Ik verzaak niet, je bent alleen ongeduldig, en wie zijn ongeduldig... juist POLENquote:Op maandag 16 juni 2008 17:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Verzaken is voor Polen, dus wie is hier de Pool?
Martquote:Top 10 Topic-openers
1 MPG - 104
2 eer-ik - 101
3 OA - 98
4 vrolijke-frits - 63
5 JortK - 56
6 Kuukske - 47
7 Pheno - 43
8 juon_jacket1 - 41
9 indahnesia.com - 36
10 BrandX - 36
Ik ben helemaal niet ongeduldig, ik wijs je alleen op de achterstand van 1 topic bij de activiteiten die je bent gaan doen de laatste tijdquote:Op maandag 16 juni 2008 17:11 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik verzaak niet, je bent alleen ongeduldig, en wie zijn ongeduldig... juist POLEN
Ja maar jij weet ook dat die activiteiten niet tijdens werktijden plaatsvinden, je luisterd niet, en wie luisteren er nog meer niet, juist... POLENquote:Op maandag 16 juni 2008 17:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet ongeduldig, ik wijs je alleen op de achterstand van 1 topic bij de activiteiten die je bent gaan doen de laatste tijd.
En weet je wat Polen ook doen graag doen? Op de kast zitten!. Is het gezellig daarboven?quote:Op maandag 16 juni 2008 17:13 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja maar jij weet ook dat die activiteiten niet tijdens werktijden plaatsvinden, je luisterd niet, en wie luisteren er nog meer niet, juist... POLEN
Doeiquote:
Weet je wat homofielen doen, in de kast zitten, is het donker daarbinnen?quote:Op maandag 16 juni 2008 17:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
En weet je wat Polen ook doen graag doen? Op de kast zitten!. Is het gezellig daarboven?
Geen idee, ik zal zo even op het deurtje kloppen en het ze vragenquote:Op maandag 16 juni 2008 17:17 schreef JortK het volgende:
[..]
Weet je wat homofielen doen, in de kast zitten, is het donker daarbinnen?
Succesquote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 17:13 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja maar jij weet ook dat die activiteiten niet tijdens werktijden plaatsvinden, je luisterd niet, en wie luisteren er nog meer niet, juist... POLEN
quote:
weekend is bijna voorbijquote:
Dat zeggen pedos ookquote:Op maandag 16 juni 2008 17:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Een kinderhand is gauw gevuld hè
nu nog nietquote:
past dat?quote:
beetje vouwen enzo en vooral niet stoppen als ze begin te jammerenquote:
Als ik voor een gezelschap kook zet ik ook vaak allemaal aparte schaaltjes neer, dan kan iedereen kiezen wat ie lekker vind.quote:Op maandag 16 juni 2008 17:57 schreef Klonk het volgende:
ben jij ook zo´n vreemde ik eet alles apart, zo irritant als je voor dat soort mensen moet koken :´)
Nee, de kippenborst zat door de couscous.quote:Op maandag 16 juni 2008 17:57 schreef Klonk het volgende:
ben jij ook zo´n vreemde ik eet alles apart, zo irritant als je voor dat soort mensen moet koken :´)
slaap lekkerquote:Op maandag 16 juni 2008 18:21 schreef indahnesia.com het volgende:
ga maar naar bed... ben toch wel een beetje moe
quote:Op maandag 16 juni 2008 18:48 schreef eer-ik het volgende:
I like the way you walk, I like the way you talk, Suzy Q.
Ik hoop het voor jequote:Op maandag 16 juni 2008 19:27 schreef JortK het volgende:
Achter me nieuwe router, hopen dat deze het wat beter doet dan die oude die ik had
Een goed begin schijnt het halve werk te zijn tochquote:
Klaar met tentamen?quote:
Mja.. wat een ramp zeg. Bleg! Nog 3 te gaan (en dan nog die allemaal herkansen gok ik)quote:
Ga dan leren ofzoquote:Op maandag 16 juni 2008 20:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja.. wat een ramp zeg. Bleg! Nog 3 te gaan (en dan nog die allemaal herkansen gok ik)
quote:Op maandag 16 juni 2008 20:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja.. wat een ramp zeg. Bleg! Nog 3 te gaan (en dan nog die allemaal herkansen gok ik)
Mag ik ook ff pauze?quote:
Pff.. Jij ook sterkte en succes dan!!quote:Op maandag 16 juni 2008 20:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Sterkte en succes met leren. Ik heb er nog 4 te gaan![]()
Thee asjeblieft, met een scheppie suikerquote:
quote:
Dankjequote:
Wat danquote:Op maandag 16 juni 2008 20:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
Ik heb er nog iets lekkers bij
Iets van chocolade met iets wits er in dat vaag smaakt naar alcohol.quote:
Neuh, Sonja Bakker is flauwekul, gezond eten dat kan iedereen verzinnenquote:
Blijkbaar niet, anders had het geen succes geweestquote:Op maandag 16 juni 2008 20:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
Neuh, Sonja Bakker is flauwekul, gezond eten dat kan iedereen verzinnen
zal ik ook dieetboekjes gaan schrijven, hordes domme huisvrouwen zitten op een nieuwe dieet god te wachtenquote:Op maandag 16 juni 2008 20:35 schreef JortK het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, anders had het geen succes geweest
*ook oefent*quote:
Ik zou het gewoon doenquote:Op maandag 16 juni 2008 20:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
zal ik ook dieetboekjes gaan schrijven, hordes domme huisvrouwen zitten op een nieuwe dieet god te wachten
Ga dieet boeken schrijvenquote:Op maandag 16 juni 2008 20:44 schreef Fha het volgende:
Pff ik verveel me.
ik ook, maar ik kon kiezen met m´n vriendin mee op bezoek bij een demente tante of thuis blijven en me vervelenquote:
* afwas en strijk aanbiedtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |