slaap lekkerquote:Op maandag 16 juni 2008 18:21 schreef indahnesia.com het volgende:
ga maar naar bed... ben toch wel een beetje moe
quote:Op maandag 16 juni 2008 18:48 schreef eer-ik het volgende:
I like the way you walk, I like the way you talk, Suzy Q.
Ik hoop het voor jequote:Op maandag 16 juni 2008 19:27 schreef JortK het volgende:
Achter me nieuwe router, hopen dat deze het wat beter doet dan die oude die ik had
Een goed begin schijnt het halve werk te zijn tochquote:
Klaar met tentamen?quote:
Mja.. wat een ramp zeg. Bleg! Nog 3 te gaan (en dan nog die allemaal herkansen gok ik)quote:
Ga dan leren ofzoquote:Op maandag 16 juni 2008 20:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja.. wat een ramp zeg. Bleg! Nog 3 te gaan (en dan nog die allemaal herkansen gok ik)
quote:Op maandag 16 juni 2008 20:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja.. wat een ramp zeg. Bleg! Nog 3 te gaan (en dan nog die allemaal herkansen gok ik)
Mag ik ook ff pauze?quote:
Pff.. Jij ook sterkte en succes dan!!quote:Op maandag 16 juni 2008 20:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Sterkte en succes met leren. Ik heb er nog 4 te gaan![]()
Thee asjeblieft, met een scheppie suikerquote:
quote:
Dankjequote:
Wat danquote:Op maandag 16 juni 2008 20:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
Ik heb er nog iets lekkers bij
Iets van chocolade met iets wits er in dat vaag smaakt naar alcohol.quote:
Neuh, Sonja Bakker is flauwekul, gezond eten dat kan iedereen verzinnenquote:
Blijkbaar niet, anders had het geen succes geweestquote:Op maandag 16 juni 2008 20:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
Neuh, Sonja Bakker is flauwekul, gezond eten dat kan iedereen verzinnen
zal ik ook dieetboekjes gaan schrijven, hordes domme huisvrouwen zitten op een nieuwe dieet god te wachtenquote:Op maandag 16 juni 2008 20:35 schreef JortK het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, anders had het geen succes geweest
*ook oefent*quote:
Ik zou het gewoon doenquote:Op maandag 16 juni 2008 20:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
zal ik ook dieetboekjes gaan schrijven, hordes domme huisvrouwen zitten op een nieuwe dieet god te wachten
Ga dieet boeken schrijvenquote:Op maandag 16 juni 2008 20:44 schreef Fha het volgende:
Pff ik verveel me.
ik ook, maar ik kon kiezen met m´n vriendin mee op bezoek bij een demente tante of thuis blijven en me vervelenquote:
* afwas en strijk aanbiedtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |