Ik verzaak niet, je bent alleen ongeduldig, en wie zijn ongeduldig... juist POLENquote:Op maandag 16 juni 2008 17:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Verzaken is voor Polen, dus wie is hier de Pool?
Martquote:Top 10 Topic-openers
1 MPG - 104
2 eer-ik - 101
3 OA - 98
4 vrolijke-frits - 63
5 JortK - 56
6 Kuukske - 47
7 Pheno - 43
8 juon_jacket1 - 41
9 indahnesia.com - 36
10 BrandX - 36
Ik ben helemaal niet ongeduldig, ik wijs je alleen op de achterstand van 1 topic bij de activiteiten die je bent gaan doen de laatste tijdquote:Op maandag 16 juni 2008 17:11 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik verzaak niet, je bent alleen ongeduldig, en wie zijn ongeduldig... juist POLEN
Ja maar jij weet ook dat die activiteiten niet tijdens werktijden plaatsvinden, je luisterd niet, en wie luisteren er nog meer niet, juist... POLENquote:Op maandag 16 juni 2008 17:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet ongeduldig, ik wijs je alleen op de achterstand van 1 topic bij de activiteiten die je bent gaan doen de laatste tijd.
En weet je wat Polen ook doen graag doen? Op de kast zitten!. Is het gezellig daarboven?quote:Op maandag 16 juni 2008 17:13 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja maar jij weet ook dat die activiteiten niet tijdens werktijden plaatsvinden, je luisterd niet, en wie luisteren er nog meer niet, juist... POLEN
Doeiquote:
Weet je wat homofielen doen, in de kast zitten, is het donker daarbinnen?quote:Op maandag 16 juni 2008 17:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
En weet je wat Polen ook doen graag doen? Op de kast zitten!. Is het gezellig daarboven?
Geen idee, ik zal zo even op het deurtje kloppen en het ze vragenquote:Op maandag 16 juni 2008 17:17 schreef JortK het volgende:
[..]
Weet je wat homofielen doen, in de kast zitten, is het donker daarbinnen?
Succesquote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 17:13 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja maar jij weet ook dat die activiteiten niet tijdens werktijden plaatsvinden, je luisterd niet, en wie luisteren er nog meer niet, juist... POLEN
quote:
weekend is bijna voorbijquote:
Dat zeggen pedos ookquote:Op maandag 16 juni 2008 17:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Een kinderhand is gauw gevuld hè
nu nog nietquote:
past dat?quote:
beetje vouwen enzo en vooral niet stoppen als ze begin te jammerenquote:
Als ik voor een gezelschap kook zet ik ook vaak allemaal aparte schaaltjes neer, dan kan iedereen kiezen wat ie lekker vind.quote:Op maandag 16 juni 2008 17:57 schreef Klonk het volgende:
ben jij ook zo´n vreemde ik eet alles apart, zo irritant als je voor dat soort mensen moet koken :´)
Nee, de kippenborst zat door de couscous.quote:Op maandag 16 juni 2008 17:57 schreef Klonk het volgende:
ben jij ook zo´n vreemde ik eet alles apart, zo irritant als je voor dat soort mensen moet koken :´)
slaap lekkerquote:Op maandag 16 juni 2008 18:21 schreef indahnesia.com het volgende:
ga maar naar bed... ben toch wel een beetje moe
quote:Op maandag 16 juni 2008 18:48 schreef eer-ik het volgende:
I like the way you walk, I like the way you talk, Suzy Q.
Ik hoop het voor jequote:Op maandag 16 juni 2008 19:27 schreef JortK het volgende:
Achter me nieuwe router, hopen dat deze het wat beter doet dan die oude die ik had
Een goed begin schijnt het halve werk te zijn tochquote:
Klaar met tentamen?quote:
Mja.. wat een ramp zeg. Bleg! Nog 3 te gaan (en dan nog die allemaal herkansen gok ik)quote:
Ga dan leren ofzoquote:Op maandag 16 juni 2008 20:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja.. wat een ramp zeg. Bleg! Nog 3 te gaan (en dan nog die allemaal herkansen gok ik)
quote:Op maandag 16 juni 2008 20:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja.. wat een ramp zeg. Bleg! Nog 3 te gaan (en dan nog die allemaal herkansen gok ik)
Mag ik ook ff pauze?quote:
Pff.. Jij ook sterkte en succes dan!!quote:Op maandag 16 juni 2008 20:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Sterkte en succes met leren. Ik heb er nog 4 te gaan![]()
Thee asjeblieft, met een scheppie suikerquote:
quote:
Dankjequote:
Wat danquote:Op maandag 16 juni 2008 20:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
Ik heb er nog iets lekkers bij
Iets van chocolade met iets wits er in dat vaag smaakt naar alcohol.quote:
Neuh, Sonja Bakker is flauwekul, gezond eten dat kan iedereen verzinnenquote:
Blijkbaar niet, anders had het geen succes geweestquote:Op maandag 16 juni 2008 20:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
Neuh, Sonja Bakker is flauwekul, gezond eten dat kan iedereen verzinnen
zal ik ook dieetboekjes gaan schrijven, hordes domme huisvrouwen zitten op een nieuwe dieet god te wachtenquote:Op maandag 16 juni 2008 20:35 schreef JortK het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, anders had het geen succes geweest
*ook oefent*quote:
Ik zou het gewoon doenquote:Op maandag 16 juni 2008 20:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
zal ik ook dieetboekjes gaan schrijven, hordes domme huisvrouwen zitten op een nieuwe dieet god te wachten
Ga dieet boeken schrijvenquote:Op maandag 16 juni 2008 20:44 schreef Fha het volgende:
Pff ik verveel me.
ik ook, maar ik kon kiezen met m´n vriendin mee op bezoek bij een demente tante of thuis blijven en me vervelenquote:
* afwas en strijk aanbiedtquote:
Hmm erg verleidelijk hoor (quote:
Samen?quote:
ben jij altijd zo positief?quote:
Ach, ik gebruik neusspray tenminste alleen als ik verkouden benquote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 20:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ach, ik gebruik neusspray tenminste alleen als ik verkouden ben
Ga je beginnen tyfus modquote:Op maandag 16 juni 2008 20:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ach, ik gebruik neusspray tenminste alleen als ik verkouden ben
Nu kun je niet meer fappen met je goede hand?quote:Op maandag 16 juni 2008 21:17 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij ben ik iets te fanatiek geweest met die schouderoefening.
JortKelderquote:
Met de andere hand ook niet meerquote:Op maandag 16 juni 2008 21:22 schreef JortK het volgende:
[..]
Nu kun je niet meer fappen met je goede hand?
Ik moet er nog steeds 2 openen om bij het illustere duo aansluiting te vinden...quote:
Je kunt helemaal niet meer fappen?quote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 21:42 schreef OA het volgende:
[..]
Ik moet er nog steeds 2 openen om bij het illustere duo aansluiting te vinden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:
quote:
quote:
trustequote:Op maandag 16 juni 2008 22:33 schreef DaMart het volgende:
Ik ga ook maar weer eens verstandig doen en slapen... om 6 uur pest de wekker me weer.
ah is dat het!quote:
Heb ik ook, ben ik online is er niemandquote:Op maandag 16 juni 2008 23:12 schreef Muck het volgende:
[..]
ah is dat het!
Ik vroeg me al af waarom er echt niemand online was
Nu heeeeel voorzichtig 2 mensenquote:Op maandag 16 juni 2008 23:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heb ik ook, ben ik online is er niemand
Jamaar... Jamaar... Jij bent zelf niet eens onlinequote:Op maandag 16 juni 2008 23:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Nu heeeeel voorzichtig 2 mensen
die ik eigenlijk helemaal niet wil spreken
Slaap lekker fritsquote:
nee,quote:Op maandag 16 juni 2008 23:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Jamaar... Jamaar... Jij bent zelf niet eens online
quote:Op maandag 16 juni 2008 23:32 schreef Muck het volgende:
Nu weet ik het zeker M, jullie Limbo's zijn gestoord![]()
http://www.marktplaats.nl(...)%26fs%3D1%26xref%3D1
quote:
quote:
leuk joh, als je de auto langer dan een maand in je bezit wilt hebbenquote:
Whehe... Zie het als een uit de klauwen gelopen EK-fan artikel. Ten minste houdbaar tot de kwartfinalequote:Op maandag 16 juni 2008 23:36 schreef Muck het volgende:
[..]
leuk joh, als je de auto langer dan een maand in je bezit wilt hebben
NachtWachtquote:
Goede conclusiequote:Op maandag 16 juni 2008 23:43 schreef Sander170 het volgende:
Sander170 = NachtWacht = Vannacht = Nacht.
Je hebt me ook niet toegevoegdquote:
voor slechts 3500 euroquote:Op maandag 16 juni 2008 23:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe... Zie het als een uit de klauwen gelopen EK-fan artikel. Ten minste houdbaar tot de kwartfinale
quote:
doe niet zo hipquote:Op maandag 16 juni 2008 23:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je hebt me ook niet toegevoegd
Dat dusquote:
welnee, de APK is nog verlopen ook he!quote:Op maandag 16 juni 2008 23:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Makkelijk verdiend als een gek dat ervoor geeft, want zoveel is dat barrel zonder welpies bij lange na niet waard
quote:
Ik kan er niets aan doen, ik ben nou eenmaal zoquote:
Sanderquote:
Ergens zenuwachtig voor?quote:
je snippert dus geen saai wit papier?quote:Op maandag 16 juni 2008 23:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen, ik ben nou eenmaal zo![]()
Hahaha nee dat nietquote:
Papier doet allemaal van die hippe, gekleurde bledjes versnipperenquote:
Nog 1 minuutquote:
Ik snipper het liefst papier met een kleurtjequote:
Confettiquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik snipper het liefst papier met een kleurtje
je mag mijn blauwe brieven wel snipperen hoorquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik snipper het liefst papier met een kleurtje
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:14 schreef Muck het volgende:
[..]
je mag mijn blauwe brieven wel snipperen hoor
en misschien een keer een koffiebroodjequote:
Papierversnipperaar welquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:23 schreef Fha het volgende:
Een koffiebroodje versnipperen?!
onze papierversnipperaar welquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:23 schreef Fha het volgende:
Een koffiebroodje versnipperen?!
goed nieuwsquote:Op dinsdag 17 juni 2008 06:31 schreef OA het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)e_goed_voor_een_mens
quote:05. 170 JortK
09. 127 Papierversnipperaar
23. 086 Houniet
38. 072 MPG
51. 065 Pheno
98. 045 Kuukske
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
Daarvoor ben je fapmod, veel posts bekijken in je subforum, fapfapfap and on to the next post.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik sta er helemaal niet in. Nog beter
dan heeft ie volgens mij stiekum wel het leukste modbaantjequote:Op dinsdag 17 juni 200808:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarvoor ben je fapmod, veel posts bekijken in je subforum, fapfapfap and on to the next post.
nah, al dat fappen, daar wordt ie ruw vanquote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan heeft ie volgens mij stiekum wel het leukste modbaantje
Nee, dank je, dat zou ik weer net zo snel uitkotsenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:31 schreef Klonk het volgende:
koffiie
proost, ik trek een biertje open.quote:Op dinsdag 17 juni 200808:31 schreef Klonk het volgende:
koffiie
geen last vanquote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dank je, dat zou ik weer net zo snel uitkotsen
ook lekkerquote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
proost, ik trek een biertje open.
wie? De mod of zijn 'kleine vriend'quote:Op dinsdag 17 juni 200808:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
nah, al dat fappen, daar wordt ie ruw van [afbeelding]
TMIquote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wie? De mod of zijn 'kleine vriend'
Ik zit al anderhalf uur, dankquote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zo, Pheno, ga daar maar aan staan ...
Ik verstond je alleen niet, harder schreeuwen!quote:
Ik wil niet eens weten.quote:
het is net zo lekker rustig hier, dan ga ik niet lopen schreeuwenquote:Op dinsdag 17 juni 200808:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik verstond je alleen niet, harder schreeuwen!
Ik zit er sterk over te denken om toch even te gaan lopen. Cup a soupquote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
oh, dan blijf maar lekker zitten
zitten?quote:Op dinsdag 17 juni 200808:38 schreef Pheno het volgende:
*burp. Niets te doen, rustig op het werk qua collega's. WTF doe ik hier [afbeelding]
ben je weer in een spambui?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het is net zo lekker rustig hier, dan ga ik niet lopen schreeuwen
naar huis gaanquote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:38 schreef Pheno het volgende:
*burp. Niets te doen, rustig op het werk qua collega's. WTF doe ik hier
maak nou toch eens een keuze zeg!quote:Op dinsdag 17 juni 200808:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zit er sterk over te denken om toch even te gaan lopen. Cup a soup
nee, vervelen. Dus af en toe wiebelen op de stoel. Nee, niet zoals de konijnen.quote:
Keuze is voor het plebsquote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maak nou toch eens een keuze zeg!
ikkuh? Nee hoor.. ik ga na mijn biertje de gazebo schoonmaken, kan ik er vanmiddag een tukkie in doenquote:
tukkies ftwquote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ikkuh? Nee hoor.. ik ga na mijn biertje de gazebo schoonmaken, kan ik er vanmiddag een tukkie in doen
da's wel jammer, want zoals konijntjes wiebelen is leuker dan met een stoel wiebelenquote:Op dinsdag 17 juni 200808:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, vervelen. Dus af en toe wiebelen op de stoel. Nee, niet zoals de konijnen.
konijntjes zijn liefquote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, vervelen. Dus af en toe wiebelen op de stoel. Nee, niet zoals de konijnen.
True, true...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
da's wel jammer, want zoals konijntjes wiebelen is leuker dan met een stoel wiebelen
douwe egbert?quote:
dat zoeken we even opquote:
neuh, dan toch liever gewoon, lekker gebraden en persoonlijk de kop ingeslagen door mijn schoonvaderquote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
als sate doen ze het inderdaad niet slecht
gedaanquote:
dat is ook een oplossing.quote:Op dinsdag 17 juni 200808:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
neuh, dan toch liever gewoon, lekker gebraden en persoonlijk de kop ingeslagen door mijn schoonvader [afbeelding]
Check.quote:Op dinsdag 17 juni 200808:31 schreef Klonk het volgende:
koffiie
hermafrodiet woord dusquote:Op dinsdag 17 juni 200808:43 schreef Pheno het volgende:
plebs1 (dev)
1 de niet-patriciërs bij de oude Romeinen
plebs2 (het)
1 (pejoratief) het gewone volk
Toch het.
ah, gelukkig toch nog een mede koffie drinker, al die bier en thee softies hierquote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Check.
En alvast wat problemen troubleshooten
bahquote:
Bierquote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
ah, gelukkig toch nog een mede koffie drinker, al die bier en thee softies hier
quote:
dan heb ik liever 'lekkere vrouwen' dan 'knulletjes die je van alles wijs kunt maken'...quote:Op dinsdag 17 juni 200808:49 schreef OA het volgende:
Vandaag zijn de accountants weer eens op bezoek... Normaal sta ik dan niet te springen, maar nu hebben ze stagiairs meegenomen... Geen lekkere vrouwen, maar van die knulletjes die je van alles wijs kunt maken... [afbeelding] [afbeelding]
Schoolmeisjes in uniformquote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:48 schreef indahnesia.com het volgende:
whhehe... 6 jongeren opgepakt in Surabaya (2e grootste stad van het land) ten tijde van een sexfeest. Sommigen nog in schooluniform.. dan heb je wel stijl zeg
De politie nam in beslag: 3 x 54" tv, 6 matrassen en 4 kussens... WTF? Wie wil er nu matrassen en kussens met vlekken en zo
gratis vermaakquote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:49 schreef OA het volgende:
Vandaag zijn de accountants weer eens op bezoek... Normaal sta ik dan niet te springen, maar nu hebben ze stagiairs meegenomen... Geen lekkere vrouwen, maar van die knulletjes die je van alles wijs kunt maken...![]()
ach ja, in de media wordt het gebracht als schandalig, on-Indonesisch en dergelijke maar het feit is dat 97% van de 18-jarige vrouwen in Yogyakarta geen maagd meer is. Dat strookt niet met het aantal getrouwde 18-jarige vrouwen, dus gaan er een hele hoop voorbij aan de ongeschreven wetten en cultuur-regeltjes... officieel is het 'geen seks voor het huwelijk' dus.. jaja...quote:Op dinsdag 17 juni 200808:51 schreef OA het volgende:
[..]
Schoolmeisjes in uniform [afbeelding]
Schooljongetjes in uniform [afbeelding]
O, ze stellen vragen over van alles en nog wat. Vooral over dingen die net niet helemaal zijn gegaan zoals het hoort... Heb ik altijd wel een mooi smoesje voor.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan heb ik liever 'lekkere vrouwen' dan 'knulletjes die je van alles wijs kunt maken'...
WAT maak je ze wijs trouwens?
Die 97% komen voort uit eigen onderzoekquote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ach ja, in de media wordt het gebracht als schandalig, on-Indonesisch en dergelijke maar het feit is dat 97% van de 18-jarige vrouwen in Yogyakarta geen maagd meer is. Dat strookt niet met het aantal getrouwde 18-jarige vrouwen, dus gaan er een hele hoop voorbij aan de ongeschreven wetten en cultuur-regeltjes... officieel is het 'geen seks voor het huwelijk' dus.. jaja...
Eigenlijk voor de rest alles. ALghoewel, bier heb ik gewoon lang al niet op. kutprincipes van me ook .quote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij drinkt geen koffie, bier... wat nog meer niet?
ja, verkeerde ordners doen het altijd wel goed ja.. "maar het moet daar echt in zitten, zoek maar verder"quote:Op dinsdag 17 juni 200808:53 schreef OA het volgende:
[..]
O, ze stellen vragen over van alles en nog wat. Vooral over dingen die net niet helemaal zijn gegaan zoals het hoort... Heb ik altijd wel een mooi smoesje voor. [afbeelding]
En ik laat ze zoeken in verkeerde ordners. Gewoon een beetje flauwe grapjes dus... [afbeelding]
Mja, je moet wat als je verder saaie collegae hebt... [afbeelding]
Dat had ik misschien moeten melden ja.. Nee, dat is geen eigen onderzoekquote:Op dinsdag 17 juni 200808:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
Die 97% komen voort uit eigen onderzoek [afbeelding]
inderdaad een kutprincipe ja, geen dier drinkenquote:Op dinsdag 17 juni 200808:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eigenlijk voor de rest alles. ALghoewel, bier heb ik gewoon lang al niet op. kutprincipes van me ook .
Precies. En dan later weet je ineens weer waar het wel is...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, verkeerde ordners doen het altijd wel goed ja.. "maar het moet daar echt in zitten, zoek maar verder"
dwaze onderzoekjes komen over de hele wereld voorquote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat had ik misschien moeten melden ja.. Nee, dat is geen eigen onderzoeker is hier in de stad vorig jaar een onderzoek gehouden volgens mij, of alweer twee jaar terug...
Heel toevalligquote:Op dinsdag 17 juni 200808:58 schreef OA het volgende:
[..]
Precies. En dan later weet je ineens weer waar het wel is... [afbeelding]
ja, maar wel frappant en ook direct weggeschoven, want het strookte totaal niet met 'hoe het zou moeten'.. lijken soms net mensen die Indonesiersquote:Op dinsdag 17 juni 200808:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
dwaze onderzoekjes komen over de hele wereld voor [afbeelding]
dieren drinken vind ik wat minder ja. Maar het gata meer om het verkeer en alcohol principequote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
inderdaad een kutprincipe ja, geen dier drinken
Hier ook niet.quote:
Maar er is hier in de buurt (paar uur rijden) een bergplateau waar het kan vriezen 's nachts.. er worden dan ook spruitjes verbouwdquote:
dieren is minder ja.. bieren danquote:Op dinsdag 17 juni 200809:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
dieren drinken vind ik wat minder ja. Maar het gata meer om het verkeer en alcohol principe [afbeelding]
De enige die wel gewoon normaal werkt op Fokquote:Op dinsdag 17 juni 200809:01 schreef Slarioux het volgende:
[..]
En wat voor een crappy quickquote gebruik jij dat ie [afbeelding] maakt van een smiley?
gadverquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Maar er is hier in de buurt (paar uur rijden) een bergplateau waar het kan vriezen 's nachts.. er worden dan ook spruitjes verbouwd(Maar die blijven ranzig, net als die in Nederland.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |