Ik ben tot de 48ste meegegaan, en het 6de nakaarttopicquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:41 schreef WalterSobchak het volgende:
13 alweer.. Hoeveel waren het er vorig jaar?
Inderdaad, die mogen wel weer komen, was wederom goed vorig jaar!quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:55 schreef Evil_Koekje het volgende:
LCD Soundsystem moet, maar zal wel niet.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:32 schreef Luni het volgende:
[..]
Inderdaad, die mogen wel weer komen, was wederom goed vorig jaar!
Ik stond bij de ijsschraapkar wat een uur duurde, ik heb alleen Yeah en New York gehoord. Daarna nog even Silent Disco gedaan, geïmproviseerd met een mp3-speler op. Jammer dat ik de enige was en mn mattie niet zo goed durfdequote:
NEEEEEEEE! Kan iemand dat arrogante kutwijf niet effe weghonen ofzo... Afgelopen keer was het ook al een lichtelijke aanfluiting... Heb niet het idee dat het sindsdien veel beter geworden is.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:08 schreef De Wouzeraar het volgende:
Anouk heeft zichzelf bevestigd in een interview.
Kan ik mooi op dat tijdstip naar een ander bandje.
quote:Nieuwe namen! / 15-5-2008
Als je grootouders bestaan uit The Cure, je moeder flirt met Suede en je ouweheer David Bowie heet kan je de klok er op gelijk zetten dat je Black Kids krijgt! We hebben ze maar direct geadopteerd. Cadeaus welkom tijdens kraamvisite half augustus!
Hardzwetende mannen in de hete zon op ongekende hoogte met broekdecolleté en bammetjes in broodtrommels. Muziek en bouw gaan hand in hand. Kijk maar naar combi The Village Peoples met bouwvakkers. Aandelen industriële punkrock zijn binnengehaald met de dames + heren van Mindless Self Indulgence. Succes verzekerd! Electropunk met looney podiumcapriolen.
Het volledige, tot nu toe bekendgemaakte programma vind je hier...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb vaak haast, zodat ik meer tijd heb om traag te zijn
Och, laat maar komen, mooi douche-/bierhaal-/schijt-/pis-/jointrook-/muntjeshaal-/pin-/neukmoment ofzo...quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:37 schreef ralfseltje het volgende:
Laten we een petitie beginnen om Anouk weg te houden, net als op Wacken bijna jaarlijks gebeurd
Je mag het beschouwen als een grapje. Ze zijn alweer verder gegaan met hun volgende plaat (die van Green Day dus). Hoogst waarschijnlijk zal er een enkel nummer in de volgende tour verschijnen maar een aparte tour zou niet komen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:02 schreef Mathijz het volgende:
Nog 2,5 weken en nog steeds weinig uitgelekt
Foxboro Hot Tubs, het garagerockproject van 3 leden van green day gaan ook touren. Lowlands mogelijk?
Het tofste nieuws tot nu toe, nu moet ik wel heenquote:Op donderdag 15 mei 2008 20:06 schreef Dupje het volgende:
The Gutter Twins komen volgens hun myspace op de 16de op lowlands.
Al gemeld, maar nu naam, bron en datum bij elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |