uhmz... een stickman.... man denk ik danquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:56 schreef Leanne het volgende:
[..]
is dat een vrouw of een man in je plaatje?
veel *etnische minderheden* dat wel, maar qua uitgaan en winkelen is rotterdam leukquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik je aardig vond.. maar rotterdam...![]()
daar gaan we weerquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik je aardig vond.. maar rotterdam...![]()
ist een zusje?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd, bepaalde moeders hebben straks een verrassing voor je
* Dr.Droxz pakt snel een paar irish koffie glazen weg.....quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja moet ik gelijk voor iedereen halen zeker ? nou ok!
* WhiteLightning zet een blad vol met drankjes neer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Hulde!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:55 schreef Sm0keZ het volgende:
* Microsoft Certified Systems Engineer is er weer![]()
Klopt dat niet dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:01 schreef Leanne het volgende:
* Leanne zit te wachten op dr stagebegeleider.
afspraak werd net al een uur opgeschoven alsof het niks is...alsof ik niet in de zon wil en naar huis wil en alsof ik verder geen leven heb buiten me afstuderen.
![]()
die lekkerequote:
tis best wel fris in de windquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:01 schreef Leanne het volgende:
* Leanne zit te wachten op dr stagebegeleider.
afspraak werd net al een uur opgeschoven alsof het niks is...alsof ik niet in de zon wil en naar huis wil en alsof ik verder geen leven heb buiten me afstuderen.
![]()
gast , ze is pas geboren!quote:
damn verslikte ik me bijnaquote:
quote:
Rotterdam heb ik het niet zo op, maar die feesten daar in de buurt zijn altijd supergezellig!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:57 schreef Leanne het volgende:
[..]
veel *etnische minderheden* dat wel, maar qua uitgaan en winkelen is rotterdam leuk
mis wel een beetje de gezelligheid daar, that is so
kan me zijn commetaar bij het doelpunt van Bergkamp toendertijd bij het WK herinnerenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:06 schreef Sgele het volgende:
Jack van Gelder op de Radio... dit is zo briljant he
1-0
2-0
3-0
Kippenvel met zo'n vent
nee , ik werk in s-gravenzande, ben ik nu ookquote:
Ik heb als ik thuis kijk, altijd beeld op staan met het geluid van de radio... die vent is zo geweldig. Een fan in hart en nierenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:08 schreef tripack het volgende:
[..]
kan me zijn commetaar bij het doelpunt van Bergkamp toendertijd bij het WK herinneren![]()
Agreedquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En vrouwen met zo'n Rotterdams accent heeft opzich ook wel iets...![]()
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Rotterdam heb ik het niet zo op, maar die feesten daar in de buurt zijn altijd supergezellig!
En vrouwen met zo'n Rotterdams accent heeft opzich ook wel iets...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |