GEM was al een tijdje bevestigd toch?quote:
Barbaar!quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:04 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Wie de neuq is Mark Lanegan? En wie zijn de Gutter Twins? En nog belangrijker... Wat doen ze voor kunstje?
quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:04 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Wie de neuq is Mark Lanegan? En wie zijn de Gutter Twins? En nog belangrijker... Wat doen ze voor kunstje?
quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:04 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Tja, het is toch wel een gat in je muzikale opvoeding als je Mark Lanegan niet kent, hoor.quote:
Wees blij, dan heb je nu nog veel moois te ontdekkenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:19 schreef SKa_BoSS het volgende:
* SKa_BoSS heeft duidelijk een gat in zijn muziekale opvoeging...
Ken 'm echt niet... Sorry...
Dan heb ik dus een gat in mn muzikale opvoedingquote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:23 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Tja, het is toch wel een gat in je muzikale opvoeding als je Mark Lanegan niet kent, hoor.
http://en.wikipedia.org/wiki/Mark_Lanegan
Inderdaad. Ik ken het ook nog niet zo lang, maar het is korte tijd wel een van mijn favorieten geworden. I'll take care of you is een geweldig album.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:23 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Wees blij, dan heb je nu nog veel moois te ontdekken
quote:Op zondag 18 mei 2008 16:01 schreef Memento-Mori het volgende:
over 3 maanden precies zit het er alweer op
Beter als andersomquote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan heb ik dus een gat in mn muzikale opvoeding
MSI is theatrale nietszeggendheid. Weer een eetpauze, dus.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:10 schreef On het volgende:
[..]
Ik vind MSI dan weer overhyped. Veel te hyperactief, te Amerikaans en een emo magneet.
Pro-ana emo's? Hoe kom je erop?quote:Op zondag 18 mei 2008 21:16 schreef vliegende_olifant het volgende:
MSI. Ik verwacht: kutmuziek, pitten en pro-ana emo's
conclusie:
Als ze haar haar afknipt is ze best neukbaar, anders is het net een ourwoud.quote:
Er zijn pro-ana sites, dat zijn profielensites waar anorexia meisjes (en soms ook jongens) elkaar helpen met afvallen. Frankrijk is het eerste land waar die sites verboden worden. Hier dus nog niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |