Samen?quote:
ben jij altijd zo positief?quote:
Ach, ik gebruik neusspray tenminste alleen als ik verkouden benquote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 20:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ach, ik gebruik neusspray tenminste alleen als ik verkouden ben
Ga je beginnen tyfus modquote:Op maandag 16 juni 2008 20:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ach, ik gebruik neusspray tenminste alleen als ik verkouden ben
Nu kun je niet meer fappen met je goede hand?quote:Op maandag 16 juni 2008 21:17 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij ben ik iets te fanatiek geweest met die schouderoefening.
JortKelderquote:
Met de andere hand ook niet meerquote:Op maandag 16 juni 2008 21:22 schreef JortK het volgende:
[..]
Nu kun je niet meer fappen met je goede hand?
Ik moet er nog steeds 2 openen om bij het illustere duo aansluiting te vinden...quote:
Je kunt helemaal niet meer fappen?quote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 21:42 schreef OA het volgende:
[..]
Ik moet er nog steeds 2 openen om bij het illustere duo aansluiting te vinden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:
quote:
quote:
trustequote:Op maandag 16 juni 2008 22:33 schreef DaMart het volgende:
Ik ga ook maar weer eens verstandig doen en slapen... om 6 uur pest de wekker me weer.
ah is dat het!quote:
Heb ik ook, ben ik online is er niemandquote:Op maandag 16 juni 2008 23:12 schreef Muck het volgende:
[..]
ah is dat het!
Ik vroeg me al af waarom er echt niemand online was
Nu heeeeel voorzichtig 2 mensenquote:Op maandag 16 juni 2008 23:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heb ik ook, ben ik online is er niemand
Jamaar... Jamaar... Jij bent zelf niet eens onlinequote:Op maandag 16 juni 2008 23:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Nu heeeeel voorzichtig 2 mensen
die ik eigenlijk helemaal niet wil spreken
Slaap lekker fritsquote:
nee,quote:Op maandag 16 juni 2008 23:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Jamaar... Jamaar... Jij bent zelf niet eens online
quote:Op maandag 16 juni 2008 23:32 schreef Muck het volgende:
Nu weet ik het zeker M, jullie Limbo's zijn gestoord![]()
http://www.marktplaats.nl(...)%26fs%3D1%26xref%3D1
quote:
quote:
leuk joh, als je de auto langer dan een maand in je bezit wilt hebbenquote:
Whehe... Zie het als een uit de klauwen gelopen EK-fan artikel. Ten minste houdbaar tot de kwartfinalequote:Op maandag 16 juni 2008 23:36 schreef Muck het volgende:
[..]
leuk joh, als je de auto langer dan een maand in je bezit wilt hebben
NachtWachtquote:
Goede conclusiequote:Op maandag 16 juni 2008 23:43 schreef Sander170 het volgende:
Sander170 = NachtWacht = Vannacht = Nacht.
Je hebt me ook niet toegevoegdquote:
voor slechts 3500 euroquote:Op maandag 16 juni 2008 23:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe... Zie het als een uit de klauwen gelopen EK-fan artikel. Ten minste houdbaar tot de kwartfinale
quote:
doe niet zo hipquote:Op maandag 16 juni 2008 23:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je hebt me ook niet toegevoegd
Dat dusquote:
welnee, de APK is nog verlopen ook he!quote:Op maandag 16 juni 2008 23:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Makkelijk verdiend als een gek dat ervoor geeft, want zoveel is dat barrel zonder welpies bij lange na niet waard
quote:
Ik kan er niets aan doen, ik ben nou eenmaal zoquote:
Sanderquote:
Ergens zenuwachtig voor?quote:
je snippert dus geen saai wit papier?quote:Op maandag 16 juni 2008 23:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen, ik ben nou eenmaal zo![]()
Hahaha nee dat nietquote:
Papier doet allemaal van die hippe, gekleurde bledjes versnipperenquote:
Nog 1 minuutquote:
Ik snipper het liefst papier met een kleurtjequote:
Confettiquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik snipper het liefst papier met een kleurtje
je mag mijn blauwe brieven wel snipperen hoorquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik snipper het liefst papier met een kleurtje
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:14 schreef Muck het volgende:
[..]
je mag mijn blauwe brieven wel snipperen hoor
en misschien een keer een koffiebroodjequote:
Papierversnipperaar welquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:23 schreef Fha het volgende:
Een koffiebroodje versnipperen?!
onze papierversnipperaar welquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:23 schreef Fha het volgende:
Een koffiebroodje versnipperen?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |