ik krijg af en toe nu ook een DNS errorquote:
quote:
echt welquote:
De volgende is voor jouquote:
thx , heb idd wel even een litertje nodig van dat spul. 4,5 uur slapen doet een mens geen goedquote:
hihi maakt niet uit hoorquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:27 schreef draculettetje het volgende:
ik ben er ook weer! ik moet in deze zijn...
c daarna bquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:29 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
Hmm nu beginnen de Fransen hier op het werk te zeggen dat ze ons vrijdag van de mat afspelen op het EK![]()
Zal ik
a. Slaan
b. Schoppen
c. Ze allemaal ontslaan
d. hun confronteren met het bar slechte spel van gisterquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:29 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
Hmm nu beginnen de Fransen hier op het werk te zeggen dat ze ons vrijdag van de mat afspelen op het EK![]()
Zal ik
a. Slaan
b. Schoppen
c. Ze allemaal ontslaan
Ja die deal komt er..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
c daarna b
alhoewel, dit is een open kans voor gebak sgele
Het zijn Fransen... die hebben een plaat voor de kop zo dik als Ien Dalesquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:32 schreef tripack het volgende:
[..]
d. hun confronteren met het bar slechte spel van gister
hahahaquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja die deal komt er..
Als Frankrijk wint, krijgen ze gebak van me... Verliest Nederland niet (die gasten denken echt dat we dik gaan verliezen), krijgen wij gebak, + hele week koffie halen
hoe komt dat zo?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:35 schreef draculettetje het volgende:
ow en ik ben deze week thuis
En bedankt hequote:
Zo bedoel ik het nietquote:
mag van de dokter niet lopen in ieder geval zo min mogelijkquote:
Resultaat na mijn vakantie:quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
thx , heb idd wel even een litertje nodig van dat spul. 4,5 uur slapen doet een mens geen goed
joh! dat schiet idd niet op zeg!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mag van de dokter niet lopen in ieder geval zo min mogelijk
heb een ontstoken enkel aan mn goede poot!
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mag van de dokter niet lopen in ieder geval zo min mogelijk
heb een ontstoken enkel aan mn goede poot!
mja gisteren ook nog iets van 3,5 liter bier op , en dat ga ik nu wel merken.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Resultaat na mijn vakantie:
zondag op maandag: 3,5
maandag op dinsdag: 4,5
----------------------------------
Heb nu al niet meer het idee dat ik op vakantie ben geweest
nee idd! heb wel meteen antibiotica gekregen omdat ik die voet echt nodig heb ook om te lopenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
joh! dat schiet idd niet op zeg!
tja ik ben aardig verdoofd van mn medicatie voor mn andere poot maar als ik er op sta voel ik het te goed zeg maarquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:45 schreef tripack het volgende:
[..]das k u t .... is het erg pijnlijk?
hopen dat de ontsteking snel wegtrekt
waar laten jullie het?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja gisteren ook nog iets van 3,5 liter bier op , en dat ga ik nu wel merken.
en dankzij mn lieftallige collega mag ik ook nog langer doorwerken ook!
hopelijk slaat de antibiotica snel aan zeg. hoe lang duurt zoiets ?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee idd! heb wel meteen antibiotica gekregen omdat ik die voet echt nodig heb ook om te lopen
ben dan ook strenger tegen mezelf me aan het advies van de dokter te houden!
kan het er niet bij hebben mn goede poot ook kapot te lopen zeg maar
ik hoop snelquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hopelijk slaat de antibiotica snel aan zeg. hoe lang duurt zoiets ?
ik heb niet zozeer hoofdpijn, ben eerder uitgeput! uurtje slapen zou wonderen doen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
waar laten jullie het?
is de hoofdpijn wel al minder WL?
Ja dat gevoel ken ik ook..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Resultaat na mijn vakantie:
zondag op maandag: 3,5
maandag op dinsdag: 4,5
----------------------------------
Heb nu al niet meer het idee dat ik op vakantie ben geweest
ow ik dacht dat je ook hoofdpijn hadquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb niet zozeer hoofdpijn, ben eerder uitgeput! uurtje slapen zou wonderen doen.
denk dat ik vanavond gewoon maar op tijd naar bed ga.
dat zou ik ook moeten doen eigenlijk...kleine kans dat het ook daadwerkelijk gebeurtquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow ik dacht dat je ook hoofdpijn had
maar klinkt als een goed plan op tijd naar bed ga dat ook maar eens doen
lijkt me geweldig voor de voetballers!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:59 schreef Sgele het volgende:
Training van Oranje vandaag... 23.000 Toeschouwers, die minuten lang een staande ovatie gaven
ik hoorde het op de radioquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:59 schreef Sgele het volgende:
Training van Oranje vandaag... 23.000 Toeschouwers, die minuten lang een staande ovatie gaven
Je zou daar maar als voetballer staan zeg... Ik vond het al mooi om een keer voor 200 man te mogen voetballenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:05 schreef tripack het volgende:
[..]
ik hoorde het op de radioeecht te gek
hey veel plezierquote:
Gezellig ben je zeg!quote:
Geweld is de oplossingquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja gisteren ook nog iets van 3,5 liter bier op , en dat ga ik nu wel merken.
en dankzij mn lieftallige collega mag ik ook nog langer doorwerken ook!
ja en terecht! het zijn helden, en we moetne ze ook aanmoedigen!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je zou daar maar als voetballer staan zeg... Ik vond het al mooi om een keer voor 200 man te mogen voetballen
edit: 0 teveel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |