar ik heb ff wat vrienden gesmst en die ging er meteen op uit voor kaarten dus ik gok morgen om 13.45 uitverkocht
Ik heb ook nog geen kaartje, dus ik mag het zeggen!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:16 schreef Leugenaarslogica het volgende:
[..]
Verkapte-kijk-mij-eens-heul-veul-lakse-trage-sloebers-als-vrienden-hebben.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:16 schreef Leugenaarslogica het volgende:
[..]
Verkapte-kijk-mij-eens-heul-veul-vrienden-met-goede-muzieksmaak-hebben-post.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je de leden van al die Engelse bandjes meetelt haal je dat zeker
Jij heb vast Hyvesquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
meer kijk mij eens met veel mensen naar Lowlands gaan
vet technoviking op lowlandsquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:56 schreef Technoviking het volgende:
[..]
Lowlands verkocht vorig jaar sinds tijden weer eens uit.
(Morgenochtend maar even rapido naar het postkantoor)
Idd, daaaaaaag! Wij doen 't altijd met een stuk weiland van 20 bij 20, da's meer dan genoeg!!..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:33 schreef Laton het volgende:
stomme engelsen naast ons vorig jaar. die wilden een stuk weiland van 30 bji 30 vrijhouden.ehh ja. daaaaaag
zijn die niet al verboden door onze bemoeizuchtige regering?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Gelijk geen paddo's meer te krijgen langs de lijn Amsterdam-Biddinghuizen
Dit jaar gingen we toch voor een kleiner stukje en dan een 3 verdiepingen tent.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:35 schreef Tism het volgende:
[..]
Idd, daaaaaaag! Wij doen 't altijd met een stuk weiland van 20 bij 20, da's meer dan genoeg!!..
Wie neemt dat ding eigenlijk mee?? Ik niet, hoor!..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:38 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dit jaar gingen we toch voor een kleiner stukje en dan een 3 verdiepingen tent.
nou de grootste belediging van de dag is ook weer binnenquote:
Als je geen bron hebt staan ze er ook niet.quote:Op vrijdag 20 juni 200818:19 schreef D.zire het volgende:
JUSTICE!!!!!!
geen bron maar ze staan er wel
Als dat zo is: YAYquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:19 schreef D.zire het volgende:
JUSTICE!!!!!!
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:19 schreef D.zire het volgende:
JUSTICE!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |