Jij bent zeker vrijgezel?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou elk soort weer is daar wel goed voor hoor!
Tripack 4 president!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:54 schreef tripack het volgende:
[..]
ik heb het even moeten googlen, maar heb het denk ik gevonden.
In mei leggen alle vogels een....zwart gat!
goed zo!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:57 schreef WhiteLightning het volgende:
zo nog een half uur, en dan moeten ze hier maar zien.
dan gaat WL mooi naar huis
Dan leggen de loodjes een eitje?quote:
oe dat lust ik hier ook welquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:00 schreef WhiteLightning het volgende:
pfff moet ik zo ook nog gaan koken. denk dat ik maar evne chinees ga halen vandaag
whehehe hijs fijnquote:
ik kan er wel even een foto van maken als ik het gehaald hebquote:

hier brengen is zeker geen optie?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik kan er wel even een foto van maken als ik het gehaald heb
nee een buttplugquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
Nou even serieus mensen:
"Kabouter Buttplug"
[ afbeelding ]
Is dit nou een ijsje of een buttplug?
Pics or....quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik kan er wel even een foto van maken als ik het gehaald heb
het is een butplug toch?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
Nou even serieus mensen:
"Kabouter Buttplug"
[ afbeelding ]
Is dit nou een ijsje of een buttplug?
Moet je blij mee zijn zo'n ding in je stadquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee een buttplug
en hij komt in de koopgoot te staan in rotterdam!
als hij er staat , zal ik er eens een foto van maken
sucky sucky 5 dollah G.I. ?quote:
ik vind het echt briljant, toch lachen man!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Moet je blij mee zijn zo'n ding in je stad
ik dacht ook zoietsquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je hebt 'm liever in je hol?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
nee, dan is het allang koud!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hier brengen is zeker geen optie?
Full metal Jacketquote:
Dat ding kost gewoon 280 ruggen, WTF!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee een buttplug
en hij komt in de koopgoot te staan in rotterdam!
als hij er staat , zal ik er eens een foto van maken
quote:
me so horny... me so horny...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |