ik krijg af en toe nu ook een DNS errorquote:
quote:
echt welquote:
De volgende is voor jouquote:
thx , heb idd wel even een litertje nodig van dat spul. 4,5 uur slapen doet een mens geen goedquote:
hihi maakt niet uit hoorquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:27 schreef draculettetje het volgende:
ik ben er ook weer! ik moet in deze zijn...
c daarna bquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:29 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
Hmm nu beginnen de Fransen hier op het werk te zeggen dat ze ons vrijdag van de mat afspelen op het EK![]()
Zal ik
a. Slaan
b. Schoppen
c. Ze allemaal ontslaan
d. hun confronteren met het bar slechte spel van gisterquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:29 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
Hmm nu beginnen de Fransen hier op het werk te zeggen dat ze ons vrijdag van de mat afspelen op het EK![]()
Zal ik
a. Slaan
b. Schoppen
c. Ze allemaal ontslaan
Ja die deal komt er..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
c daarna b
alhoewel, dit is een open kans voor gebak sgele
Het zijn Fransen... die hebben een plaat voor de kop zo dik als Ien Dalesquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:32 schreef tripack het volgende:
[..]
d. hun confronteren met het bar slechte spel van gister
hahahaquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja die deal komt er..
Als Frankrijk wint, krijgen ze gebak van me... Verliest Nederland niet (die gasten denken echt dat we dik gaan verliezen), krijgen wij gebak, + hele week koffie halen
hoe komt dat zo?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:35 schreef draculettetje het volgende:
ow en ik ben deze week thuis
En bedankt hequote:
Zo bedoel ik het nietquote:
mag van de dokter niet lopen in ieder geval zo min mogelijkquote:
Resultaat na mijn vakantie:quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
thx , heb idd wel even een litertje nodig van dat spul. 4,5 uur slapen doet een mens geen goed
joh! dat schiet idd niet op zeg!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mag van de dokter niet lopen in ieder geval zo min mogelijk
heb een ontstoken enkel aan mn goede poot!
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mag van de dokter niet lopen in ieder geval zo min mogelijk
heb een ontstoken enkel aan mn goede poot!
mja gisteren ook nog iets van 3,5 liter bier op , en dat ga ik nu wel merken.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Resultaat na mijn vakantie:
zondag op maandag: 3,5
maandag op dinsdag: 4,5
----------------------------------
Heb nu al niet meer het idee dat ik op vakantie ben geweest
nee idd! heb wel meteen antibiotica gekregen omdat ik die voet echt nodig heb ook om te lopenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
joh! dat schiet idd niet op zeg!
tja ik ben aardig verdoofd van mn medicatie voor mn andere poot maar als ik er op sta voel ik het te goed zeg maarquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:45 schreef tripack het volgende:
[..]das k u t .... is het erg pijnlijk?
hopen dat de ontsteking snel wegtrekt
waar laten jullie het?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja gisteren ook nog iets van 3,5 liter bier op , en dat ga ik nu wel merken.
en dankzij mn lieftallige collega mag ik ook nog langer doorwerken ook!
hopelijk slaat de antibiotica snel aan zeg. hoe lang duurt zoiets ?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee idd! heb wel meteen antibiotica gekregen omdat ik die voet echt nodig heb ook om te lopen
ben dan ook strenger tegen mezelf me aan het advies van de dokter te houden!
kan het er niet bij hebben mn goede poot ook kapot te lopen zeg maar
ik hoop snelquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hopelijk slaat de antibiotica snel aan zeg. hoe lang duurt zoiets ?
ik heb niet zozeer hoofdpijn, ben eerder uitgeput! uurtje slapen zou wonderen doen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
waar laten jullie het?
is de hoofdpijn wel al minder WL?
Ja dat gevoel ken ik ook..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Resultaat na mijn vakantie:
zondag op maandag: 3,5
maandag op dinsdag: 4,5
----------------------------------
Heb nu al niet meer het idee dat ik op vakantie ben geweest
ow ik dacht dat je ook hoofdpijn hadquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb niet zozeer hoofdpijn, ben eerder uitgeput! uurtje slapen zou wonderen doen.
denk dat ik vanavond gewoon maar op tijd naar bed ga.
dat zou ik ook moeten doen eigenlijk...kleine kans dat het ook daadwerkelijk gebeurtquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow ik dacht dat je ook hoofdpijn had
maar klinkt als een goed plan op tijd naar bed ga dat ook maar eens doen
lijkt me geweldig voor de voetballers!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:59 schreef Sgele het volgende:
Training van Oranje vandaag... 23.000 Toeschouwers, die minuten lang een staande ovatie gaven
ik hoorde het op de radioquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:59 schreef Sgele het volgende:
Training van Oranje vandaag... 23.000 Toeschouwers, die minuten lang een staande ovatie gaven
Je zou daar maar als voetballer staan zeg... Ik vond het al mooi om een keer voor 200 man te mogen voetballenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:05 schreef tripack het volgende:
[..]
ik hoorde het op de radioeecht te gek
hey veel plezierquote:
Gezellig ben je zeg!quote:
Geweld is de oplossingquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja gisteren ook nog iets van 3,5 liter bier op , en dat ga ik nu wel merken.
en dankzij mn lieftallige collega mag ik ook nog langer doorwerken ook!
ja en terecht! het zijn helden, en we moetne ze ook aanmoedigen!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je zou daar maar als voetballer staan zeg... Ik vond het al mooi om een keer voor 200 man te mogen voetballen
edit: 0 teveel![]()
Bedankt voor je inzet!quote:
samen in een zak, en zo de rivier in!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Geweld is de oplossing![]()
Mijn kut collega kwam gisteren pas om 14:00 opdagen... en is vandaag tussen de middag ook nog eens 2,5 uur pleite geweest.... we moeten onze kut collega's samen laten werken!
Een paar betonbanden doen wonderen, en die komen voorlopig niet meer boven!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
samen in een zak, en zo de rivier in!
quote:
Ik als jullie prive demotivator, heb natuurlijk nog veul minder zin he!quote:
whahaha wij hebben geen groupware gelukkigquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik als jullie prive demotivator, heb natuurlijk nog veul minder zin he!
GODVER, IK HAAT LOTUS NOTES!
ja ik heb geen goed woord voor hem overquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Een paar betonbanden doen wonderen, en die komen voorlopig niet meer boven!
Wat kunnen sommige mensen het toch verzieken he
Ik blijf shit oplossen voor dat KUT pakket!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:32 schreef tripack het volgende:
[..]
whahaha wij hebben geen groupware gelukkig
ik gebruik ook lotus notes! tering programma is het ja! lang leve thunderbird!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik als jullie prive demotivator, heb natuurlijk nog veul minder zin he!
GODVER, IK HAAT LOTUS NOTES!
Maar wel een kogelquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik heb geen goed woord voor hem over
dag leanne , lekker naar de markt geweest in monster ?quote:
ahzoquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:42 schreef Leanne het volgende:
nee nee
ik ben nu in het door en door slechte verpauperde den haag
*loopt daar stage
straks weer terug naar het idyllische westland
er is trouwens niks mis met den haagquote:
dat kun je wel zeggen ja................. 5 uur ging de wekkerquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:42 schreef StretchingKoala het volgende:
nog iemand brak van gisteren?
quote:
onderandere en vuurwerk als het nederlands elftal heeft gewonnenquote:
[ ] Geschiktquote:
dan mis je de optie ongeschikst iddquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
[ ] Geschikt
[x] Ongeschikt
Het is GEEN amsterdam, dus is er wat mis mee
nou in moerwijk hebben ze vuurwerk zatquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:47 schreef tripack het volgende:
[..]
onderandere en vuurwerk als het nederlands elftal heeft gewonnen
uh, vandaag niet.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ahzobeetje naar je zin op je stage ?
oh das minder!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:48 schreef Leanne het volgende:
[..]
uh, vandaag niet.
*zit niet voor niks op dit forum
ja maar in het westland hebben ze ook zon zee en strand!quote:
ja werelds tochquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:50 schreef Leanne het volgende:
[..]
ja maar in het westland hebben ze ook zon zee en strand!
jij helemaal in hvh!
den haag is wat dat betreft leuk ja...maar toch vind ik rotterdam leuker
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh das minder!
* WhiteLightning geeft een kopje koffie aan Leanne
amsterdam een metropolisquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
[ ] Geschikt
[x] Ongeschikt
Het is GEEN amsterdam, dus is er wat mis mee
ja moet ik gelijk voor iedereen halen zeker ? nou ok!quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja werelds tochals ik uit mn raam kijk, zie ik zo de stena line al liggen
jaah lekker hoorquote:
lekker dank!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja moet ik gelijk voor iedereen halen zeker ? nou ok!
* WhiteLightning zet een blad vol met drankjes neer!
haha neequote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:52 schreef Leanne het volgende:
[..]
je bent toch niet toevallig mijn neef he
![]()
die woont met zijn vrouw en kind in hvh. dat zal wel niet
iig niet dat hij weetquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha neekep geen vrouw, en zeker geen kind
Ik dacht dat ik je aardig vond.. maar rotterdam...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:50 schreef Leanne het volgende:
[..]
ja maar in het westland hebben ze ook zon zee en strand!
jij helemaal in hvh!
den haag is wat dat betreft leuk ja...maar toch vind ik rotterdam leuker
is dat een vrouw of een man in je plaatje?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:53 schreef tripack het volgende:
[..]
jaah lekker hoorik heb het ook echt nodig
idd, bepaalde moeders hebben straks een verrassing voor jequote:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:55 schreef Sm0keZ het volgende:
* Microsoft Certified Systems Engineer is er weer![]()
Jahoor, kom maar halenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Taart op de bekende plek?
uhmz... een stickman.... man denk ik danquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:56 schreef Leanne het volgende:
[..]
is dat een vrouw of een man in je plaatje?
veel *etnische minderheden* dat wel, maar qua uitgaan en winkelen is rotterdam leukquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik je aardig vond.. maar rotterdam...![]()
daar gaan we weerquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik je aardig vond.. maar rotterdam...![]()
ist een zusje?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd, bepaalde moeders hebben straks een verrassing voor je
* Dr.Droxz pakt snel een paar irish koffie glazen weg.....quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja moet ik gelijk voor iedereen halen zeker ? nou ok!
* WhiteLightning zet een blad vol met drankjes neer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Hulde!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:55 schreef Sm0keZ het volgende:
* Microsoft Certified Systems Engineer is er weer![]()
Klopt dat niet dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:01 schreef Leanne het volgende:
* Leanne zit te wachten op dr stagebegeleider.
afspraak werd net al een uur opgeschoven alsof het niks is...alsof ik niet in de zon wil en naar huis wil en alsof ik verder geen leven heb buiten me afstuderen.
![]()
die lekkerequote:
tis best wel fris in de windquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:01 schreef Leanne het volgende:
* Leanne zit te wachten op dr stagebegeleider.
afspraak werd net al een uur opgeschoven alsof het niks is...alsof ik niet in de zon wil en naar huis wil en alsof ik verder geen leven heb buiten me afstuderen.
![]()
gast , ze is pas geboren!quote:
damn verslikte ik me bijnaquote:
quote:
Rotterdam heb ik het niet zo op, maar die feesten daar in de buurt zijn altijd supergezellig!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:57 schreef Leanne het volgende:
[..]
veel *etnische minderheden* dat wel, maar qua uitgaan en winkelen is rotterdam leuk
mis wel een beetje de gezelligheid daar, that is so
kan me zijn commetaar bij het doelpunt van Bergkamp toendertijd bij het WK herinnerenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:06 schreef Sgele het volgende:
Jack van Gelder op de Radio... dit is zo briljant he
1-0
2-0
3-0
Kippenvel met zo'n vent
nee , ik werk in s-gravenzande, ben ik nu ookquote:
Ik heb als ik thuis kijk, altijd beeld op staan met het geluid van de radio... die vent is zo geweldig. Een fan in hart en nierenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:08 schreef tripack het volgende:
[..]
kan me zijn commetaar bij het doelpunt van Bergkamp toendertijd bij het WK herinneren![]()
Agreedquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En vrouwen met zo'n Rotterdams accent heeft opzich ook wel iets...![]()
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Rotterdam heb ik het niet zo op, maar die feesten daar in de buurt zijn altijd supergezellig!
ik vind hem een briljante commentatorquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:08 schreef tripack het volgende:
[..]
kan me zijn commetaar bij het doelpunt van Bergkamp toendertijd bij het WK herinneren![]()
bij mij op me balkon is het ook warm!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee , ik werk in s-gravenzande, ben ik nu ook
en ik dnek dat thuis in de hoek, op mn balkon het gewoon 25 graden is
als ik genoeg bier drink gaat dat vanzelf. tenmiste als je het nog kan verstaan danquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:10 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik vind amsterdams en een zachte G het meest seksie
is er niemand die dat gecombineerd doet?
Amsterdams met een zachte G?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:10 schreef Leanne het volgende:
[..]
zielig hoor...die blijft ook maar vallenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:57 schreef tripack het volgende:
[..]
uhmz... een stickman.... man denk ik dan
ik tref het iedere dag met een prachtige zonsondergangquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:11 schreef Leanne het volgende:
[..]
bij mij op me balkon is het ook warm!
*alleen straks als ik thuis kom is de zon eraf (na 5en)
Kan t allicht een keer proberenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:10 schreef Leanne het volgende:
[..]
Je moeder is ook Amsterdams, en als je ff voelt heb je ook door dat ze over een zachte G beschikt!quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moeder is ook Amsterdams, en als je ff voelt heb je ook door dat ze over een zachte G beschikt!
Ik ga niet weer een heul groot stuk schrijven, maar persoonlijk vind ik het inderdaad geen gezellige stadquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:57 schreef Leanne het volgende:
[..]
veel *etnische minderheden* dat wel, maar qua uitgaan en winkelen is rotterdam leuk
mis wel een beetje de gezelligheid daar, that is so
kan me voorstellen dat dat gaat stinken jaquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:15 schreef WhiteLightning het volgende:
ZURICH - De politie van Basel gaat streng optreden om het wild plassen en poepen terug te dringen. De 800 mobiele toiletten in de Zwitserse stad kunnen de massale toeloop niet aan.
ANP
Daardoor doen duizenden voetbalsupporters overal en nergens hun behoefte en dat leidt tot ongekende stank in de straten van het centrum.
Veel inwoners van de oude binnenstad van Basel hebben mede daardoor hun buik nu al vol van het EK voetbal. Ze missen de frisse lucht in hun woonplaats.
Van de boete die de politie aan wildplassers oplegt zullen de meeste fans echter niet schrikken: 31 euro.
Echt een afknapper als je het mij vraagtquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Rotterdam heb ik het niet zo op, maar die feesten daar in de buurt zijn altijd supergezellig!
uh... amsterdams met een keiharde "G" ook goed?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:10 schreef Leanne het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moeder is ook Amsterdams, en als je ff voelt heb je ook door dat ze over een zachte G beschikt!
Westlands is veel leuker joh!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:10 schreef Leanne het volgende:
[..]
lijkt je moeder wel!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
uh... amsterdams met een keiharde "G" ook goed?
Heb jij nog de energiehal meegemaakt ?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
jammer dat ik hier geen geluid hebquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:24 schreef Sgele het volgende:
Tripack.. Deze bedoel je?
Dennis Bergkaaaaamp!
En moest daarna ook linearecta aan het zuurstofquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jammer dat ik hier geen geluid hebdies nl echt geweldig. die vent beleeft daar echt een orgasme!
Ja da's echt te briljant voor woordenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jammer dat ik hier geen geluid hebdies nl echt geweldig. die vent beleeft daar echt een orgasme!
ja , idd kan me het zelf ook nog goed herrinerenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:33 schreef StretchingKoala het volgende:
[..]
En moest daarna ook linearecta aan het zuurstof
En bedankt he... Ik praat een stuk erger "plat" dan mijn ouders... wat de bijlmer al niet met je doetquote:
daar woont Ali-B toch ook ?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En bedankt he... Ik praat een stuk erger "plat" dan mijn ouders... wat de bijlmer al niet met je doet
Geen idee, stomme fusking Wiggerquote:
die woont toch in almere ofzoquote:
Ik heb nogal een opmerking in m'n harses... (iets met cabaretquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En bedankt he... Ik praat een stuk erger "plat" dan mijn ouders... wat de bijlmer al niet met je doet
haha Ali-B is cool man.quote:
Gewoon ->quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb nogal een opmerking in m'n harses... (iets met cabaret)
ik zou het dus echt niet weten hahaquote:
maak van je hart geen moordkuilquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb nogal een opmerking in m'n harses... (iets met cabaret)
*proest*quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha Ali-B is cool man.
kweenie of je "de zwakste schakel" hebt gezien, toen hij de zin moest afmaken "in mei leggen alle vogels een..........."
hij wist het gewoon niet!
tis wel Ali-fucking-B hehquote:
ok Tripack-B herkansingquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:43 schreef tripack het volgende:
in mei leggen alle vogels het loodje toch?
En in juni dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:43 schreef tripack het volgende:
in mei leggen alle vogels het loodje toch?
huisje boompje beestje ?quote:
Dat de vogels daar zin in hebben met dit weer...quote:
nou elk soort weer is daar wel goed voor hoor!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:52 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Dat de vogels daar zin in hebben met dit weer...
ik heb het even moeten googlen, maar heb het denk ik gevonden.quote:
zo dan! das een aardig apparaatquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:54 schreef tripack het volgende:
[..]
ik heb het even moeten googlen, maar heb het denk ik gevonden.
In mei leggen alle vogels een....zwart gat!
Jij bent zeker vrijgezel?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou elk soort weer is daar wel goed voor hoor!
Tripack 4 president!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:54 schreef tripack het volgende:
[..]
ik heb het even moeten googlen, maar heb het denk ik gevonden.
In mei leggen alle vogels een....zwart gat!
goed zo!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:57 schreef WhiteLightning het volgende:
zo nog een half uur, en dan moeten ze hier maar zien.
dan gaat WL mooi naar huis
Dan leggen de loodjes een eitje?quote:
oe dat lust ik hier ook welquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:00 schreef WhiteLightning het volgende:
pfff moet ik zo ook nog gaan koken. denk dat ik maar evne chinees ga halen vandaag
whehehe hijs fijnquote:
ik kan er wel even een foto van maken als ik het gehaald hebquote:
hier brengen is zeker geen optie?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik kan er wel even een foto van maken als ik het gehaald heb
nee een buttplugquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
Nou even serieus mensen:
"Kabouter Buttplug"
[ afbeelding ]
Is dit nou een ijsje of een buttplug?
Pics or....quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik kan er wel even een foto van maken als ik het gehaald heb
het is een butplug toch?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
Nou even serieus mensen:
"Kabouter Buttplug"
[ afbeelding ]
Is dit nou een ijsje of een buttplug?
Moet je blij mee zijn zo'n ding in je stadquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee een buttplug
en hij komt in de koopgoot te staan in rotterdam!
als hij er staat , zal ik er eens een foto van maken
sucky sucky 5 dollah G.I. ?quote:
ik vind het echt briljant, toch lachen man!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Moet je blij mee zijn zo'n ding in je stad
ik dacht ook zoietsquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je hebt 'm liever in je hol?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
nee, dan is het allang koud!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hier brengen is zeker geen optie?
Full metal Jacketquote:
Dat ding kost gewoon 280 ruggen, WTF!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee een buttplug
en hij komt in de koopgoot te staan in rotterdam!
als hij er staat , zal ik er eens een foto van maken
quote:
me so horny... me so horny...quote:
Nog meer over jezelf te vertellen?quote:
WTF hahahah tering das wel duur jaquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat ding kost gewoon 280 ruggen, WTF!
Daar kan je aardig wat bier van halen zeg!
das helemaal niet lekekr joh! kan je beter opbakken in een panquote:
This Is My Rifle, There Are Many Like It But This One Is Mine!quote:
Het was een vraagquote:
Ik gebruik Opera, vind ik toch prettiger werken dan VuurVos....quote:
da's waarquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das helemaal niet lekekr joh! kan je beter opbakken in een pan
Get that stupid lookin' grin off your face, or i will gauge out your eyeballs, and skull fuck you!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
This Is My Rifle, There Are Many Like It But This One Is Mine!
Opera eigenljk nog nooit gebruiktquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik gebruik Opera, vind ik toch prettiger werken dan VuurVos....
Inderdaad!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das helemaal niet lekekr joh! kan je beter opbakken in een pan
zit er in opera nou een add en popup blocker ?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik gebruik Opera, vind ik toch prettiger werken dan VuurVos....
Ook wel zin in bami...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad!
Als je hier bij de chinees eten besteld (afhalen) kan je daar gerust 2 dagen heerlijk van eten
wat eten we dan ?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:16 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ook wel zin in bami...
Eet vanavond al iets anders, helaas
Ik eet burritosquote:
hahahaha, ik ken ze helaas niet allemaal uit mijn hoofdquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Get that stupid lookin' grin off your face, or i will gauge out your eyeballs, and skull fuck you!
Tuurlijk!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zit er in opera nou een add en popup blocker ?
Toevalligquote:
baby pangangquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:16 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ook wel zin in bami...
Eet vanavond al iets anders, helaas
hmm misschien ook maar s proberen danquote:
Lekker hoorquote:
Ik eet geen baby'squote:
idd, gvd krijg gelijk honger nu ik eraan denkquote:
whehehe scherpquote:
Wel thuis kerel, fijne avond!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:23 schreef WhiteLightning het volgende:
menschen ich gehe afsloiten! shone avond, unt tot morgen!
Hilarische edit!quote:
www.thuisbezorgd.nlquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:24 schreef draculettetje het volgende:
hou op met dat gechinees
krijg echt de neiging er hier 1 voor weg te sturen als ie thuis komt
mag verdorie ook niet auto rijden
tot morgen WLquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:23 schreef WhiteLightning het volgende:
Nee hoor, zo schrijf je het echtquote:
Nee da's niet helemaal waarquote:
babi pangang toch ?quote:
Dan schrijven ze het zelf dus ook te vaak foutquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee da's niet helemaal waar![]()
Babi is varken in het Chinees![]()
Panggang 2 g'squote:
Ja klopt...want panggang wordt ook nooit goed geschrevenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan schrijven ze het zelf dus ook te vaak fout
Bis morgen!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:23 schreef WhiteLightning het volgende:
Mocht je mijn zin gebruiken?quote:
Ja doeiiiiquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:32 schreef Sgele het volgende:
Ik ga er ook vandoor...fijn in een overvolle trein rondhangen
Fijne avond menschen!![]()
A scheisse nog malquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hij heeft geen keus, hier heeft verder niemand zin
fijne avond Sgelequote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:32 schreef Sgele het volgende:
Ik ga er ook vandoor...fijn in een overvolle trein rondhangen
Fijne avond menschen!![]()
beetje laat maar tot morgen!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:23 schreef WhiteLightning het volgende:
Dat lijkt me ook wel wat, ik heb vandaag nog maar één keer geslapen!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:44 schreef draculettetje het volgende:
nou dat! ik ga zo even de laptop op zij zetten en nog even mn ogen dicht doen!
truste Draakjequote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:44 schreef draculettetje het volgende:
nou dat! ik ga zo even de laptop op zij zetten en nog even mn ogen dicht doen!
Je vergeet "ik heb geen zin meer"quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo... ben thuis....
Zo maar even relaxen, voetbal "kijken" en vroeg pitten
"Ik heb me GVD een partij geen zin meer... daar zeg je echt "kut" tegen!"quote:
Was op het nieuws ja... terwijl er op de pagina ed. niets staatquote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:59 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, je had zeker ook al gehoord dat OP ermee gaat stoppen?
quote:09-06-2008
2009 JAAR VAN OSDORP POSSE
Osdorp Posse, de Amsterdamse rapgroep die al sinds de jaren '80 bekend staat als de grondleggers van de Nederlandstalige rap, is deze maand haar twintigste jaar ingegaan. De groep heeft in goed overleg besloten dat dit twintigste jaar tevens hun laatste jaar zal zijn en kondigt nu voor 2009 een afscheidstournee aan om de duizenden fans te bedanken.
In de zelfde periode zal hun laatste (dubbel) album "2 Decennia" uitkomen (op Djax/Offshore) waarop nieuw werk wordt gecombineerd met een overzicht van het beste werk uit 20 jaar Osdorp Posse.
De groep die vooral in de jaren '90 van grote invloed is geweest op de Nederlandse muziek is momenteel nog zeer geliefd bij de fans en wil graag even krachtig eindigen als dat ze begonnen is. Def P: "Het belangrijkste ingrediënt van het succes van de Osdorp Posse is altijd het harde, compromisloze, eigen geluid geweest in combinatie met tegendraadse teksten en de meest energieke liveshows. Zo was het, zo is het, en zo willen we het ook houden: Scherp, hard en rauw tot het eind!"
Voor meer informatie graag contact opnemen met: fenske@defpenco.nl
Voor boekingen mailen naar: marco@ramp-records.nl
10-05-2008
Nog even snel wat spullen bestellenquote:Wikipedia:
Uit elkaar
Op 9 juni 2008 maakte de rapgroep bekend na twintig jaar uit elkaar te gaan. In 2009 maakt de groep een afscheidstournee en binnenkort verschijnt er een album met een overzicht van de groep
Toch zonde, hoewel ik echt niet van rap houd vond ik OP wel vet altijdquote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
Gisteren stond er nog niets, vandaag wel:
[..]
[..]
Nog even snel wat spullen bestellen
Van een tientje kan je toch wel wat eten halen, of zie ik dat nou verkeerd?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:52 schreef Sm0keZ het volgende:
Godver, ik heb m'n eten wat ik heb meegenomen al op!
Kijk ik in m'n portemonnee, zit er nog maar een tientje in
Ik heb alle cd's/DVD's van Osdorp Posse... sleutelhangels, truien, t-shirts en boeken...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Toch zonde, hoewel ik echt niet van rap houd vond ik OP wel vet altijd
Heb ze zelfs nog een keer live gezien
- Moordenaars
- Godvoordomme
Toch wel de twee beste nummers IMO
Gaan we hier nou ook al halve pron shit posten?quote:
Nah, bestellen wordt altijd wat duurder bij mij...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Van een tientje kan je toch wel wat eten halen, of zie ik dat nou verkeerd?
Hahaha ik had al zo'n vermoedenquote:
Bestellen is inderdaad wat duuder, maar dan heb je ook nietsquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nah, bestellen wordt altijd wat duurder bij mij...
Gelukkig zit ik vlak bij Sloterdijk aka "Station X", dus ik had maar ff snel wat bijgepind.
Waarom loopt men mij zo raar aan te kijken als ik op m'n ZX9-R Ninja naar het pinautomaat op t station rij?
Maar goed, ff chinees besteld, smaakte weer prima
Dan had je hierbij moeten zijn.. Partyraiser bij A Nightmare Oudoor!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
Hier had ik nou ff zin in:
Hup de beuk erin!
Jawel hoor, morgen kan ik er weer van etenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Bestellen is inderdaad wat duuder, maar dan heb je ook niets![]()
Station X aha, dat ken ik nog ergers van hahaha
Maar weet je al meer over zaterdag?
Ik ga iig, dan maar wat eerder weg... het begint iig lekker vroeg
Ik vind dat toch echt te 1tonig en te snel...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dan had je hierbij moeten zijn.. Partyraiser bij A Nightmare Oudoor!
Om 7 uur 's ochtends veeeeel te harde muziek... Haha, geweldig, er liep nog zo'n kerel z'n hond daarbuiten uit te laten die stond te kijken of ie water zag branden![]()
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jawel hoor, morgen kan ik er weer van eten
Maar uh, zaterdag, moet wel lukken als ik het zo bekijk. Ik blijf hoe dan ook ook niet zo heel lang hoor... Ik kan kiezen; óf met de trein dat ik wel kan zuipen (en vroeg naar huis moet), en die combinatie werkt bij mij nooit...
Of met de motor dat ik niet kan drinken
Of met de auto natuurlijk, maar ik heb gisteren besloten dat ik een hekel heb aan autorijden
Hm, ik denk dat je dit nummer ook wel vet vindt dan... Is van Neophyte, met van dat idiote EO gelul er tussendoor... Luister hem eens helemaal, best humorquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik vind dat toch echt te 1tonig en te snel...
Angerfist heeft er nog lekkere "melodie" dingen doorheen,
daardoor vind ik het toch een stuk lekkere klinken.
p.s
"Ome henk" stukjes door je "terror" heen
Wacht ff hoor... we worden opgepikt, en dan moeten we alsnog een stuk lopen?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Toppie! Het begint al rond 16:00, en als we met de trein gaan kunnen we worden opgepikt... laatste trein gaat rond half 12... alleen schijnt het nog een aardig stukje lopen te zijn naar de plek waar het gehouden gaat worden.
Gewoon met de trein, je moet toch zuipen
Te weinig melodie man...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hm, ik denk dat je dit nummer ook wel vet vindt dan... Is van Neophyte, met van dat idiote EO gelul er tussendoor... Luister hem eens helemaal, best humor
Opgepikt naar J. toe, maar we schijnen ook terug te moeten ofzoquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wacht ff hoor... we worden opgepikt, en dan moeten we alsnog een stuk lopen?
Vind t meestal maar vervelend die melodieën, geef mij maar gewoon hard geragquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Te weinig melodie man...
Ookal is dit een zware kut mix, zitten wel lekkere nummers tussen:
Klote...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Opgepikt naar J. toe, maar we schijnen ook terug te moeten ofzo
Heb meer zin in sangria ofzo..quote:
Lag net even te dommelen op de bank..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:54 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb al even geslapen. een half uur nog wel
die kunnen anders prima als kussen dienenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:55 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Lag net even te dommelen op de bank..
Waren m'n katten het niet mee eens..
Wilden aai-aandacht
O_O , flashbacks krijg ikquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:57 schreef Sm0keZ het volgende:
Whehe, Droxz, check dit dan... Zo loopt men er tegenwoordig niet meer bij op die feessies hoor
* DrakenVlieg vindt dat heel lief!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ geeft DV een bloemenvaas gevuld met Sangria!
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:56 schreef WhiteLightning het volgende:
komt dat door die tapas ? of ben je spaanse ?
Dano...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
O_O , flashbacks krijg ik
Dream Team
Ik doe soms net alsofquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:56 schreef WhiteLightning het volgende:
komt dat door die tapas ? of ben je spaanse ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |